[E39A 4WD 2.0T] PILNE!!!!! ZDJECIE PISTY TYŁ 4WD 4WS |
Autor |
Wiadomość |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2008, 16:53 [E39A 4WD 2.0T] PILNE!!!!! ZDJECIE PISTY TYŁ 4WD 4WS
|
|
|
... mam problem z wyjeciem pisty tyl galant 4wd 4ws piasta z 2 lozyskami kupilem dzis za 180zł komplet bo sie posypały i jestem w trakcie rozbierania odkrecilem te 3 sroby ktore lacza przegob z piasta wedlog manuala jest w srodku jedna nakretka ktora laczy piase z czasia ktora skrecam przegob odkrecilem 3 srob przegoby ale tej nakretki docelowej niewidze widze tylko jakby zaslepke czy cos niewiem jak dostac sie do tej nakretki://////
prosze o szybka podpowiedz |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 28-07-2008, 18:38
|
|
|
a sprawdz czy nie ma tam przypadkiem nie ma tam segera który to spina razem.
No i rozumiem że główną śrubę co jest od zewnętrznej strony odkręciłeś. Też mi łożysko szumi u mnie i mam już nowe, ale włąsnie się zastanawiam czy brać się za to samemu, czy może oddać mechanikowi.
Jak dasz sobie radę z wymianą to opisz dokładnie jak to robiłeś, przyda się dla potomnych i moze dla mnie za niedługo |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2008, 18:48
|
|
|
byla tam zaslepka mlotkiem i przecinakiem zdjalem ja, po djeciu jej jest docelowa nakretka na klucz 27 teraz klucz musze zkombinowac i wyjme cala piaste wymien czym predzej bo ja w niedziele lawete brac muciałem:// juz niemoglem jechac dalej tak juz tarcza o zacik sie zacierała od zewnatrz niema zadnej sroby zeby piaste wyciagna musze ta na klucz 27 otkrecic i to wszystko to niejest jak w przednio napedowce niestety bardziej skaplikowanie |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 28-07-2008, 18:55
|
|
|
No własnie chyba też o tej mówie co Ty że na klucz 27 Chociaż właśnie zacząłem przegladać manuala aby wiedziec jak to się robi więc za kilka chwil może będę wiedział o co kaman z tym łożyskiem
[ Dodano: 28-07-2008, 19:26 ]
no to masz tu na zdjęciu piaste rozłożoną na części pierwsze, rozumiem że chcesz odkręcić śrubę nr 5.
A powiedz mi jak zdjąłeś przegub. Czy po za tymi trzema śrubami(nr4) coś jeszcze trzeba odkręcić aby się dostać do śruby nr 5(po za zaślepką którą zdjąłeś). I czy faktycznie trzeba cały zacisk ściągać od hamulca, czy może tylko wystarczy tą część co są klocki wsadzone. W manualu też było że trzeba linke od ręcznego. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2008, 21:32
|
|
|
.zdjecie od piasty chyba ci sie pomylilo bo te djecie przypomina mi nagrzewnice
rozebralem wszystko u siebie doze lozyzko sie rosypalo wiekszy pierscien lozyska zostal w wachaczu niewiem jak wybic go teraz:/ pozatym piasta do wymiany do zjezdzilo sie miejsce gdzie ma byc osadzone lozysko doze...
odkecasz 3 nakreki od przegobu nastepnie wyciagasz zaslepke i widzisz ostatnia nakretke klocz 27 odkrecasz i wyciagasz piase troche mlotkow i cierpilwosci trzeba jak masz plny oddaj do mechanika bo za dozo nerwow przytym |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 28-07-2008, 21:41
|
|
|
ło ... faktycznie, nie ten link mi się wkleił
U mnie tylko szum słychać i to nie jakiś bardzo dokuczliwy, no ale jak juz mam część to trzeba się za to zabrać.
Jeżli udało Ci się to zrobić bez specjalistycznych narzędzi i w domowych warunkach to myślę że tez dam radę
Zastanawia mnie tylko to dlaczgo na szkicu sa dwa łożyska, nr 10 i 15. Jak ot wyglada na żywo? Bo w zestawie naprawczym dostalem jedno łożysko i dwa uszczelniacze nr 14 i 11 |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2008, 22:23
|
|
|
jedno lozysko zakladasz na piaste, 2 lozysko mniejsze wciskasz w wachacz od strony przegubu
w zestawie mam 2 lozyska i uszczelniacz od strony mniejszego lozyska wieksze zozysko mam z uszczelniaczem razem a 12 to oslona blaszana umnie |
|
|
|
 |
Torax [Usunięty]
|
Wysłany: 30-07-2008, 09:47
|
|
|
Kamils - mógłbyś podać jakie masz numery na opakowaniu i jakiej firmy masz ten zestaw naprawczy |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-08-2008, 11:05
|
|
|
Cytat: | Zastanawia mnie tylko to dlaczgo na szkicu sa dwa łożyska, nr 10 i 15. Jak ot wyglada na żywo? |
Może dlatego, że to wersja ABS. Pomiędzy zewn. a wewn. przegubami znajduje się zębatka ABS. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 02-08-2008, 12:23
|
|
|
9- pierscien ABS
10- lozysko
11- blaszana oslona lozyska
12 tez oslona metalowa lozyska |
|
|
|
 |
|