OD CZEGO JEST KONTROLKA CHECK ENGINE!!! |
Autor |
Wiadomość |
piotrek809 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2006, 22:40 OD CZEGO JEST KONTROLKA CHECK ENGINE!!!
|
|
|
Witam wszystkich mitsumaniaków!!!Mam pytanko!!Od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem Lancerka z 90r. z silnikiem 1.5 12V GLXi no i mam mały problem:
gdy jade pod górke lub zjeżdzam z górki zapala mi się kontrolka check engine od czego ona jest? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-03-2006, 22:41
|
|
|
Kontrolka CE sygnalizuje występowanie jakiegos błędu w silniku. Na stronie Krzyzaka - www.mitsubishifan.webpark.pl masz sporo informacji łacznie z tą jak odczytac kody błedów. Sprawdź co jest nie tak - bo ta kontrolka od tak sobie nie mruga. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-03-2006, 09:56
|
|
|
Jutro będę przejeżdżał przez Ostródę - może chcesz się spotkać? Napisz na PM, to wyślę Ci nr telefonu. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10686 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-03-2006, 12:18
|
|
|
NO to ja sie zapytam tez o kontrolke,
Jak w Cari podłaczyłem zghodnie ze schematem Chopera pin1 do masy, właczyłęm zapłon to kontrolka Check Engine zapaliła sie i zaczeła mrugac regularenie. Ale wczesniej przed nia zaczeła mrugać kontrolka ABS, i tak soebie mrugały obydwie na zmiane. Po odjęciu masy i ponownym załaczeniu masy mrugał juz tylko sam Check Engine, al enie pozaywał zanych kodów. Czy jest jakaś metaoda na GDI....?
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-03-2006, 19:18
|
|
|
Marcino napisał/a: | Jak w Cari podłaczyłem zghodnie ze schematem Chopera pin1 do masy |
i nie wybuchło
BTW, Marcino, nie znalazłem tego o co pytałeś...niestety tu nie pomogę |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10686 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-03-2006, 22:34
|
|
|
Jak zam wiesz nie ma co wybuchac, dzięki za fatyge.
Napisałem dziś o rusyjskiej stronie, i oni pierony maja wiele rzeczy nt GDI, nawet o kodach błędó coś maja ale tez i sprzęt odpowiedni, komutery, oscyloskopy.... ech. Jutro jade do 3miasta wiec przepale samoog troszke na trasie i moze skoczy sie to chujowe paliwo i bedzie dobrze.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|