[EAxx] Górne mocowanie amortyzatora |
Autor |
Wiadomość |
ReZaRZ
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 11 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-11-2008, 14:29 [EAxx] Górne mocowanie amortyzatora
|
|
|
Poszukuje czegos takiego jak górne mocowanie amortyzatora.
N O W E
Moze Ktos gdzies kupowal cos takiego? |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 21-06-2014, 17:23, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8675 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 16-11-2008, 15:59
|
|
|
Dzwon do Japaneze
Marek Malik
Pabianice
telefon: (042) 215 44 02
GSM: 602 224 584
GG: 1027199 |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2505 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
ReZaRZ
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 11 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-11-2008, 19:24
|
|
|
Juiceman napisał/a: | Dzwon do Japaneze
Marek Malik
Pabianice
telefon: (042) 215 44 02
GSM: 602 224 584
GG: 1027199 |
D Z I E K U J E
Pomogli za niewielka kase |
|
|
|
 |
win_p
Forumowicz PREZES

Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 158 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 20-11-2008, 00:17
|
|
|
wcisnij mu pomugl i bedzie ok |
_________________ Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę
 |
|
|
|
 |
wawer82
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,0 16V 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 156 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 01-04-2010, 21:33
|
|
|
Panie i Panowie szukałem szukałem i znalazłem nowe górne mocowanie amortyzatora tył. Pisze bo może komuś przyda się ta informacja bo jak wiadomo taka część w katalogach Galanta(EA2A) nie istnieje...
U mnie wyglądało to tak:
http://img224.imageshack.us/i/img0816w.jpg/
a lada dzień będzie tak:
http://img249.imageshack.us/i/img0822v.jpg/
Jest to górne mocowanie amortyzatora tył do Eclipse 95-97
Jak widać różni się tylko mocowaniem i tu pytanie do Was,czy przerobić mocowanie na dwie śruby(kwestia wywiercić jeden otwór) czy dostosować budę aby przykręcić na trzy... Ja jestem za tym pierwszym sposobem bo nie chce naruszać konstrukcji i wiercić dziury w budzie...
W zestawie dostałem też zestaw poduszek do amortyzatora i tu się zdziwiłem bo okazało się że zestaw który wcześniej kupiłem SACHS 802 402 nie jest dokładnie tym samym co siedziało w oryginale.
http://sklep.intercars.co...ic=0&lang_id=PL
Różni się górną mniejsza poduszką...
Myślałem że ta górna poduszka u mnie się tak wytarła ze starości że została jej tylko połowa a ona talk wygląda fabrycznie.
Nowy zestaw:
  |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-04-2010, 22:31
|
|
|
wawer82, w innym temacie pisałem że niemalże idealnie pasują górne mocowania od tylnych amorow z passata kombi, róznica polega na tym ze mocowanie passata jest przykrecane na śruby i rozstaw tych śrub jest większy o około 4-6mm, w tym mocowaniu co masz jest jeden podstawowy problem, wytłoczenia pod śruby, ale jak trafisz do odpowiedniego mechanika to nawierci Ci odpowiednio dziure i wyrówna to wytloczenie, przeklepie na gorąco, 2 pozostałe szpilki wybije i bedziesz miał jak w oryginale. ja bym nie ingerowal w karoserie ze sposobem montażu, ze względu na to ze tam nie ma łatwego podejscia. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8675 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 01-04-2010, 22:36
|
|
|
No ale przecież w IC jest górne mocowanie amorka ? Plus Alledrogo używki. |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
BUBU
Mitsumaniak Partyzant

Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 1548 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-04-2010, 01:39
|
|
|
Elementy górnego mocowania występują jeszcze takie same w Dodge Stratus i Chrysler Sebring
Pozdrav |
|
|
|
 |
marrok
Mitsumaniak

Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 290 Skąd: Biegun Północny
|
Wysłany: 02-04-2010, 08:50
|
|
|
Witam,
podłącze się do tematu, bo na 95% też czeka mnie wymiana mocowania amortyzatorów tył (kombi), przeczytałem że:
robertdg napisał/a: | wawer82, w innym temacie pisałem że niemalże idealnie pasują górne mocowania od tylnych amorow z passata kombi, róznica polega na tym ze mocowanie passata jest przykrecane na śruby i rozstaw tych śrub jest większy o około 4-6mm |
to rzeczywiście w miarę dobrze pasuje?
Muszę kupić te mocowania i póki co tylko w iter cersie znalazłem komplety, ale sporo mi liczą...podejrzewam że do VW tańsze są...skołowało mnie trochę
Ktoś robił taką przeróbkę?
Nie chcę kupić byle czego, ale oszczędności mile widziane
Poradźcie |
_________________ zawsze z podniesionym czołem...
Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-04-2010, 12:14
|
|
|
marrok, musiałbys się z ta podstawąwybrać do jakiegoś dobrego sklepu co posiada dużo częśći na miejscu do aut koncernu VAG, ja tak trafiłem przez przypadek, bo chciałem sobie dokupić odboje do tylnych amorów i gośc wyciągnął podstawe górna do VW i musze przyznać ze średnica na sprężyne nawet guma na sprężyne była identyczna, jedyna większa różnica to włąsnie mocwanie na śruby, wystarczy łoby wybić nakrętki i na ich miejsce wstawić szpilki, no i mocowanie trzonka amortyzatora zbliżone, ale na tym samym poziomie co w podstawie Galanta. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
wawer82
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,0 16V 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 156 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 08-04-2010, 19:11
|
|
|
robertdg napisał/a: | w tym mocowaniu co masz jest jeden podstawowy problem, wytłoczenia pod śruby, ale jak trafisz do odpowiedniego mechanika to nawierci Ci odpowiednio dziure i wyrówna to wytloczenie, przeklepie na gorąco, 2 pozostałe szpilki wybije i bedziesz miał jak w oryginale. |
Wszystko udało się bez problemów i bez specjalistów samemu zrobić
Potrzebne tylko dobre nowe ostre wiertło(10) bo gruby to metal...
Sama przeróbka zajęła dosłownie chwile ale więcej roboty było ze rdzą na kielichu która przeszła od starego zardzewiałego mocowania...i to nie byle jaka rdza bo solidnie się już "wgryzła" w budę a przy tak świetnym dostępie można się tam namordować...
Żeby tego teraz uniknąć zastosowałem mały patent w postaci gumy miedzy mc personem a budą dzięki czemu metal z metalem nie będzie miał bezpośredniego kontaktu. Dzięki temu mam też nadzieje uzyskać szczelność żeby woda nie dostawała się na górną część MCP
Moja rada to zdejmijcie u siebie jak najszybciej te gumy co zaślepiają MCP za kanapą ( gumowe grzybki). Ja u siebie testowałem to przez jakiś czas i tak,podczas deszczu a nawet tylko w wilgotne dni gdy zaglądałem pod te gumy to w środku zawsze była tam dosłownie woda w postaci rosy i dużych kropel... Gdy jeździłem bez tych gum to nawet podczas deszczu było tam sucho!!! Logiczne że było wietrzenie i nawet jak woda się dostała to wyschła.
Jak nie wierzycie to sprawdźcie to u siebie... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-04-2010, 22:04
|
|
|
wawer82, po pierwsze, szpilka która przestawiłeś jest w zaglębionej części podstawy, to pierwszy błąd, gdyz nie będzie się to miejsce stykać bezpośrednio z karoserią, tylko będzie się stykac wypukłościami pobocznymi, po drugie, patent z guma na mocowanie jest o wiele bardziej błedny niż uważasz, pomiędzy gumą i karoserią a podstawą amora będzie Ci się trzymać wilgoć, po trzecie, podstawa amora musi być sztywno połączona z karoserią i nie powino być tam żadnej przekładki gumowej, bo szpilki narażone są na oberwanie, a zwłaszcza ta która jest dorabiana.
Pisze to tylko dlatego że nie raz widziałem taką przeróbke (efekt byl odwrotny niz zamierzony), a to jest czynny element zawieszenia odpowiadający za Twoje bezpieczenstwo. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
|
|
|
 |
|