Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] o co chodzi
Autor Wiadomość
edi81 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI LS 1999
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 13
Skąd: Rybnik
Wysłany: 08-08-2008, 19:57   [Cari 1.8 GDI] o co chodzi

Witajcie mam taki problem szukałem na forum nie spotkałem czegoś podobnego ( mogłem przeoczyć ) a więc: auto Carisma LS 1.8 GDI rok 98
falowały mi obroty na zimnym silniku (900 do 1800) i była dziura w gazie na obrotach od 1500 do 2000 więc postanowiłem wyczyścić przepustnice była czarna aż miło po wyczyszczeniu
zero poprawy te same objawy zagrzałem motor i to samo postanowiłem odłączyć kleme z akumulatora (minus) na chwile po założeniu piekło auto zgupło teraz faluje od 1500 do 2000 wskaźnik temperatury po 5 minutach pokazuje prawie stan przegrzania silnika ale wentylator się normalnie załącza i schładza silnik (przed tym najdalej doszedł do połowy) komputer a dokładnie chwilowe spalanie na 100km tez pokazuje jagbym jechał czołgiem od 35l do 89l :shock: to się porobiło próbowałem jeszcze raz odłączyć kleme i zapalic aby pochodzil na wolnych obrotach i sam się ustawił ale przeraza mnie czy czasem silnika nie przegrzeje co mam zrobić ??

trochę się rozpisałem ale jestem w lekkim szoku jeszcze się z czymś takim nie spotkałem
dzięki z góry za pomoc
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 10-08-2008, 20:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-08-2008, 20:03   

Jesli chodzi o spalanie to mozliwe ze sonda Ci sie konczy...
Podjedz i podlacz auto do MUT'a (pod komputer) np w ASO. Tam Ci zczytaja bledy i zdiagnozuja co jest grane
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
edi81 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI LS 1999
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 13
Skąd: Rybnik
Wysłany: 08-08-2008, 20:07   

może sonda tylko przed tym zanim wsadziłem tam paluchy spalanie nie było złe komp pokazywał od 4,5l do 30l przy szalenczej jeździe a średnia 9,2 czyli nie tak źle cyrk zaczoł się gdy odłączyłem kleme :cry:
 
 
marcinos1979
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2008, 20:25   

Może źle ( tzn. w złej kolejności ) odłączałeś klemy i nastąpiło przepięcie w ECU i komputer uszkodził się :cry:
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 10-08-2008, 14:25   

Jeszcze nigdy nie widziałem by się wskaźnik temperatury silnika podniósł ponad połowę i to pomimo jazdy w upałach i po greckich górach - wnioskuję że masz uszczelkę wywaloną pod głowicą i spaliny gotują ci obieg albo zdechł ci termostat i nie otwiera obiegu. Może już przez to przegrzałeś silnik i stąd problemy może i wydmuchana uszczelka...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
RAM 
Nowy Forumowicz
gdi


Auto: SS 1,8GDI 99' / proton 415
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 21
Skąd: WLKP4ever jarocin
Wysłany: 11-08-2008, 17:50   

może odłącz kleme plusową poczekaj chwile i podłącz tylko powyłączaj wszystkie odbiorniki prądu w aucie np. radio. bo pisałeś ze zdejmowałeś minusową może to robi różnice
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 11-08-2008, 19:05   

Nie robi różnicy :D
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
jacekm1966 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 44
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-08-2008, 19:23   

Kolego Saphire jak by była walnięta uszczelka i spaliny miały by gotować płyn (rzecz chyba nie możliwa ale?) to silnik chodził by przynajmniej na trzech garach a to widać i słychać bez żadnych wątpliwości, natomiast termostat to jest chyba trafne spostrzeżenie. Ale termostat można łatwo sprawdzić wystarczy rano zapalić silnik i po 5 min złapać za gumową rurę łączącą termostat z chłodnicą jak jest ciepła lub letnia i się nagrzewa to jest ok a jak zimna to termostat trzyma.
 
 
PIT007 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma GDI;99rEXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 1
Skąd: Węgrów
Wysłany: 03-12-2008, 17:16   

WITAJ Juceman!!!!!

[ Dodano: 03-12-2008, 17:17 ]
przepraszam korekta JUICEMAN :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.