Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z biegami
Autor Wiadomość
dariolee 
Forumowicz

Auto: Carisma 1996 1.8 16V
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 50
Skąd: Ostróda
  Wysłany: 17-08-2008, 21:42   Problem z biegami

Witam,
Od paru dni jestem posiadaczem Carismy :D ale mam problemy z wrzucaniem 1 i wstecznego. Po wielu próbach i domysłach doszedłem, że ułamał się od spodu chyba plastikowy pierścień odpowiedzialny za wrzucanie 1 i wstecznego. Jest on pod mieszkiem zmiany biegow na koncu tego czarnego patyka co sie go podciaga do wrzucania wstecznego. I pytanie, gdzie to mozna dostac i jak to wymienic ??
Ostatnio zmieniony przez dariolee 19-08-2008, 18:45, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
MICHAEL0002 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubischi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 24
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 18-08-2008, 09:11   

tu masz link do akcji z tulejkami


http://moto.allegro.pl/it...40_carisma.html
 
 
 
dariolee 
Forumowicz

Auto: Carisma 1996 1.8 16V
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 50
Skąd: Ostróda
Wysłany: 18-08-2008, 09:17   

Hmm to chyba nie to. To co mam ma jakies rowki od dolu i znajduje sie na koncu tego czarnego paytka od wrzucania wstecznego. A moze ktos wie jak odkrecic galke ??
 
 
MICHAEL0002 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubischi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 24
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 18-08-2008, 09:22   

to będa te tuleje

sprawdz przy skrzyni pod autem w jakim masz stanie
 
 
 
dariolee 
Forumowicz

Auto: Carisma 1996 1.8 16V
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 50
Skąd: Ostróda
Wysłany: 18-08-2008, 09:41   

A da sie je samemu wymienic ? Moze ktos ma jakis schemacik albo fotke ?
 
 
MICHAEL0002 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubischi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 24
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 18-08-2008, 09:44   

poszukaj na forum już był ten temat i chyba nawet fotki
 
 
 
dariolee 
Forumowicz

Auto: Carisma 1996 1.8 16V
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 50
Skąd: Ostróda
Wysłany: 18-08-2008, 09:58   

Chodzi dokladnie o to
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 18-08-2008, 10:28   

no ale co tam masz polamane? jak podnosisz pierscien przy galce to ta czesc zaznaczona na foto tez sie podnosi?
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
dariolee 
Forumowicz

Auto: Carisma 1996 1.8 16V
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 50
Skąd: Ostróda
Wysłany: 18-08-2008, 10:58   

Na poczatku nie wiedzialem co i jak wiec napisalem w temacie "Polamana wajcha od zmiany biegow" ale po tym co pozniej sie doszukalem na forum widac ze to bedzie wina tulejek. Ale to co zaznaczylem za fotce od spodu sprawia wrazenie wyzlobionego a tak ogolnie podnosi sie. Czy w tym pierscieniu sa jakies rowki do wrzucania biegow czy tylko on jest bo jest i zapobiega wrzuceniu wstecznego zamiast jedynki ? Bo kiedy wrzucam wsteczny w 90% przypadkow wskakuje mi jedynka.

Ten komplet sie nada na przod i tyl ?
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 18-08-2008, 14:34   

dokladnie jak napisales ten pierscien ogranicza to zeby nie wrzucic wstecznego zamiast jedynki
tak ten komplet jak najbardziej sie nada - zostanie ci kilka tulejek ale tym sie nie przejmuj, zaopatrz sie w jakis dobry odrdzewiacz aby oczyscic metalowe tulejki, ktore teraz masz w aucie, i wszystko jakims smarem nie reagujacym z guma i odpornym na wode nasmaruj :)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 18-08-2008, 15:21   

dariolee napisał/a:
Bo kiedy wrzucam wsteczny w 90% przypadkow wskakuje mi jedynka.
dlatego że tulejki są wyrobione i nie pracują jak należy. Wymień je - 10 min pracy. wcześniej popsikaj troche np. WD40 by się łatwo odkręciła śruba :wink:
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
Carrix
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2008, 20:27   

MICHAEL0002 napisał/a:
tu masz link do akcji z tulejkami
http://moto.allegro.pl/it...40_carisma.html


W/w allegroludek od tulejek wskazany przez MICHAEL'a 0002 jest spoko. Sam kupiłem od niego ten zestaw (pasujący do Carismy) ponad rok temu i wszystko jest OK, a miałem podobne problemy z wrzucaniem biegów. Faktem jest, że połowa zakupionego towaru poniewiera się w schowku, ale nigdy nie wiadomo kiedy ta reszta się przyda :lol: .
Nasmaruj porządnie metalowe tulejki przed skręceniem całości. Smarowanie wewnętrznego mechanizmu zmiany biegów przy okazji też jest wskazane.
 
 
dariolee 
Forumowicz

Auto: Carisma 1996 1.8 16V
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 50
Skąd: Ostróda
Wysłany: 18-08-2008, 20:45   

Kupilem, zaplacilem i czekam. Tylko jeszcze musze jakos to wymienic. Z braku kanalu pewnie bede musial sie zglosic do mechanika.

[ Dodano: 19-08-2008, 08:23 ]
A samemu na podworku da rade to zrobic ? Trzeba odkrecac galke jak to pokazali na ruskiej stronie ? Czy wszystko mozna zrobic odkrecajac tylko te dolne przy skrzyni i lewarku ? Wymieniam tylko te ?
 
 
mesior
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2008, 21:09   

Witam wszystkich i chce powiedzieć że mam podobny problem z biegiem wtecznym.Mowicie że trzeba zamówić tylko te tulejki i będzie grało?A jak moge prosić żuci i ktoś namiar na tą ruską strone gdzie jest to pokazane jak to zrobić.Z góry wszystkim dziękuje i pozdrawiam kierowców odlotowego autka CARISMY!!!!!!!
 
 
swistako
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2008, 21:52   

Co jest do wymiany gdy mam czasami trudność z wrzuceniem 5, ale tylko przy większych prędkościach. Wyższych obrotach ok. 4tyś
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.