Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
"PRZEBIERANIE" na OBROTACH
Autor Wiadomość
wlodeka 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 / 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Oborniki
Wysłany: 23-08-2008, 21:36   "PRZEBIERANIE" na OBROTACH

WITAM !
===========================
mój misiu to L200 z 2004 roku silnik 2.5TDI

mam problem:
na 1, 2, 3 biegu nie mogę uzyskać więcej niż 3000 obrotów, silnik powyżej 3000 zaczyna przebierać, na 4 i 5 biegu idzie trochę więcej ale to z rozpędu
co to może być ?

ostatnio wymieniana była uszczelka pod głowicą i głowica planowana, bo wyrzucał mi wodę przez zbiornik wyrównawczy

byłem u mechanika, sprawdził podciśnienia, podobno wszystko OK ! (-80)

proszę o pomoc
_________________
DZIĘKI ZA UWAGĘ
===============
SZEROKIEJ DROGI
POZDRAWIAM
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-08-2008, 09:11   

A na luzie na jakie obroty się wkręca? Jaki masz filtr paliwa? Czy po montażu głowicy dobrze był ustawiony początek tłoczenia na pompie?
_________________

 
 
wlodeka 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 / 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Oborniki
Wysłany: 24-08-2008, 11:15   re

1. na luzie wkręca się dobrze na ponad 4500 obrotów
2. o co chodzi z tą pompą (napewno mechanik nic nie robił przy niej
- ustawił tylko rozrząd (napewno dobrze !) bo zaraz wymieniałem paski
- wyregulował zawory

i WIO !

pozdrawiam, czekam za podpowiedziami, będę wdzięczny
_________________
DZIĘKI ZA UWAGĘ
===============
SZEROKIEJ DROGI
POZDRAWIAM
 
 
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-08-2008, 12:05   

Taka sytuacja jest wtedy, gdy silnik przechodzi w awaryjny tryb pracy... zaświeca się check egine i autko nie pójdzie więcej niż do 3000 obrotów...
Czy kontrolka Ci się świeci podczas jazdy? Jeżeli nie, to sprawdź, czy zaświeca się przy zapłonie... Może nie działa albo jest odłączona... Jeżeli tak, to reset kompa może załatwic sprawę.
Sprawdź, czy uruchamia się turbina przy około 1800-2000 obrotów.
Może zsunął się przewód ciśnieniowy od interkulera do czujnika ciśnienia doładowania (znajduje się za interkiulerem, centralnie z tyłu przed podszybiem), wtedy też auto nie wyjdzie na obroty, bo czujnik odczytuje złe dane.
Sprawdź wszystkie przewody powietrza między silnikiem, turbiną, a interkulerem. Jeżeli któryś z nich nie dolega dokładnie i puszcza powietrze, to będzie cały czas praca awaryjna.
_________________

 
 
wlodeka 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 / 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Oborniki
Wysłany: 24-08-2008, 12:56   

dzięki za podpowiedzi

odpowiadam

1. KONTROLKA JEST SPRAWNA - po odpaleniu gaśnie
2. JAK SPRAWDZIĆ czy działa TURBINA ???
3. przewód ciśnieniowy od interkulera do czujnika ciśnienia doładowania jest OK !
4. przewody powietrzne też OK !

czyli jak widzicie CZARNA MAGIA
a tak szczerze na jakie mniej więcej powinien wchodzić obroty przy 1, 2, 3 biegu i gazu do dechy ?

czekam na pomoc
_________________
DZIĘKI ZA UWAGĘ
===============
SZEROKIEJ DROGI
POZDRAWIAM
 
 
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-08-2008, 13:48   

Jeżeli chodzi o turbinę, to na "ucho" ;) Usłyszysz charakterystyczny gwizd.


wlodeka napisał/a:
a tak szczerze na jakie mniej więcej powinien wchodzić obroty przy 1, 2, 3 biegu i gazu do dechy ?

Na każdym biegu do 4500 obrotów - tyle fabryka dała, powyżej sam już odcina...

Hmm... szczerze powiem, że brak mi pomysłów.. :|
Czy przed grzebaniem w silniku przez mechanika, poza tym, że samochód wyrzucał wodę i się grzał, wszystko było OK? Tzn nie było problemów z obrotami? Jeżeli nie, to znaczy, że coś niestety musiał poknocić...
Proponuję znaleźć jakiś serwis i zczytać błędy z komputera, coś powinno wyjść...
_________________

 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-08-2008, 21:42   

wlodeka, sprawdź filtr paliwa. Jak masz jakiś tani zamiennik z JC to kup np Knechta o symbolu KC46
_________________

 
 
GazMajster-G1
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2008, 18:53   

witam
co w końcu było przyczyną ,
NAPRAWILIŚCIE?
pozdrawiam
Bartek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.