nie wiem co sie dzieje!!!pomocy |
Autor |
Wiadomość |
jaqbson [Usunięty]
|
Wysłany: 19-04-2006, 21:20 nie wiem co sie dzieje!!!pomocy
|
|
|
cze.mam 1g 4g63 i mam maly problem!! po wcisnieciu gazu moja furka sie dlawi i dopiero po chwili rwie sie do przodu.czym moze to byc spowodowane??
autko mialo robiona głowice i wymieniona sonde lamda?? nadal pali sie kontrolka check engine |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-04-2006, 21:23
|
|
|
no to odczytaj kod błędu i będziesz wiedział |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 19-04-2006, 21:45
|
|
|
Jak miał bym wrozyć to stawiam na TPS... dokładnie takie objawy miałem niedawno w colcie... przyczyna: zle ustwiony TPS... |
|
|
|
 |
lenio1
Nowy Forumowicz
Auto: GalantTd 2001r3000 Gt vr-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2005 Posty: 24 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 19-04-2006, 22:05
|
|
|
Kochaj co to jest jes ten TPS? |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 19-04-2006, 22:28
|
|
|
lenio1 napisał/a: | co to jest jes ten TPS? | Throttle Position Sensor - czujnik położenia przepustnicy. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 20-04-2006, 00:06
|
|
|
kochajj napisał/a: | Jak miał bym wrozyć to stawiam na TPS... dokładnie takie objawy miałem niedawno w colcie... przyczyna: zle ustwiony TPS... |
HEHE Czyli to byl TPS
Sorki za OT, ale wlasnie to wrozylem Tomkowi |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-04-2006, 11:42
|
|
|
No ale w 1G nie ma IPSa w TPSie - jak miałem kiedyś podobne objawy, to były lejące wtryskiwacze - zanim przepalił sporą dawkę paliwa na starcie, to się mulił, a po chwili rwał do przodu. Ale zacznij od sprawdzenia błędów - opis na mojej WWW (metoda ta sama, większość błędów też - ew. dochodzą nowe). |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2006, 11:46
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | to były lejące wtryskiwacze - zanim przepalił sporą dawkę paliwa na starcie, to się mulił, a po chwili rwał do przodu. Ale zacznij od sprawdzenia błędów. | a czy w przypadku lejących wtryskiwaczy powinno się świecić CE? Mam podobne objawy jak u Ciebie - zapewne tłumaczyłoby to też wzmożony apetyty Misia na paliwo... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-04-2006, 11:55
|
|
|
Nic się nie świeci - wtrysk ma dobrą oporność, ale przy tym samym czasie otwarcia daje więcej paliwa lub też przepuszcza przy zamkniętym. Szczególnie latem jest to dokuczliwe, bo ciężej się odpala. Za to zimą wystarczy kluczyk dotknąć.
Tzn. tak było, bo wtryski zmieniłem i problem zniknął. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2006, 12:00
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Szczególnie latem jest to dokuczliwe, bo ciężej się odpala. Za to zimą wystarczy kluczyk dotknąć. | To jednak u mnie to co innego - odpala pięknie, niezależnie od pory roku czy pogody. |
|
|
|
 |
Karolek_a [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2006, 14:22
|
|
|
mam to samo!! kupilem TPS dzis go postaram sie wymienic i dam znac czy to bylo to..,. a co do wtryskow mozliwe ze to one bo po zagazowaniu auta wtryski puszczaja... to tez sie okaze czy opornikow gazownicy zle nie dobrali... ehhh... zobaczymy... ;/ a ile jest roboty ze zmiana wtryskow?? |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-05-2006, 17:28
|
|
|
a czy taki objaw nie moze byc spowodowany rowniez przewodami wn badz cewkami? |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-05-2006, 21:53
|
|
|
czas wymiany wtrysków - max. 30 minut. |
|
|
|
 |
Karolek_a [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2006, 15:37
|
|
|
TPS ale cos go jeszcze przymula... obawiam sie ze to wspanialy objaw gazu ;/ ale generalnie TPS sie cholernie trudno wymienia... malo miejsca strasznie... u mnie to byl TPS... czy cos jeszcze ... okaze sie niebawem |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 12-05-2006, 00:33
|
|
|
Nie pomyliles przypadkiem TPS z silniczkiem krokowym. TPS jest na samym wierzchu odkreca sie go w minute , godzej z ustawieniem, bo potzreby do tego omomierz i wiedziec jeszce jak. |
|
|
|
 |
|