 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
"PRZEBIERANIE" na OBROTACH |
Autor |
Wiadomość |
wlodeka
Nowy Forumowicz
Auto: L200 / 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 23-08-2008, 21:36 "PRZEBIERANIE" na OBROTACH
|
|
|
WITAM !
===========================
mój misiu to L200 z 2004 roku silnik 2.5TDI
mam problem:
na 1, 2, 3 biegu nie mogę uzyskać więcej niż 3000 obrotów, silnik powyżej 3000 zaczyna przebierać, na 4 i 5 biegu idzie trochę więcej ale to z rozpędu
co to może być ?
ostatnio wymieniana była uszczelka pod głowicą i głowica planowana, bo wyrzucał mi wodę przez zbiornik wyrównawczy
byłem u mechanika, sprawdził podciśnienia, podobno wszystko OK ! (-80)
proszę o pomoc |
_________________ DZIĘKI ZA UWAGĘ
===============
SZEROKIEJ DROGI
POZDRAWIAM
 |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-08-2008, 09:11
|
|
|
A na luzie na jakie obroty się wkręca? Jaki masz filtr paliwa? Czy po montażu głowicy dobrze był ustawiony początek tłoczenia na pompie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
wlodeka
Nowy Forumowicz
Auto: L200 / 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 24-08-2008, 11:15 re
|
|
|
1. na luzie wkręca się dobrze na ponad 4500 obrotów
2. o co chodzi z tą pompą (napewno mechanik nic nie robił przy niej
- ustawił tylko rozrząd (napewno dobrze !) bo zaraz wymieniałem paski
- wyregulował zawory
i WIO !
pozdrawiam, czekam za podpowiedziami, będę wdzięczny |
_________________ DZIĘKI ZA UWAGĘ
===============
SZEROKIEJ DROGI
POZDRAWIAM
 |
|
|
|
 |
miczon
Mitsumaniak

Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-08-2008, 12:05
|
|
|
Taka sytuacja jest wtedy, gdy silnik przechodzi w awaryjny tryb pracy... zaświeca się check egine i autko nie pójdzie więcej niż do 3000 obrotów...
Czy kontrolka Ci się świeci podczas jazdy? Jeżeli nie, to sprawdź, czy zaświeca się przy zapłonie... Może nie działa albo jest odłączona... Jeżeli tak, to reset kompa może załatwic sprawę.
Sprawdź, czy uruchamia się turbina przy około 1800-2000 obrotów.
Może zsunął się przewód ciśnieniowy od interkulera do czujnika ciśnienia doładowania (znajduje się za interkiulerem, centralnie z tyłu przed podszybiem), wtedy też auto nie wyjdzie na obroty, bo czujnik odczytuje złe dane.
Sprawdź wszystkie przewody powietrza między silnikiem, turbiną, a interkulerem. Jeżeli któryś z nich nie dolega dokładnie i puszcza powietrze, to będzie cały czas praca awaryjna. |
_________________
 |
|
|
|
 |
wlodeka
Nowy Forumowicz
Auto: L200 / 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 24-08-2008, 12:56
|
|
|
dzięki za podpowiedzi
odpowiadam
1. KONTROLKA JEST SPRAWNA - po odpaleniu gaśnie
2. JAK SPRAWDZIĆ czy działa TURBINA ???
3. przewód ciśnieniowy od interkulera do czujnika ciśnienia doładowania jest OK !
4. przewody powietrzne też OK !
czyli jak widzicie CZARNA MAGIA
a tak szczerze na jakie mniej więcej powinien wchodzić obroty przy 1, 2, 3 biegu i gazu do dechy ?
czekam na pomoc |
_________________ DZIĘKI ZA UWAGĘ
===============
SZEROKIEJ DROGI
POZDRAWIAM
 |
|
|
|
 |
miczon
Mitsumaniak

Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-08-2008, 13:48
|
|
|
Jeżeli chodzi o turbinę, to na "ucho" Usłyszysz charakterystyczny gwizd.
wlodeka napisał/a: | a tak szczerze na jakie mniej więcej powinien wchodzić obroty przy 1, 2, 3 biegu i gazu do dechy ? |
Na każdym biegu do 4500 obrotów - tyle fabryka dała, powyżej sam już odcina...
Hmm... szczerze powiem, że brak mi pomysłów..
Czy przed grzebaniem w silniku przez mechanika, poza tym, że samochód wyrzucał wodę i się grzał, wszystko było OK? Tzn nie było problemów z obrotami? Jeżeli nie, to znaczy, że coś niestety musiał poknocić...
Proponuję znaleźć jakiś serwis i zczytać błędy z komputera, coś powinno wyjść... |
_________________
 |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-08-2008, 21:42
|
|
|
wlodeka, sprawdź filtr paliwa. Jak masz jakiś tani zamiennik z JC to kup np Knechta o symbolu KC46 |
_________________
 |
|
|
|
 |
GazMajster-G1 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2008, 18:53
|
|
|
witam
co w końcu było przyczyną ,
NAPRAWILIŚCIE?
pozdrawiam
Bartek. |
|
|
|
 |
|
|