[E39a 2.0 4wd 4ws] ołona wału miedzy reduktorem a krzyżakiem |
Autor |
Wiadomość |
dolar2dolar2 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-08-2008, 13:37 [E39a 2.0 4wd 4ws] ołona wału miedzy reduktorem a krzyżakiem
|
|
|
Witam. Pytanie brzmi: Jak zamocowana jest osłona wału wystającego z reduktora przed pierwszym krzyżakiem? Spadła i brzęczy strasznie. wygląda na to że powinna by nabita na obudowę reduktora jednak wydaje sie tak wąska i tak mało jest miejsca na reduktorze że aż trudno mi uwirzyc że tak ma byc. Dzwoniłem do japaneze i on twierdzi że powinna byc na reduktorze, mój mechanik sugeruje że może była tam jakaś guma która ją utrzymywała. Może powinna by nabita nie na zewnątrz tylko wewnątrz obudowy a moja osłona pękła i częsc została wewnątrz? Czy ktoś mógłby rzuci okiem jak jest w waszych 4x4 i da znac? Będę bardzo wdzięczny pozdrawiam:) |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 14-08-2008, 20:46
|
|
|
moze fote zrob bo niemam pojecia o jaka oslone chodzi... wtedy postaram sie pomoc |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-08-2008, 23:29
|
|
|
Zrób zdjęcie poglądowe. Z opisu wnioskuję, że chodzi o tę część:
Czy tak? |
_________________
 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 18-08-2008, 17:31
|
|
|
Podobna skrzynka kątowa jest w lancerach w środku tej "osłony" jest uszczelnienie i po wyjęciu wału nastepuje wyciek oleju - końcówka wału napędowego jest smarowana olejem z przekładni podobno by się
niezapiekła --- więc istotnym jest by wymontować przekładnie i przed montażem uzupełnić olej.
Reasumując pewnie przekładnia pracuje na sucho. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
andrzej1 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2008, 22:10
|
|
|
Osłona jest metalowa ,lecz nie sprawdzałem jak dokładnie jest mocowana (może nabita), osłona jest konieczna ,chroni oring wału napędowego.Osłona montowana jest na stałe nie ma tam żadnej gumy. Trzeba będzie zdjąć reduktor i nabić pierścień. Da się jeździć (zdjąć pierścień) ale oring długo nie pociągnie.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
dolar2dolar2 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-08-2008, 09:07
|
|
|
Witam już wiem wszystko:} osłona jest nabijana i trzeba odpinac reduktor żeby to naprawic. Dzięki za wskazówki:} |
|
|
|
 |
|