Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
mały problem z obrotami
Autor Wiadomość
irekn 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1,8 GDI
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: śląsk
Wysłany: 03-10-2008, 19:48   mały problem z obrotami

Witam przy zmianie biegu kiedy wezmę noge z gazu obroty jeszcze przez chwile zostają albo nawet wzrosną po chwili wszystko jest ok co to moze być ? na wolnych obrotach troche nie równo chodzi ale doczytałem sie ze trzeba wyczyścić przepustnice
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2008, 20:48   

normalny objaw w GDI
 
 
marcinos1979
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2008, 22:26   

...No niezupełnie normalny objaw. Przepustnica tak i owszem może być do czyszczenia, ale również może być też źle wyregulowana, lub silniczek krokowy może się zacinać ( do czyszczenia ), albo ( tak jak było w moim przypadku, przy zmiennych obrotach na biegu jałowym ) jest niesprawna pompa wtryskowa ( jedynym objawem niesprawności były falujące obroty na biegu jałowym ). GDI to bardzo tajemnicza technologia :twisted: Podjedź do ASO, tam rozwiążą Twój problem, jeżeli już będziesz zrezygnowany - na pewno zdiagnozują co jest "nie tak" :o
 
 
kozuch2 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 Gdi LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 142
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: 11-10-2008, 13:55   

witam,podczepie sie pod ten temat.ja u siebie miałęm problem z obrotami,silnik czasami gasł.kupiłem uzywaną przepustnice z samochodu o małym przebiegu,samochod nie gasnie,lecz obroty nieznacznie falują,tak 700-900.przepustnice miałem bardzo dobrze wyczyszczoną,silnika krokowego nie czysciłem.juz nie wiem w czym moze byc problem.po podłaczeniu do komputera wszystko jes niby oki,ma ktos moze jakies sugestie albo miał podobny problem?
 
 
 
ukrafal
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2008, 16:49   

nie przejmuj sie tym to normale musisz sie do tego przyzwyczaic :)
 
 
Raffil 
Mitsumaniak
GoldCariManiak


Auto: Carisma 1.8 GDI (07.2000r.)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 120
Skąd: Białystok
Wysłany: 11-10-2008, 17:21   

Dokładnie, musisz sie przyzwyczaić.. Ten typ tak ma.. Jakiś czas temu tez miałem fioła na pkcie obrotów (obserwowałem, analizowałem). Przeczyściłem przepustnice na cacy i nadal było delikatne falowanie. Podjechałem do ASO popytać i tam panowie rozwiali moje wszelkie wątpliwości.. Powiedzieli, że tak jest i będzie ponieważ ten silnik posiada dośc dużo czujników elektronicznych i każde nacisniecie na pedal, ruch kierownicy, przelaczenie jakiegoc przycisku itp. obciąża silnik. Ważną sprawą jest też jakość paliwa jakie lejemy, ale to juz inny temat..

Pozdr
 
 
kozuch2 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 Gdi LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 142
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: 12-10-2008, 12:36   

dzieki chłopaki,to szkoda ze ten typ tak ma,wkurzają mnie troszke te obroty bo zawsze byłem przyzwyczajony do nieruszjącej sie wskazówki na luzie :) a paliwko zawsze z shella v power wiec zła napewno nie jest.
 
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2008, 13:16   

no nie zgodze sie ze to normalne obroty powiny byc jednolite tzn np 700 i koniec mogą wzrosnac jak np właczysz swiatła lub klime ale bez przesady u mnie stoi na 600 lub 700 i nie drgnie dopóki nie wcisne pedał przyspieszenie jak ci lataja to cos jest nie tak
Oczywiscie mówimy tu o rozgrzanym silniku
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-10-2008, 14:37   

kozuch2 napisał/a:
a paliwko zawsze z shella v power wiec zła napewno nie jest.

przeplacasz jak ja w 2000 r - shell to najgorsze paliwo w tym kraju
a jazda na v-power powodowala u mnie spalanie 10% wieksze niz na najtanszym paliwie z lotosu czy orlenu... do tego zadnych rewelacji w przyspieszaniu, wrecz przeciwnie
niestety w niemczech shell ma taki sam syf - sprawdzalem...
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2008, 14:41   

a ja w UK robie tylko na tym paliwie 70 mil wiecej
 
 
kozuch2 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 Gdi LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 142
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: 13-10-2008, 18:07   

mi tam sie wydaje ze shell ma bardzo dobre paliwo,kazdy moze miec inne zdanie.to co moze jescze miec wpływ na te obroty?czasami jest tak ze nie faluje(mówie o rozgrzanym silniku)a czasami chodzi sobie wskazówka,przed kupnem tej uzywanej przepustnicy silnik z rana najczesciej gasł,czasami na zakrecie :) ciezko bez wspomagania sie kreci hehe po wymianie nie gasnie i tylo te drobne falowanie czasami.w tamtej przepustnicy niby krokowy był walniety i wymieniłem cała kompletną.
 
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 14-10-2008, 08:14   

Ja u siebie od 4 lat leję tylko SHELL z jednej stacji i z jednego kija.
Odczucia dużo lepsze niż na paliwie z Orlenu gdzie Cari gasła jak była zimna.
Z tego co pamiętam to Sophie robił test paliw więc trzeba ruszyć temat i się dopytać co z tymi informacjami dalej zrobi :wink:
Ja bym z chęcią zmienił na inne jeżeli dostanę wskazanie że to ...... paliwo jest lepsze od tamtego.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 14-10-2008, 19:11   

Ja napisze tylko tyle że omijam shella szerokim łukiem :twisted:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-10-2008, 23:11   

Ja podobnie. Co prawda, nie przez paliwo, co przez ich stacje obsługową. W peugeocie rozpieprzyli mi blok silnika. Skończyło się wymianą. :|
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.