Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1,8 GDI 1998 KLOCKI HAMULCOWE
Autor Wiadomość
willson1981
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2008, 15:57   Carisma 1,8 GDI 1998 KLOCKI HAMULCOWE

Jak w temacie.
Kupiłem zestaw Ferodo FBD 1093. Zdjąłem koło, odkręciłem zacisk, wyciągnąłem stare klocki, włożyłem nowe i ... no i dupa.
Jak to jest możliwe że klocki dedykowane do cari 98 , w ogóle do niej nie pasują.
Szczelina na klocki ma 3,5cm (zaznaczyłem na zdjęciu), tarcza ma grubość coś koło2,1cm. Czyli z prostego rachunku wychodzi że jeden klocek powinien mieć grubość 0,7cm?!?! COś chyba źle robie. Czy czasem ta "rura" po lewej nie powinna się cofnąć?
Klocki kształtem są takie same jak te stare.
Co jest do diaska.

Zdjęcie http://www.silniki.jpg.pl...ie6,782690.html

[ Dodano: 26-10-2008, 16:13 ]
Z tego co widzę to ten tłoczek powinien się schować. Tylko że nie moge go właściwie ruszyć.
 
 
Ginger1021 
Forumowicz


Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 186
Skąd: Olsztyn/Łajsy
Wysłany: 26-10-2008, 19:13   

willson1981 napisał/a:
Z tego co widzę to ten tłoczek powinien się schować. Tylko że nie moge go właściwie ruszyć.
[quote]

Dokładnie Panie kolego trzeba tą "rurę" wcisnąć ile się da i na pewno będzie wszystko pasowało aż się schowa, no i ta rura nazywa się tłoczkiem.
Spróbować jakimś ściskiem to wcisnąć bo ręką nie pójdzie.
 
 
willson1981
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2008, 21:01   

Dzięki kolego.
Mogłem wcześniej zerknąć w neta i też bym znalazł :axe: :axe:
Ale nie miałem czasu a tu zawsze ktoś życzliwy się znajdzie.
Dzięki za pomoc.
P.S. Dzisiaj dałem sobie spokó bo nie dałem rady tego wcisnąć. Jutro drugie podejście. [A w podręcznikach mówią że to powinno potrwać max 40min]
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2008, 22:17   

willson1981 napisał/a:
Dzisiaj dałem sobie spokó bo nie dałem rady tego wcisnąć. Jutro drugie podejście

Zanim zaczniesz wciskać na siłę tłoczek, sprawdź co sie dzieje pod osłoną tłoczka.
_________________

 
 
willson1981
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2008, 22:45   

Masz na myśli tą gumę , tak? Jeśli tak to jutro sprawdze, bo już dzisiaj mnie to korciło.
 
 
orzech
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2008, 12:53   

willson1981, otwórz zbiornik z płynem hamulcowym będzie ci łatwiej wcisnąć tę (rurę)nadmiar zostanie wyciśnięty do zbiorniczka wtedy sprawdż czy aby poziom jest prawidłowy.
 
 
willson1981
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2008, 17:04   

Też tak zrobiłem, wszystko poszło jak należy oprócz lewego zacisku. Kumpel się bawił czymś w samochodzie w trakcie zmieniania klocków, i przez przypadek wcisną hamulec. No i teraz mam większy problem, bo ten tłoczek wyskoczył i wylało się troche płynu. Totalna masakra. Co najgorsze teraz za nic w świecie tego tłoczka nie mogę z powrotem tam wbić. Taki scenariusz już mnie troszkę przerasta.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-10-2008, 17:19   

odkrec troche odpowiecznik i dokrecaj tloczek poruszajac go jakbys dokrecal srube.
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
willson1981
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2008, 20:24   

No niestety, wszystkie zabiegi skończyły się z wizytą u znajomego mechanika. Na szczęście miał specjalną śrubę dociskową która załatwia takie sprawy. Ale nawet z nią było ciężko, bo tłoczek prawdopodobnie jest lekko uszkodzony. Teraz pozostało mi jeżdżenie i sprawdzanie co jakiś czas płynu hamulcowego, bo z tego tłoczka może troszke cieknąć.
Jak na razie hamulce jak brzytwa.
Dzięki wszystkim za pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.