Przesunięty przez: Hubeeert 07-04-2006, 13:55 |
Cos piszczy |
Autor |
Wiadomość |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-04-2006, 19:38
|
|
|
wejdź na podforum MKP tutaj, i tam masz załozony przeze mnie topic o mechaniku klubowym (namiary etc.) Osoba, która sperzedaje części to Japaneze i do grójca ma troche daleko, bo na codzień przemieszcza się między Łodzią a Pabianicami.
Za klime zapłaciłes optymalnie, z małym sprostowaniem, w twojej Cari nie wymieniałoby się filtra tylko czyściło, i tak samo ze środkiem chłodzącym, uzupełnia się jego poziom wytrąca wodę z obiegu, i przywraca własciwości chłodzące |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-04-2006, 11:36
|
|
|
A ja czytałem chyba w jakiejś instrukcji niemoge znaleść gdzie, ze nei wolno trzymać skreconych kół na maxa dłuzej niż 10 sek, czy to prawda?
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
STRUSIU
Mitsumaniak Pomysłowy Dobromir

Auto: Ford Mondeo MK4 2.2TDCI 2011r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2006 Posty: 239 Skąd: ja się tu wzięłem?
|
Wysłany: 04-04-2006, 11:53
|
|
|
Marcino napisał/a: | A ja czytałem chyba w jakiejś instrukcji niemoge znaleść gdzie, ze nie wolno trzymać skreconych kół na maxa dłuzej niż 10 sek, czy to prawda?
Pozdrawiam |
To prawda. W instrukcji 5-25 jest napisane :
W pojazdach wyposarzonych we wspomaganie układu kierowniczego koło kierownicy nie może pozostawać w pozycji skręconej do końca (w prawo ani w lewo) przez dłużej niż 10 sekund.
Może to doprowadzić do uszkodzenia pompy wspomagania w wyniku niedostatecznego smarowania. |
_________________ Była Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS '98 sedan
Było Mondeo MK4 2.0 TDCI '08 kombi
Jest Mondeo MK4 2.2 TDCI 200KM `11 kombi
00187/KMM
Ave Gość - Witamy w świecie MITSUMANIAKÓW! |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
STRUSIU
Mitsumaniak Pomysłowy Dobromir

Auto: Ford Mondeo MK4 2.2TDCI 2011r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2006 Posty: 239 Skąd: ja się tu wzięłem?
|
Wysłany: 05-04-2006, 10:02
|
|
|
A pracuje ci wspomaganie na wyłączonym silniku ?
To gratuluję. |
_________________ Była Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS '98 sedan
Było Mondeo MK4 2.0 TDCI '08 kombi
Jest Mondeo MK4 2.2 TDCI 200KM `11 kombi
00187/KMM
Ave Gość - Witamy w świecie MITSUMANIAKÓW! |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-04-2006, 14:40
|
|
|
Tak, bo zostawia samochód na biegu na połsprzęgle zeby sie sam podciągał jak troche zjedzie z górki...:)
pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 06-04-2006, 06:24
|
|
|
Maciek trzeba podsumować: pasek nie ma prawa piszczeć, zresztą to napisał Krzyżak więc jak piszczy to coś jest nie tak, nowy pasek w SERWISIE MITSU to ok. 42zł., możesz też kupić zamiennik, u mnie nic nie piszczy nawet jak skręcę na MAX koła, a wcale nie jest napięty na MAX, a może któreś koło wielorowkowe ma ścięty ranty i dla tego piszczy ale o czymś takim jeszcze nie słyszałem. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
wojtec [Usunięty]
|
Wysłany: 21-10-2007, 14:51
|
|
|
Ja mam 1.9 td z tym fajnym samonapinaczem i chyba przez to mi piszczy ale, tylko kiedy jest zimny i mam skręcone koła. Myślę, że obciążenie przy skręconych kołach i ten napinacz to powodują. Jest to jednak tylko moja obserwacja... |
|
|
|
 |
sebek76
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 157 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 01-12-2018, 08:51
|
|
|
Witam panowie mam mały problem dziś po odpaleniu autka przy kręceniu kierownicą cały czas coś piszczy mam cari z 2002 roku gdzie można sprawdzić poziom płynu wspomagania może jest za mało ???? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-12-2018, 09:39
|
|
|
Co do piszczenia to pewnie pasek trzeba podciągnąć lub wymienić.
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
|