 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
bmw 2.0 vs eclipse 2.0 gs |
Autor |
Wiadomość |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 18-09-2008, 12:35
|
|
|
GOLDI napisał/a: | emka sklepala evo :>? | Goldi czytaj uważnie posty pisałem że niestety nie siedziałem w EVO. Gdybym jednak siedział emka dostałaby porządne baty
[ Dodano: 18-09-2008, 12:41 ]
...tak w ramach uzupełnienia to kiedyś pod Łodzią odbył się pojedynek na szosie Chevi Corvette(V8) vs BMW M5(V10), EVO 8(R4) -;) ... Na starcie Evo dostało baty od tej ognistej dwójki ale ta sytuacja nie trwała długo bo prosta się kiedyś skończyła i zaczeły się zakręty Jesteście ciekawi wyniku ? 1. Evo, 2.Corveta, 3. Bardzo. Mały. Wóz. za bardzo duże pieniądze... |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 25-09-2008, 20:01
|
|
|
no i ja się dołączę bmw to jest niestety bardzo dobra marka z historią ...są to mocne i trwałe samochody z bardzo mocnymi silnikami /ostatnio silnik roku 2008 w kat.turbo i wolnossące v //był tekst w necie / bo już sam motor w E 30 na dwóch wałkach / 1.8 -143 konie / potrafił dobrze zamieszać nie mówiąc już o 2.5 litrowym /173 konnym / jazda z tym silnikiem i tym modelem przy konkretnym redukowaniu biegu z 5 na 4 potrafiło na mokrej nawierzchni stracić przyczepnośc .miałem dwa takie modele 1.8 /115 koni/ i 2.5 /173 konie / obydwie w nienagannym stanie ale obydwa modele dużo paliły oleju i benzyny - prędkość - tak jak fabrycznie testowali .z tej 2.5 byłem zadowolony i pewnie nigdy bym nie sprzedał gdyby nie możliwość zakupu większego samochodu .jest teraz sigma z teoretyczną mocą 206 koni .dodam że te same silniki w 3000GT SL miały 226 koni więc ???
jestem zadowolony i teraz ....bmw - tylko z silnikiem 4.4 litra w modelu 5 /od 96 roku /mógłbym takie kupić ale ...sigmę trzymam z szacunku bo jest szybka i ma te coś czego ta 5 nie ma .a jedyną rzeczą którą w niej zmienię w niedługim czasie to będzie silnik od 3000Gt na dmuchawach .i to dopiero będzie rarytas na skalę polski - 320 koni i baaaardzo duży moment na przedniej osi . wracając do tematu .jak masz 20000 koła to szukaj tej z silnikem 3.0 V6 - będziesz miał jazdę pozdrowienia
p.s bmw to nie samochód dla dresiarzy i ludzi bez wyobraźni ale rzeczywistość czasami płata figle |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
michu_872
Mitsumaniak

Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 342 Skąd: Fałkowo k. Gniezna
|
Wysłany: 25-09-2008, 23:32
|
|
|
zbyszek05 napisał/a: | 320 koni i baaaardzo duży moment na przedniej osi |
czyli dość wredne do prowadzenia to będzie i opony będą Ci schodziły w oczach...
nie wspominając o problemach z pod sterownością jakie zapewne napotkasz...
a tak wracając do tematu kiedyś też chciałem kliperka ale przez przypadek mam gala...
i jestem zadowolony... jak kliperek na chwile obecną to tylko 4x4 bo jakoś ośki mnie nie bawią... co do awaryjności to silniczki 4g63 są dość pancerne... przynajmniej mój...
przebieg ponad 320 000 przy napędzie 4x4 i wadze ponad 1500 kg, nie oszczędzany a nadal jeździ ( oby jak najdłużej) |
_________________ Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-09-2008, 09:34
|
|
|
wiecej jak 200 KM na jedna os, to juz przesada - nawet przy laczkach Sigmy |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 26-09-2008, 19:42
|
|
|
tak,tak macie rację koledzy ale miło by było taką moc posiadać - ot tak...nawet pewnie cała by była nie wykorzystana ...ale ten samochód jest już na wymarciu ....trudno o zadbany egzemplarz na giełdzie ....tylko u sigmaniaków co nieco ładnego się trafia i tylko dlatego chciałbym taki projekt zrobić żeby mieć ....odpalić ,posiedzieć z piwkiem na podwórku i słuchać jak silniczek pracuje ....a taka moja fantazja....bo tak naprawdę to takich samochodów już nie produkują -wszystko idzie masowo bez duszy i polotu.pozdrawiam |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
norb [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2008, 16:16
|
|
|
Jak na standardy MM całkiem małe OT
Że eclipse rakietą nie jest już wiesz, ponoć szybsze 1G jakoś mnie nie poraża osiągami...noo ale nie o tym miało być....
Nie sądzę,że 2G będzie o wiele cięższe w utrzymaniu od Twojej 320, jestem natomiast pewien że będzie trudniej z dostępnością części. A także nieznacznie drożej. Za to g463 jest silnikiem nie tylko pancernym, ale i niezbyt paliwożernym. Nie powinieneś narzekać na spalanie jeśli tylko nie będziesz go cisnął do odcinki przez cały dzień ;] Ceny blacharki? Nie pytaj,chyba że chcesz popsuć sobie humor po prostu nie daj mu zardzewieć i chroń od stłuczek
Szczerze mówiąc wybrałbym Eclipse do normanlej jazdy na co dzień. Bmw natomiast do zabawy i nieco ostrzejszej jazdy |
|
|
|
 |
|
|