 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
PROSZE WSZYSTKICH MITSUMANIAKOW PONOWNIE O POMOC!!!!!!! |
Autor |
Wiadomość |
Janusz 58
Mitsumaniak SIGMA & 3000GT

Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 79 Skąd: Polska
|
Wysłany: 01-08-2008, 16:15 PROSZE WSZYSTKICH MITSUMANIAKOW PONOWNIE O POMOC!!!!!!!
|
|
|
Pisałem już na forum wcześniej,ale nie miałem czasu zabrać się do Misia. Ok połączyłem na krótko tak jak mi radził Łukasz 12 owszem kręci i daje iskrę, ale nic poza tym w ogóle nie daje paliwa-nie kręci,nadmieniam ,że to wszystko czyli brak możliwości uruchomienia powstało po wymianie skrzyni automatycznej,jestem załamany,a chciałbym wyjechać misiem na urlop,czy może być coś poważnego,ktoś mi mówił ,że może być immobiliser fabryczny który odłącza paliwo,jeśli tak jak go rozkodować lub odłączyć i czy to n ie szkodzi innym podzespołom ,autko posiada też drugi immobiliser,ale on działa poprawnie,troszkę się załamałem ,nie miałem czasu wcześniej się wziąć za niego ze względu na nawał pracy przed urlopem,a teraz muszę go uruchomić, proszę o pomoc,pozdrawiam dzięki z góry za pomoc i wszelkie informacje.Sigma 1996 r przebieg 160 tys.3,o 24V automat. Odezwal sie do mnie slav.. za co dziekuje, mam nadzieje udzieli mi wskazowek, ale prosze o pomoc wszystkich... |
|
|
|
 |
krzysius
Forumowicz
Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 130 Skąd: legnica
|
Wysłany: 06-08-2008, 08:09
|
|
|
i co misiek uruchomiony? |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
|
|
|
 |
lukino [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2008, 12:34
|
|
|
Janusz58 pisze w kilku watkach naraz, wiec troche trudno sie polapac co i jak z nim, ale juz mu proponowalem by zczytal TCU i ECU . Na razie milczy... |
|
|
|
 |
Janusz 58
Mitsumaniak SIGMA & 3000GT

Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 79 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-08-2008, 16:50
|
|
|
Witam kolegow. Siedze caly czas przy aucie i nie mam czasu na komputer:(
Wiec to co znalazlem:
= nie mam napiecia na dwoch bezpiecznikach w silniku, tycza sie one oswietlenia lewej strony skrzyni biegow na liczniku (pokazuje ktory bieg bo mam automat), oraz na drugim oswietlenia czesci deski rozdzielczej, no i nie mam swiatel wstecznych po przekreceniu kluczyka oczywiscie bez odpalenia, nie wiem czemu nie ma napiecia na tych bezpiecznikach, wymienilem na nowe i to samo jest,
kolejna rzecza jest sprezarka ECs jest ono napewno nie podlaczone, (moze to jest powodem, ze auto nie odpala)??? jak myslicie?? no i moze ktos ma rysunek schematyczny budowy sprezarki ECs z wymiarami poszczegolnych czesci??
i gumy na amortyzatorach z przodu sa takie jak bybylo w nich powietrze natomiast z tylu sa jakby zassane.. czym moze byc to spowodowane??
Pozdrawiam, dziekuje za pomoc i zainteresowanie... i wciaz prosze o pomoc:) |
|
|
|
 |
krzysius
Forumowicz
Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 130 Skąd: legnica
|
Wysłany: 07-08-2008, 08:32
|
|
|
za dużo rozwijasz wątków zadzwoń to coś podpowiem 604410588 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 07-08-2008, 18:22
|
|
|
Cytat: |
kolejna rzecza jest sprezarka ECs jest ono napewno nie podlaczone, (moze to jest powodem, ze auto nie odpala)??? jak myslicie?? no i moze ktos ma rysunek schematyczny budowy sprezarki ECs z wymiarami poszczegolnych czesci??
i gumy na amortyzatorach z przodu sa takie jak bybylo w nich powietrze natomiast z tylu sa jakby zassane.. czym moze byc to spowodowane??
Pozdrawiam, dziekuje za pomoc i zainteresowanie... i wciaz prosze o pomoc:) |
Spreżarka ECSU nie ma NIC do rzeczy do odpalenia auta - możesz ją wyjąc i odłożyć na półke. A gumy są zassane bo nie ma prawdopodobnie w nich powietrza bo są popękane albo gdzies indziej jest nieszczelność. Sprężarka być moze jest odpięta bo ktoś zauważył że jest nieszczelnośc w amortyzatorach i ją wyłączył bo tak to by ją szlag trafił - z jakichś powodów nie wbudowana w nią odpowiedniego systemu wyłączającego w przypadku gdy pracuje zbyt długo |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|
|