Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB0] Osłona maglownicy kontra drazek kierowniczy
Autor Wiadomość
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 04-09-2008, 08:34   [CB0] Osłona maglownicy kontra drazek kierowniczy

Witam

Wczoraj konserwowalem podwozie i zauwazylem ze pekla mi oslona wspomagania na prawym drazku kierowniczym.
No i zeby ja zdjac przyszlo mi po 14 latach wykrecic koncowke drazka.
Po 2h wczorajszej walki poddalem sie-robila sie szarowka a efektow brak.
Za nic w swiecie nie moge tej koncowki odkrecic. Wydaje mi sie ze nie ma tam przeciwnakretki ale moze tak sie zasklepila ze jestem w bledzie?
Dlatego postanowilem spytac. Ktos odkrecal?

manszeta

manszeta.

Nieszczesna koncowka drazka

Jak juz ja zmecze - bo i tak kiedys dam rade :) To pewnie problem pojawi sie z zalozeniem opaski od strony wewnetrznej na gume. Chyba ze poprosze zone-ona ma male raczki :)
Czy moze lepiej odkrecic caly uklad ?
Za wszystkie pomocne podpowiedzi bede wdzieczny.
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 04-09-2008, 09:20   

Przed końcówką masz nakrętkę. Musisz ją poluzować. Z tego co pamiętam jak wymieniał mi końcówki mój mechanik to tak robił. Żadnych innych trików nie było :) .
_________________

 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 04-09-2008, 10:09   

No to spróbuje, chcoc to mi wyglada na calosc, specjalnie czyscilem i sie przygladalem.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2008, 10:15   

Jest nakretka na drazku. Musisz ja - jak pisal Artii - poluzowac, a dopiero potem odkrecac koncowke drazka.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-09-2008, 13:57   

Oczywiście, że jest kontrująca przeciwnakrętka. WD-40, chwila przerwy, i próbujesz. Tylko zakładaj dobry (nie wyrobiony) klucz płaski, bo jak zniszczysz nakrętkę to jeszcze będziesz musiał odciać drążek kierowniczy.

P.S. Na fotce wyraźnie widać nakrętkę kontrującą.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 04-09-2008, 16:37   

gregorbu napisał/a:
Jest nakretka na drazku. Musisz ja - jak pisal Artii - poluzowac, a dopiero potem odkrecac koncowke drazka.
A kolega nie widzi drugiej nakrętki bo to końcówka drążka jest nakręcana i to ona tworzy pierwszy gwint a nakrętką zakładasz kontrę :) Nie zapomnij jechać na zbieżność po tym majsterkowaniu ;)

Strzałki - miejsce na klucz, a w tym miejscu ma puścić :)


[OT]gregorbu, pamiętam jak mówiłeś na zlocie "2 tyg odpoczynku od forum bo nie będę miał dostępu do netu, może czasem w jakiejś kafejce". Ty to jednak żyć bez nas nie możesz :P :lol: [/OT]
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 04-09-2008, 19:28   

wymieniałem u siebie manszete. Generalnie wszystko jak pisze i pokazuje londolut.
Nie obędzie się bez 'gazrurki', bo końcówkę drążka niełatwo odkręcić. Co do samej manszety, to poprosiłem o pomoc rafqa, on z góry naprowadzał śrubokręt na opaski, a ja z dołu skręcałem.
_________________
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 04-09-2008, 22:06   

pawela napisał/a:
Nie obędzie się bez 'gazrurki', bo końcówkę drążka niełatwo odkręcić
Jeśli psikniesz jakimś penetratorem, przyłożysz z jednej strony gwintu na końcówce młotek a drugim popukasz z przeciwnej to nie trzeba się męczyć z żadnymi gazrurkami. U mnie było podobnie i końcówka po stukaniu zmiękłą ;) :badgrin:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
  Wysłany: 11-09-2008, 12:21   

No to po wymianie. Guma kosztowala 22 zl.
Bylo tak jak pisaliscie: przeciwnakretka. Dobrze ze nie dalem sobie nic odciac bo wygladalo jak w calosci tak zaszlo.

Cytat:
Nie obędzie się bez 'gazrurki', bo końcówkę drążka niełatwo odkręcić


Tu akurat nie bylo problemow. Zeszla reka jak po masle :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.