Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E39a 2.0 4wd 4ws] ołona wału miedzy reduktorem a krzyżakiem
Autor Wiadomość
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 14-08-2008, 13:37   [E39a 2.0 4wd 4ws] ołona wału miedzy reduktorem a krzyżakiem

Witam. Pytanie brzmi: Jak zamocowana jest osłona wału wystającego z reduktora przed pierwszym krzyżakiem? Spadła i brzęczy strasznie. wygląda na to że powinna by nabita na obudowę reduktora jednak wydaje sie tak wąska i tak mało jest miejsca na reduktorze że aż trudno mi uwirzyc że tak ma byc. Dzwoniłem do japaneze i on twierdzi że powinna byc na reduktorze, mój mechanik sugeruje że może była tam jakaś guma która ją utrzymywała. Może powinna by nabita nie na zewnątrz tylko wewnątrz obudowy a moja osłona pękła i częsc została wewnątrz? Czy ktoś mógłby rzuci okiem jak jest w waszych 4x4 i da znac? Będę bardzo wdzięczny pozdrawiam:)
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 14-08-2008, 20:46   

moze fote zrob bo niemam pojecia o jaka oslone chodzi... wtedy postaram sie pomoc
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-08-2008, 23:29   

Zrób zdjęcie poglądowe. Z opisu wnioskuję, że chodzi o tę część:



Czy tak?
_________________

 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 18-08-2008, 17:31   

Podobna skrzynka kątowa jest w lancerach w środku tej "osłony" jest uszczelnienie i po wyjęciu wału nastepuje wyciek oleju - końcówka wału napędowego jest smarowana olejem z przekładni podobno by się
niezapiekła --- więc istotnym jest by wymontować przekładnie i przed montażem uzupełnić olej.
Reasumując pewnie przekładnia pracuje na sucho.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
andrzej1
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2008, 22:10   

Osłona jest metalowa ,lecz nie sprawdzałem jak dokładnie jest mocowana (może nabita), osłona jest konieczna ,chroni oring wału napędowego.Osłona montowana jest na stałe nie ma tam żadnej gumy. Trzeba będzie zdjąć reduktor i nabić pierścień. Da się jeździć (zdjąć pierścień) ale oring długo nie pociągnie.
Pozdrawiam.
 
 
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2008, 09:07   

Witam już wiem wszystko:} osłona jest nabijana i trzeba odpinac reduktor żeby to naprawic. Dzięki za wskazówki:}
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.