Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
OD CZEGO JEST KONTROLKA CHECK ENGINE!!!
Autor Wiadomość
piotrek809
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2006, 22:40   OD CZEGO JEST KONTROLKA CHECK ENGINE!!!

Witam wszystkich mitsumaniaków!!!Mam pytanko!!Od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem Lancerka z 90r. z silnikiem 1.5 12V GLXi no i mam mały problem:
gdy jade pod górke lub zjeżdzam z górki zapala mi się kontrolka check engine od czego ona jest?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2006, 22:41   

Kontrolka CE sygnalizuje występowanie jakiegos błędu w silniku. Na stronie Krzyzaka - www.mitsubishifan.webpark.pl masz sporo informacji łacznie z tą jak odczytac kody błedów. Sprawdź co jest nie tak - bo ta kontrolka od tak sobie nie mruga.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-03-2006, 09:56   

Jutro będę przejeżdżał przez Ostródę - może chcesz się spotkać? Napisz na PM, to wyślę Ci nr telefonu.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10684
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-03-2006, 12:18   

NO to ja sie zapytam tez o kontrolke,
Jak w Cari podłaczyłem zghodnie ze schematem Chopera pin1 do masy, właczyłęm zapłon to kontrolka Check Engine zapaliła sie i zaczeła mrugac regularenie. Ale wczesniej przed nia zaczeła mrugać kontrolka ABS, i tak soebie mrugały obydwie na zmiane. Po odjęciu masy i ponownym załaczeniu masy mrugał juz tylko sam Check Engine, al enie pozaywał zanych kodów. Czy jest jakaś metaoda na GDI....?
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-03-2006, 19:18   

Marcino napisał/a:
Jak w Cari podłaczyłem zghodnie ze schematem Chopera pin1 do masy


i nie wybuchło :?: :mrgreen: :lol:

BTW, Marcino, nie znalazłem tego o co pytałeś...niestety tu nie pomogę :(
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10684
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-03-2006, 22:34   

Jak zam wiesz nie ma co wybuchac, dzięki za fatyge.
Napisałem dziś o rusyjskiej stronie, i oni pierony maja wiele rzeczy nt GDI, nawet o kodach błędó coś maja ale tez i sprzęt odpowiedni, komutery, oscyloskopy.... ech. Jutro jade do 3miasta wiec przepale samoog troszke na trasie i moze skoczy sie to chujowe paliwo i bedzie dobrze.
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.