[Cari 1.9TD] turbina |
Autor |
Wiadomość |
segal.74 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2008, 20:48 [Cari 1.9TD] turbina
|
|
|
Witam wiem ze zabrzmi to dziwnie ale cos mi sie dzieje z autkiem, mam prosbe czy ktoś mi może wytłumaczyć zasadę działania turbiny tzn. jak to działa w tym modelu?? wiem gdzie sie znajduje i jest tam taka pozioma dzwigieńka ale ona sie nigdy nie rusza prubowałem i nic tylko dymek sie pojawia na wysokich obrotach co to jest i jak sprawdzić czy turbina działa tylko proszę o wytłumaczenie jak laikowi. dzieki |
|
|
|
 |
drd1812
Mitsumaniak

Auto: Renault Latitude
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Cze 2008 Posty: 1231 Skąd: Lubin
|
|
|
|
 |
segal.74 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2008, 21:01
|
|
|
dzieki Kolego |
|
|
|
 |
vril [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2008, 17:43
|
|
|
To ja się podłącze do posta. Powiedzcie proszę do czego jest ta dźwigienka na turbinie .
Nawet jak się wchodzi na 3000-4000 obrotów ,to samo jak ręcznie chciałem przestawić
- zapiekła się czy co .
Mam tak samo segal.74 -szybkie wejście na 2500-3000 obrotów powoduje bardzo czarne kopcenie.
Proszę o pomoc |
|
|
|
 |
segal.74 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2008, 19:10 turbina
|
|
|
Witam Ja już wiem ci jest z moim autkiem poszła mi uszczelka pod głowicą masakra
olej w układzie chłodzenia itp. ale zrobi sie i misia bedzie smigac dalej |
|
|
|
 |
Ppiotr
Forumowicz Ppiotr

Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Kwi 2007 Posty: 320 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 12-11-2008, 18:27
|
|
|
Dźwigienkę kolego zostaw u mnie też myślałem że zapieczona jak kupiłem ale jak pojeździłem zobaczyłem ślad że jednak pracuje ale nie na postoju nawet jak wkręcę 3000 obr jeśli chcesz sobie zobaczyć czy turbina jakoś działa to ściśnij przewód dolotowy do kolektora i przy gazuj jak się rozpręży to działa pamiętaj aby sprawdzić dokładnie turbinę to serwis tak będziesz tylko wiedział czy pompuje nic więcej |
|
|
|
 |
ZUB3R
Mitsumaniak dobrze posiedzieć...

Auto: Carisma DI-D 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 391 Skąd: WOS Ostrołęka
|
Wysłany: 13-03-2010, 18:07
|
|
|
Dzisiaj zauważyłem że przewód powietrza do turbo pękł i sam już nie wiem jak długo z tym jeździłem. Nie zauważyłem nic niepokojącego oprócz spalania zwiększonego o 0,2L/100km
Już zamówilem przez allegro odpowiedni przewod jednak czy powinienem coś dodatkowo sprawdzić??? |
_________________ HIStory:
Honda CR-V iVTEC 2,0 '05 2011-201x
Mitsubishi Carisma DI-D 1,9 '01 2009-201x
Renault Mégane Classic 1,4 '97 2005-2009
FIAT 126p elx 0,65 '97 98-2005
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-03-2010, 18:11
|
|
|
Luz na wałku turbiny, oraz stan łopatek wirnika |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|