[CB0] Osłona maglownicy kontra drazek kierowniczy |
Autor |
Wiadomość |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 04-09-2008, 08:34 [CB0] Osłona maglownicy kontra drazek kierowniczy
|
|
|
Witam
Wczoraj konserwowalem podwozie i zauwazylem ze pekla mi oslona wspomagania na prawym drazku kierowniczym.
No i zeby ja zdjac przyszlo mi po 14 latach wykrecic koncowke drazka.
Po 2h wczorajszej walki poddalem sie-robila sie szarowka a efektow brak.
Za nic w swiecie nie moge tej koncowki odkrecic. Wydaje mi sie ze nie ma tam przeciwnakretki ale moze tak sie zasklepila ze jestem w bledzie?
Dlatego postanowilem spytac. Ktos odkrecal?
manszeta
manszeta.
Nieszczesna koncowka drazka
Jak juz ja zmecze - bo i tak kiedys dam rade To pewnie problem pojawi sie z zalozeniem opaski od strony wewnetrznej na gume. Chyba ze poprosze zone-ona ma male raczki
Czy moze lepiej odkrecic caly uklad ?
Za wszystkie pomocne podpowiedzi bede wdzieczny. |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 04-09-2008, 09:20
|
|
|
Przed końcówką masz nakrętkę. Musisz ją poluzować. Z tego co pamiętam jak wymieniał mi końcówki mój mechanik to tak robił. Żadnych innych trików nie było . |
_________________
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 04-09-2008, 10:09
|
|
|
No to spróbuje, chcoc to mi wyglada na calosc, specjalnie czyscilem i sie przygladalem. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2008, 10:15
|
|
|
Jest nakretka na drazku. Musisz ja - jak pisal Artii - poluzowac, a dopiero potem odkrecac koncowke drazka. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-09-2008, 13:57
|
|
|
Oczywiście, że jest kontrująca przeciwnakrętka. WD-40, chwila przerwy, i próbujesz. Tylko zakładaj dobry (nie wyrobiony) klucz płaski, bo jak zniszczysz nakrętkę to jeszcze będziesz musiał odciać drążek kierowniczy.
P.S. Na fotce wyraźnie widać nakrętkę kontrującą. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 04-09-2008, 16:37
|
|
|
gregorbu napisał/a: | Jest nakretka na drazku. Musisz ja - jak pisal Artii - poluzowac, a dopiero potem odkrecac koncowke drazka. | A kolega nie widzi drugiej nakrętki bo to końcówka drążka jest nakręcana i to ona tworzy pierwszy gwint a nakrętką zakładasz kontrę Nie zapomnij jechać na zbieżność po tym majsterkowaniu
Strzałki - miejsce na klucz, a w tym miejscu ma puścić
[OT]gregorbu, pamiętam jak mówiłeś na zlocie "2 tyg odpoczynku od forum bo nie będę miał dostępu do netu, może czasem w jakiejś kafejce". Ty to jednak żyć bez nas nie możesz [/OT] |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-09-2008, 19:28
|
|
|
wymieniałem u siebie manszete. Generalnie wszystko jak pisze i pokazuje londolut.
Nie obędzie się bez 'gazrurki', bo końcówkę drążka niełatwo odkręcić. Co do samej manszety, to poprosiłem o pomoc rafqa, on z góry naprowadzał śrubokręt na opaski, a ja z dołu skręcałem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 04-09-2008, 22:06
|
|
|
pawela napisał/a: | Nie obędzie się bez 'gazrurki', bo końcówkę drążka niełatwo odkręcić | Jeśli psikniesz jakimś penetratorem, przyłożysz z jednej strony gwintu na końcówce młotek a drugim popukasz z przeciwnej to nie trzeba się męczyć z żadnymi gazrurkami. U mnie było podobnie i końcówka po stukaniu zmiękłą |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 11-09-2008, 12:21
|
|
|
No to po wymianie. Guma kosztowala 22 zl.
Bylo tak jak pisaliscie: przeciwnakretka. Dobrze ze nie dalem sobie nic odciac bo wygladalo jak w calosci tak zaszlo.
Cytat: | Nie obędzie się bez 'gazrurki', bo końcówkę drążka niełatwo odkręcić |
Tu akurat nie bylo problemow. Zeszla reka jak po masle |
|
|
|
 |
|