[Cari 1.8 GDI] o co chodzi |
Autor |
Wiadomość |
edi81
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI LS 1999
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 13 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 08-08-2008, 19:57 [Cari 1.8 GDI] o co chodzi
|
|
|
Witajcie mam taki problem szukałem na forum nie spotkałem czegoś podobnego ( mogłem przeoczyć ) a więc: auto Carisma LS 1.8 GDI rok 98
falowały mi obroty na zimnym silniku (900 do 1800) i była dziura w gazie na obrotach od 1500 do 2000 więc postanowiłem wyczyścić przepustnice była czarna aż miło po wyczyszczeniu
zero poprawy te same objawy zagrzałem motor i to samo postanowiłem odłączyć kleme z akumulatora (minus) na chwile po założeniu piekło auto zgupło teraz faluje od 1500 do 2000 wskaźnik temperatury po 5 minutach pokazuje prawie stan przegrzania silnika ale wentylator się normalnie załącza i schładza silnik (przed tym najdalej doszedł do połowy) komputer a dokładnie chwilowe spalanie na 100km tez pokazuje jagbym jechał czołgiem od 35l do 89l to się porobiło próbowałem jeszcze raz odłączyć kleme i zapalic aby pochodzil na wolnych obrotach i sam się ustawił ale przeraza mnie czy czasem silnika nie przegrzeje co mam zrobić ??
trochę się rozpisałem ale jestem w lekkim szoku jeszcze się z czymś takim nie spotkałem
dzięki z góry za pomoc |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 10-08-2008, 20:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 08-08-2008, 20:03
|
|
|
Jesli chodzi o spalanie to mozliwe ze sonda Ci sie konczy...
Podjedz i podlacz auto do MUT'a (pod komputer) np w ASO. Tam Ci zczytaja bledy i zdiagnozuja co jest grane
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
edi81
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI LS 1999
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 13 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 08-08-2008, 20:07
|
|
|
może sonda tylko przed tym zanim wsadziłem tam paluchy spalanie nie było złe komp pokazywał od 4,5l do 30l przy szalenczej jeździe a średnia 9,2 czyli nie tak źle cyrk zaczoł się gdy odłączyłem kleme |
|
|
|
 |
marcinos1979 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2008, 20:25
|
|
|
Może źle ( tzn. w złej kolejności ) odłączałeś klemy i nastąpiło przepięcie w ECU i komputer uszkodził się |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 10-08-2008, 14:25
|
|
|
Jeszcze nigdy nie widziałem by się wskaźnik temperatury silnika podniósł ponad połowę i to pomimo jazdy w upałach i po greckich górach - wnioskuję że masz uszczelkę wywaloną pod głowicą i spaliny gotują ci obieg albo zdechł ci termostat i nie otwiera obiegu. Może już przez to przegrzałeś silnik i stąd problemy może i wydmuchana uszczelka... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
RAM
Nowy Forumowicz gdi

Auto: SS 1,8GDI 99' / proton 415
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2008 Posty: 21 Skąd: WLKP4ever jarocin
|
Wysłany: 11-08-2008, 17:50
|
|
|
może odłącz kleme plusową poczekaj chwile i podłącz tylko powyłączaj wszystkie odbiorniki prądu w aucie np. radio. bo pisałeś ze zdejmowałeś minusową może to robi różnice |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 11-08-2008, 19:05
|
|
|
Nie robi różnicy |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
jacekm1966
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1,6 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 44 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-08-2008, 19:23
|
|
|
Kolego Saphire jak by była walnięta uszczelka i spaliny miały by gotować płyn (rzecz chyba nie możliwa ale?) to silnik chodził by przynajmniej na trzech garach a to widać i słychać bez żadnych wątpliwości, natomiast termostat to jest chyba trafne spostrzeżenie. Ale termostat można łatwo sprawdzić wystarczy rano zapalić silnik i po 5 min złapać za gumową rurę łączącą termostat z chłodnicą jak jest ciepła lub letnia i się nagrzewa to jest ok a jak zimna to termostat trzyma. |
|
|
|
 |
PIT007
Nowy Forumowicz
Auto: carisma GDI;99rEXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 1 Skąd: Węgrów
|
Wysłany: 03-12-2008, 17:16
|
|
|
WITAJ Juceman!!!!!
[ Dodano: 03-12-2008, 17:17 ]
przepraszam korekta JUICEMAN |
|
|
|
 |
|