Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:42
Problemy podczas zapalania E88A
Autor Wiadomość
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2008, 19:40   Problemy podczas zapalania E88A

Witam od jakiegoś czasu borykam się z problemem podczas zapalania silnika. Mianowicie po przekręceniu kluczyka czasami mam opóźnioną reakcję rozrusznika. Nie dzieje się tak zawsze ale ostatnio gdy spadła temperatura poniżej 0 to niestety miałem przypadek, w którym auto w ogóle nie odpaliło. Dopiero po kilkudziesięciu przekręceniach kluczyka zaskoczyło. Najśmieszniejsze w całej sytuacji jest to że wymieniłem akumulator na nowy i wstawiłem całkowicie nowy rozrusznik. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną że czasami nie chce zaskoczyć a zaskakuje dopiero po kilku przekręceniach kluczykiem. Pewnie padnie pytanie czy przygasają kontrolki... Tak przygasają - nie mam pomysłu gdzie może być przyczyna... Wszystkie opinie bardzo mile widziane (Dodam jeszcze że klemy w akumulatorze są czyściutkie i dobrze zaciśnięte...)
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2008, 19:50   

strzelam ze gdzies jest zwarcie :P
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11162
Skąd: Radomsko
Wysłany: 25-10-2008, 20:38   

Problem pojawił się przed wymianą rozrusznika,czy po wymianie?
 
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 25-10-2008, 20:54   

Podejrzewam że słaba jest masa rozrusznika .lub słaby styk przy wyrzucaniu bendiksa w rozruszniku . ewentualnie zbyt ciasne .lub zbyt lużne tulejki .powinieneś podczas kręcenia podłączyć miernik napięcia i zobaczysz jaki jest spadek prądu .to może wiele wyjaśnić .
 
 
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2008, 01:06   

jacek11 napisał/a:
Problem pojawił się przed wymianą rozrusznika,czy po wymianie?

przed wymianą i po wymianie nadal jest problem

[ Dodano: 26-10-2008, 01:07 ]
piotruś napisał/a:
Podejrzewam że słaba jest masa rozrusznika .lub słaby styk przy wyrzucaniu bendiksa w rozruszniku . ewentualnie zbyt ciasne .lub zbyt lużne tulejki .powinieneś podczas kręcenia podłączyć miernik napięcia i zobaczysz jaki jest spadek prądu .to może wiele wyjaśnić .

tak zrobię Piotruś dam znać co mi z tego wyszło
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11162
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-10-2008, 20:39   

Masz mobilajzer :?:
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-2008, 18:33   

To wygląda na kiepską stacyjkę.
_________________

 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2008, 00:08   

Soldi napisał/a:
MadMax, znajomy z Wrocławia ma dokładnie takie auto jak Twoje - troche juz w nim pogrzebał wiec sądzę, że bedzie w stanie Ci pomóc lub chociaż doradzić. Jeśli chcesz kontakt do niego daj znać na PW.


Dzięki Soldi za info dam znać na PW

jacek11 napisał/a:
Masz mobilajzer :?:


nie mam imobilajzera

tomekrvf napisał/a:
To wygląda na kiepską stacyjkę.


raczej nie jest to wina stacyjki - rozbierałem ją i wygląda że wszystko OK to raczej coś z masą w tym aucie

[ Dodano: 30-10-2008, 10:38 ]
Niestety nowy rozrusznik kupiony na allegro okazał się uszkodzony prawdopodobnie elektromagnes ... :cry:
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-02-2009, 11:14   

i co naprawiłeś?
Peugeot miał identyczny problem - winna była klema :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.