Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
16-10-2009, 18:29
Warto ?
Autor Wiadomość
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 24-08-2008, 21:42   

ok, dzieki

Ten ciemny bardziej mi się podoba, lecz zobacze jak wyglada na zywo
Okazuje sie ze jutro nie bede mogl podjechac go obejrzec.
 
 
bokciu
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2008, 16:26   

sampler napisał/a:
MV6 bylo cale stado od 2.5 po 3.2.

Nieprawda.
2.5 V6 nigdy nie miał oznaczenia MV6 tylko V6.
M oznaczało najmocniejsza wersje.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 25-08-2008, 18:43   

Z takimi oznaczeniami wystepuja na allegro. Najmocniejsza jest wersja 3.2. Nie wnikam czy sie pomylili czy nie po prostu porownujemy silniki 2.5 :)
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2008, 18:48   

Najmocniejsza Omega to LOTUS :wink:

Koledzy macie coś jeszcze do dodania odnośnie tego 2.0 automat ?
Co w nich najczęściej się psuje ?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 25-08-2008, 19:01   

MARCIN--Ibiza napisał/a:
Jak sprawują się te skrzynie?


rewelacja - przy 2.0 praktycznie niezniszczalne


MARCIN--Ibiza napisał/a:

Czy po samych zdjęciach wnioskujeie ze wszystko jest wporzadku?
(np czy z tego rocznika jest taka deska jak byc powinna, czy listwy, czy fotele, tapicerka, koła, Wszystko się zgadza?


Ze zdjęć jest w miarę OK - brakuje tylko znaczka "GLS" na klapie tylnej i fotki wzmocnienia pod maską (musi być matowe)



MARCIN--Ibiza napisał/a:

Jakie osiągi ma silnik 2.0 w automacie w tym nadwoziu ?


Niepowalające..... 2.4 GDi mający zasadniczo lepszy przebieg momentu + 14 KM więcej nie jest zbytnio szybkim autem - ze 100 konną dłubaną Ibi raczej marne szanse



MARCIN--Ibiza napisał/a:

Co w nich się najczęściej psuje ?(jakie są koszty części?)


Brak typowych usterek..... większość to normalne zużycie, reszta to nieumiejętny serwis.....

MARCIN--Ibiza napisał/a:

Omegą na g-techu robiłem systematyczne 7,0-7,2 na kołach 17" 225/45(koła oryginalne takie łopaty, ciezkie jak cholera) Omega tak w ogóle to było auto rodziców ale jeździłem jak swoim, wcześniej była tez Vectra 2,5 która do setki przyspieszała podobnie lecz na 3cim i 4tym biegu Omega była zdecydowanie szybsza.

Teraz żona jeździ Ibizą 1.4 8V seria 60KM a obecnie na hamowni 102KM
i właśnie dzisiaj dyskutowaliśmy czy taki Galant w automacie 2.0 jest zrywniejszy od naszej podkręconej Ibizy
Ibiza jak miła 96KM to strzeliłem na 1/4 16,93s na Bemowie


Tu jak wykręcisz 11-12 na g-techu, możesz uznać za życiówkę.....

MARCIN--Ibiza napisał/a:

Mam jeszcze jednego na oku
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5818333
który wydaje Wam się ciekawszy, nie biorąć pod uwage ze sa roznice w pojemnosci


Kolega mi mowil ze te silniki 2,4 nie chca jezdzic na gazie
Czy tak faktycznie jest ?


Ten to skundlony amerykanin z europejczykiem..... raczej blacharska przeszłość bujna....... poza tym amerykańskie wersje są mocno wykastrowane względem europy, a wnętrze mają jakości daewoo espero....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2008, 19:08   

Dziekuję bardzo za rzeczową odpowiedź.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 25-08-2008, 19:17   

Rozumiem, że odpuściłeś tego 2.0 ;) ?

Dla kontrastu mogę napisać, że 2.5 tiptronic ma niestety charakterystyczną usterkę: wieloklin zdawczy z konwertera wytrzymuje niewiele (przy trwałości całego auta), jego naprawa to od 1000 zł za samą wymianę konwertera (starcza na ok. 20 000 km) do ponad 2500 (zakup i wymiana konwertera i pompy oleju)

2.5 manual, to fajnie zbierające się auto, niestety musisz mieć w garażu zapasową skrzynię biegów - ten silnik potrafi zmielić biegi od 1 do 4 ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2008, 19:36   

Absolutnie nie odpuszczam w 2.0 automacie
Auto ma byc wygodne z klimą i akurat jest ekonomiczne
Nie musi byc do szalenstwa :mrgreen:

W Środę jadę obejrzeć samochód w Częstochowe

Dziwi mnie tlyko że jakos słabo się sprzedaje ten samochód
Moze ludzie nie chca automatow, sam juz nie wiem, obym mial racje.

Do szczescia mi brakuje w nim szyberdachu.

[ Dodano: 25-08-2008, 19:39 ]
vin JMBSREA2A17000458
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 25-08-2008, 19:48   

MARCIN--Ibiza napisał/a:
JMBSREA2A17000458


NA PEWNO "7" a nie "Z" ????

[ Dodano: 25-08-2008, 19:49 ]
Rok modelowy 2001, wyposażenie na to wskazuje jak i VIN. Moc wykastrowana ekologią o 3 KM....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2008, 20:03   

facet mi dyktowal przez tel, moze sam sie pomylił, podał mi bankowo 7
ma jeszcze sprawdzic czy wszystkie oznaczenia szyb sie zgadzaja i sa identyczne

Czyli jaka ta moc ?

Gaz jeszcze nie jest wbity w dowod rejestracyjny, instalacja jest dopiero co zakladana

kurcze, po cholere sprzedawac takie auto wychuchane :roll:

[ Dodano: 25-08-2008, 20:48 ]
Miły Pan właśnie niedawno zadzownił i poinformował, że wszystkie szybki sa identyczne z roku 2tys :mrgreen:

[ Dodano: 25-08-2008, 20:49 ]
wywalenie katalizatora wyeliminuje ubytek mocy ?
czy sprawa wyglada inaczej ?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 26-08-2008, 09:27   

MARCIN--Ibiza napisał/a:
wywalenie katalizatora wyeliminuje ubytek mocy ?
czy sprawa wyglada inaczej ?


Inaczej - calutka elektronika jest przeprojektowana.....

MARCIN--Ibiza napisał/a:
Czyli jaka ta moc ?


oficjalnie ma 100 kW mocy

MARCIN--Ibiza napisał/a:
facet mi dyktowal przez tel, moze sam sie pomylił, podał mi bankowo 7


Bez mechanoskopii bym kijem nie dotknął, jeżeli tam jest "7"

MARCIN--Ibiza napisał/a:
Miły Pan właśnie niedawno zadzownił i poinformował, że wszystkie szybki sa identyczne z roku 2tys :mrgreen:


norma
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2008, 16:34   

Jeśli tam jest 7 to co to oznacza?

[ Dodano: 26-08-2008, 21:00 ]
zadzwoniłem i jest "Z"

[ Dodano: 26-08-2008, 21:31 ]
W czwartek jadę obejrzeć auto, jestem już umówiony w serwisie Mitsu w Czestochowie na przegląd
koszt 250zł


auto nie ma jeszcze wbitego gazu do dowodu, odrazu poprosze o zaswiadczenie zebym nie musial tego samego robic w Plocku



Co jeszcze ? :P
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-08-2008, 07:27   

Wbicie gazu to 15 min. w wydziale komunizacji..... nie rozumiem dlaczego ktoś tego nie zrobił.....

Komplet dokumentów:
- świadectwo legalizacji zbiornika
- homologacja instalacji (zbiorcza ale z wyszczególnieniem każdego elementu i wynikami pomiarów spalin)
- faktura za montaż
- dowód rejestracyjny
- "książeczka partyjna" czyli Karta Pojazdu

Zaciągnij właściciela do jego wydziału komunikacji, niech wstęplują - jak są braki w dokumentach, to (przynajmniej w wydziale W-wa śrórmieście) NIC nie załatwisz....a potem będziesz się bujać z gazownikiem, którego masz 300 km od domu.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2008, 21:00   

Gaz był juz wpisany do dowodu jak dzisiaj byłem oglądać auto
Na 13 do Serwisu Mitsu

Prawa strona ; drzwi przod, tyl +czesc blotnika - malowane

Przod nie byl walony, lewa strona tez cala
tyl prawa strona trzasnieta, podobno wlasciciel to zrobil, nie jest naprawiony zderzak co widac na fotkach tylko niechlujnie opierniczone pedzlem

Lakier w oplakanym stanie, wymaga polerki

Zawieszenie zero luzow, amory Ok, przednie oba sie "pocą"

Hamulce Ok, ani tarcze ani klocki nie wymagaja wymiany

Cieknie olej z filtra oleju Filtron, serwisan mowi ze to wina lipnego filtra

Slychac stuki zaworow i to druga rzecz ktora mnie znechcila
Pierwsza naistotniejsza sprawa , To auto nie przyspiesza :D

Na gazie chodzi super w sensie rowno, nie szarpie i nie gasnie a przyspiesza tragicznie

Instalacja to STAG 300 4
skrzynia pracuje płynnie, na postoju przy zmianie przelozen nie ma zadnych szarpniec jak i podczas jazdy




Poprosilem o sprawdzenie kompresji, na wszystkich garach powyzej 13
Swiece do wymiany, odrazu zostaly kupione i wymienione w serwisie (70zł NGK)

Auto kupilem za 16 400

zaplacilem za swiece(70) i za przeglad 200zł i zapach NEW CAR około 5zł :biggrin:

Wszystkim udzielajacym sie w tym temacie bardzo dziekuję za pomoc :wink:


Jutro jade na polerke lakieru
no i pewnie za jakis czas trzeba bedzie zrobic małą sesyjkę i się pochwalić

ps. obawiam sie ze to auto ma dobre 15s do setki :badgrin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.