Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
'szarpanie' przy ok. 1250obr
Autor Wiadomość
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 10-09-2008, 11:22   'szarpanie' przy ok. 1250obr

Jak w temacie.
Np. rozpędzę się, odpuszczę gaz, toczę się, jak obroty osiągną ok. 1250 czuję 'szarpanie'.
Powyżej i poniżej jest wszystko ok.
W gruncie rzeczy na 5, bo na tym biegu się najczęściej toczę z górki.

Jeszcze bym miał punkt zaczepienia gdyby się to działo przy wciśniętym gazie, ale na odpuszczonym ???
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 10-09-2008, 11:59   

1250 rpm? przy 1500 załączają się wtryski przy jeździe z puszczonym gazem - przy zabrudzonych wtryskach pojawiają się 'szarpnięcia' - bardziej słyszalne niż odczuwalne.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 10-09-2008, 12:17   

???
mógłbyś dokładniej - co znaczy 'ruszają wtryski ?
podtrzymanie obrotów ? w tym v6 jest przecież przy ok. 600obr., 900 jak idzie sprężarka klimy.
Aha - szarpanie jest bardzo delikatne, odczuwalne jak nierówności na drodze.
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 10-09-2008, 13:04   

Jak zwalniasz na biegu z puszczonym gazem wtryski nie podają paliwa (czas otwarcia 0 ms). Dopiero po spadnięciu poniżej 1500 rpm zaczynają podawać dawki takie jak na biegu jałowym (czas otwarcia ok. 2 ms), co może być odczuwane jako delikatne podszarpywanie jeżeli dawki nie są precyzyjne
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 10-09-2008, 15:07   

eee, jesteś pewien że w TYM silniku podtrzymywanie rusza już od 1500 ??
Dziwne. To niweluje sensowność ekonomiczną 'toczenia' na biegu - ekonomiczniej wychodzi na sprzęgle/luzie - 600 obr vs 1500 !

Właśnie jeździłem - to 'szarpanie' jest pomiędzy 1250 a 1000. I jest bardzo delikatne.
W gruncie rzeczy pasuje Twoje wyjaśnienie, ale że aż od 1500 już plują wtryski to mnie się wierzyć nie chce...
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-09-2008, 22:51   

Innaczej moglo by sie okazać że na jalowym jak bys go przegazował to by elektronika mogła nie zdązyć z podtrzymaniem i zgasnol bym wiec musi zaczynac wtryskiwac paliwo przed osiagnieciem minimalnych obrotow

Krzychu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.