 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 16-10-2009, 18:29 |
Warto ? |
Autor |
Wiadomość |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2008, 21:42
|
|
|
ok, dzieki
Ten ciemny bardziej mi się podoba, lecz zobacze jak wyglada na zywo
Okazuje sie ze jutro nie bede mogl podjechac go obejrzec. |
|
|
|
 |
bokciu [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2008, 16:26
|
|
|
sampler napisał/a: | MV6 bylo cale stado od 2.5 po 3.2. |
Nieprawda.
2.5 V6 nigdy nie miał oznaczenia MV6 tylko V6.
M oznaczało najmocniejsza wersje. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 25-08-2008, 18:43
|
|
|
Z takimi oznaczeniami wystepuja na allegro. Najmocniejsza jest wersja 3.2. Nie wnikam czy sie pomylili czy nie po prostu porownujemy silniki 2.5 |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2008, 18:48
|
|
|
Najmocniejsza Omega to LOTUS
Koledzy macie coś jeszcze do dodania odnośnie tego 2.0 automat ?
Co w nich najczęściej się psuje ? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 25-08-2008, 19:01
|
|
|
MARCIN--Ibiza napisał/a: | Jak sprawują się te skrzynie?
|
rewelacja - przy 2.0 praktycznie niezniszczalne
MARCIN--Ibiza napisał/a: |
Czy po samych zdjęciach wnioskujeie ze wszystko jest wporzadku?
(np czy z tego rocznika jest taka deska jak byc powinna, czy listwy, czy fotele, tapicerka, koła, Wszystko się zgadza?
|
Ze zdjęć jest w miarę OK - brakuje tylko znaczka "GLS" na klapie tylnej i fotki wzmocnienia pod maską (musi być matowe)
MARCIN--Ibiza napisał/a: |
Jakie osiągi ma silnik 2.0 w automacie w tym nadwoziu ?
|
Niepowalające..... 2.4 GDi mający zasadniczo lepszy przebieg momentu + 14 KM więcej nie jest zbytnio szybkim autem - ze 100 konną dłubaną Ibi raczej marne szanse
MARCIN--Ibiza napisał/a: |
Co w nich się najczęściej psuje ?(jakie są koszty części?)
|
Brak typowych usterek..... większość to normalne zużycie, reszta to nieumiejętny serwis.....
MARCIN--Ibiza napisał/a: |
Omegą na g-techu robiłem systematyczne 7,0-7,2 na kołach 17" 225/45(koła oryginalne takie łopaty, ciezkie jak cholera) Omega tak w ogóle to było auto rodziców ale jeździłem jak swoim, wcześniej była tez Vectra 2,5 która do setki przyspieszała podobnie lecz na 3cim i 4tym biegu Omega była zdecydowanie szybsza.
Teraz żona jeździ Ibizą 1.4 8V seria 60KM a obecnie na hamowni 102KM
i właśnie dzisiaj dyskutowaliśmy czy taki Galant w automacie 2.0 jest zrywniejszy od naszej podkręconej Ibizy
Ibiza jak miła 96KM to strzeliłem na 1/4 16,93s na Bemowie
|
Tu jak wykręcisz 11-12 na g-techu, możesz uznać za życiówkę.....
MARCIN--Ibiza napisał/a: |
Mam jeszcze jednego na oku
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5818333
który wydaje Wam się ciekawszy, nie biorąć pod uwage ze sa roznice w pojemnosci
Kolega mi mowil ze te silniki 2,4 nie chca jezdzic na gazie
Czy tak faktycznie jest ? |
Ten to skundlony amerykanin z europejczykiem..... raczej blacharska przeszłość bujna....... poza tym amerykańskie wersje są mocno wykastrowane względem europy, a wnętrze mają jakości daewoo espero.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2008, 19:08
|
|
|
Dziekuję bardzo za rzeczową odpowiedź. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 25-08-2008, 19:17
|
|
|
Rozumiem, że odpuściłeś tego 2.0 ?
Dla kontrastu mogę napisać, że 2.5 tiptronic ma niestety charakterystyczną usterkę: wieloklin zdawczy z konwertera wytrzymuje niewiele (przy trwałości całego auta), jego naprawa to od 1000 zł za samą wymianę konwertera (starcza na ok. 20 000 km) do ponad 2500 (zakup i wymiana konwertera i pompy oleju)
2.5 manual, to fajnie zbierające się auto, niestety musisz mieć w garażu zapasową skrzynię biegów - ten silnik potrafi zmielić biegi od 1 do 4 |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2008, 19:36
|
|
|
Absolutnie nie odpuszczam w 2.0 automacie
Auto ma byc wygodne z klimą i akurat jest ekonomiczne
Nie musi byc do szalenstwa
W Środę jadę obejrzeć samochód w Częstochowe
Dziwi mnie tlyko że jakos słabo się sprzedaje ten samochód
Moze ludzie nie chca automatow, sam juz nie wiem, obym mial racje.
Do szczescia mi brakuje w nim szyberdachu.
[ Dodano: 25-08-2008, 19:39 ]
vin JMBSREA2A17000458 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 25-08-2008, 19:48
|
|
|
MARCIN--Ibiza napisał/a: | JMBSREA2A17000458 |
NA PEWNO "7" a nie "Z" ????
[ Dodano: 25-08-2008, 19:49 ]
Rok modelowy 2001, wyposażenie na to wskazuje jak i VIN. Moc wykastrowana ekologią o 3 KM.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2008, 20:03
|
|
|
facet mi dyktowal przez tel, moze sam sie pomylił, podał mi bankowo 7
ma jeszcze sprawdzic czy wszystkie oznaczenia szyb sie zgadzaja i sa identyczne
Czyli jaka ta moc ?
Gaz jeszcze nie jest wbity w dowod rejestracyjny, instalacja jest dopiero co zakladana
kurcze, po cholere sprzedawac takie auto wychuchane
[ Dodano: 25-08-2008, 20:48 ]
Miły Pan właśnie niedawno zadzownił i poinformował, że wszystkie szybki sa identyczne z roku 2tys
[ Dodano: 25-08-2008, 20:49 ]
wywalenie katalizatora wyeliminuje ubytek mocy ?
czy sprawa wyglada inaczej ? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 26-08-2008, 09:27
|
|
|
MARCIN--Ibiza napisał/a: | wywalenie katalizatora wyeliminuje ubytek mocy ?
czy sprawa wyglada inaczej ? |
Inaczej - calutka elektronika jest przeprojektowana.....
MARCIN--Ibiza napisał/a: | Czyli jaka ta moc ? |
oficjalnie ma 100 kW mocy
MARCIN--Ibiza napisał/a: | facet mi dyktowal przez tel, moze sam sie pomylił, podał mi bankowo 7 |
Bez mechanoskopii bym kijem nie dotknął, jeżeli tam jest "7"
MARCIN--Ibiza napisał/a: | Miły Pan właśnie niedawno zadzownił i poinformował, że wszystkie szybki sa identyczne z roku 2tys |
norma |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2008, 16:34
|
|
|
Jeśli tam jest 7 to co to oznacza?
[ Dodano: 26-08-2008, 21:00 ]
zadzwoniłem i jest "Z"
[ Dodano: 26-08-2008, 21:31 ]
W czwartek jadę obejrzeć auto, jestem już umówiony w serwisie Mitsu w Czestochowie na przegląd
koszt 250zł
auto nie ma jeszcze wbitego gazu do dowodu, odrazu poprosze o zaswiadczenie zebym nie musial tego samego robic w Plocku
Co jeszcze ? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-08-2008, 07:27
|
|
|
Wbicie gazu to 15 min. w wydziale komunizacji..... nie rozumiem dlaczego ktoś tego nie zrobił.....
Komplet dokumentów:
- świadectwo legalizacji zbiornika
- homologacja instalacji (zbiorcza ale z wyszczególnieniem każdego elementu i wynikami pomiarów spalin)
- faktura za montaż
- dowód rejestracyjny
- "książeczka partyjna" czyli Karta Pojazdu
Zaciągnij właściciela do jego wydziału komunikacji, niech wstęplują - jak są braki w dokumentach, to (przynajmniej w wydziale W-wa śrórmieście) NIC nie załatwisz....a potem będziesz się bujać z gazownikiem, którego masz 300 km od domu..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-08-2008, 21:00
|
|
|
Gaz był juz wpisany do dowodu jak dzisiaj byłem oglądać auto
Na 13 do Serwisu Mitsu
Prawa strona ; drzwi przod, tyl +czesc blotnika - malowane
Przod nie byl walony, lewa strona tez cala
tyl prawa strona trzasnieta, podobno wlasciciel to zrobil, nie jest naprawiony zderzak co widac na fotkach tylko niechlujnie opierniczone pedzlem
Lakier w oplakanym stanie, wymaga polerki
Zawieszenie zero luzow, amory Ok, przednie oba sie "pocą"
Hamulce Ok, ani tarcze ani klocki nie wymagaja wymiany
Cieknie olej z filtra oleju Filtron, serwisan mowi ze to wina lipnego filtra
Slychac stuki zaworow i to druga rzecz ktora mnie znechcila
Pierwsza naistotniejsza sprawa , To auto nie przyspiesza
Na gazie chodzi super w sensie rowno, nie szarpie i nie gasnie a przyspiesza tragicznie
Instalacja to STAG 300 4
skrzynia pracuje płynnie, na postoju przy zmianie przelozen nie ma zadnych szarpniec jak i podczas jazdy
Poprosilem o sprawdzenie kompresji, na wszystkich garach powyzej 13
Swiece do wymiany, odrazu zostaly kupione i wymienione w serwisie (70zł NGK)
Auto kupilem za 16 400
zaplacilem za swiece(70) i za przeglad 200zł i zapach NEW CAR około 5zł
Wszystkim udzielajacym sie w tym temacie bardzo dziekuję za pomoc
Jutro jade na polerke lakieru
no i pewnie za jakis czas trzeba bedzie zrobic małą sesyjkę i się pochwalić
ps. obawiam sie ze to auto ma dobre 15s do setki |
|
|
|
 |
|
|