[CA4A 1.6] zawor 1.6 16v 93r |
Autor |
Wiadomość |
marcinG
Nowy Forumowicz
Auto: CA4A 1.6
Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 8 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 25-11-2008, 00:34 [CA4A 1.6] zawor 1.6 16v 93r
|
|
|
na wolnych obrotach silnik pracuje cicho a jak mu wkrece na 3000-4000 to zaczyna klepac chyba zawór a moze cos innego jak myslicie |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 26-11-2008, 21:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21940 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-11-2008, 16:34
|
|
|
Regulacja zaworów zrobiona? |
|
|
|
 |
marcinG
Nowy Forumowicz
Auto: CA4A 1.6
Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 8 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 25-11-2008, 17:02
|
|
|
Hugo napisał/a: | Regulacja zaworów zrobiona? | bylem dzis u mechanika mowi ze to panewki |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 25-11-2008, 17:25
|
|
|
Na wolnych obrotach panewkę też będzie słychać. |
|
|
|
 |
marcinG
Nowy Forumowicz
Auto: CA4A 1.6
Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 8 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 25-11-2008, 18:39
|
|
|
gregorbu napisał/a: | Na wolnych obrotach panewkę też będzie słychać. | na wolnych jest ok nic nie slychac tylka jak dodam gazu to hrobocze mowi ze panewka albo co s tam korbowego juz niepamiętam |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26-11-2008, 19:37
|
|
|
jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
marcinG
Nowy Forumowicz
Auto: CA4A 1.6
Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 8 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 27-11-2008, 09:15
|
|
|
Jogurt napisał/a: | jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim | fajnie by bylo ale trzech mi to powiedzialo ze to panewka mowią ze to nie dzwiek zaworów to w silniku trudno zaczynam szukać silnika bo chyba wyniesie mnie to taniej niż remont |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 10:54
|
|
|
marcinG napisał/a: | Jogurt napisał/a: | jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim | fajnie by bylo ale trzech mi to powiedzialo ze to panewka mowią ze to nie dzwiek zaworów to w silniku trudno zaczynam szukać silnika bo chyba wyniesie mnie to taniej niż remont | No nie wiem, mam wątpliwości co do wypowiedzi mechaników. Ale - zakładając, że mają rację - wszystko zależy od tego, w jakim stanie jest panweka. Może wystarczy wymienić i po sprawie. Zdjęcie miski olejowej i sprawdzenei panewki jest dużo prostsze, szybsze i tańsze niż wymiana silnika. |
|
|
|
 |
marcinG
Nowy Forumowicz
Auto: CA4A 1.6
Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 8 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 27-11-2008, 13:55
|
|
|
gregorbu napisał/a: | marcinG napisał/a: | Jogurt napisał/a: | jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim | fajnie by bylo ale trzech mi to powiedzialo ze to panewka mowią ze to nie dzwiek zaworów to w silniku trudno zaczynam szukać silnika bo chyba wyniesie mnie to taniej niż remont | No nie wiem, mam wątpliwości co do wypowiedzi mechaników. Ale - zakładając, że mają rację - wszystko zależy od tego, w jakim stanie jest panweka. Może wystarczy wymienić i po sprawie. Zdjęcie miski olejowej i sprawdzenei panewki jest dużo prostsze, szybsze i tańsze niż wymiana silnika. | masz racje ale ogolnie ten silnik to padaka nie rowno chodzi ma najaechane 280 tys wiec wiez dzis panewka ajutro??? |
|
|
|
 |
rs6biturbo [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 14:57
|
|
|
marcinG napisał/a: | gregorbu napisał/a: | marcinG napisał/a: | Jogurt napisał/a: | jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim | fajnie by bylo ale trzech mi to powiedzialo ze to panewka mowią ze to nie dzwiek zaworów to w silniku trudno zaczynam szukać silnika bo chyba wyniesie mnie to taniej niż remont | No nie wiem, mam wątpliwości co do wypowiedzi mechaników. Ale - zakładając, że mają rację - wszystko zależy od tego, w jakim stanie jest panweka. Może wystarczy wymienić i po sprawie. Zdjęcie miski olejowej i sprawdzenei panewki jest dużo prostsze, szybsze i tańsze niż wymiana silnika. | masz racje ale ogolnie ten silnik to padaka nie rowno chodzi ma najaechane 280 tys wiec wiez dzis panewka ajutro??? |
Czy ja wiem czy padaka. 280k km dla tych silników to jest bułka z masłem, a z nierówną pracą można się uporać niekiedy całkiem niskim kosztem, tak więc przemyślałbym pare razy decyzję wymiany motoru na inny w możliwie gorszym stanie
edit;
@Jogurt;
the wise man has spoken ! |
Ostatnio zmieniony przez rs6biturbo 28-11-2008, 22:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
marcinG
Nowy Forumowicz
Auto: CA4A 1.6
Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 8 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 28-11-2008, 09:11
|
|
|
poweiem wam ze jak z rana go odpalam to nic nie rzezi dopiero jak sie rozgrzeje to daje czadu oczywiscie jak go wkrecam na obroty |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 28-11-2008, 14:03
|
|
|
mój ma 272 500km i czuje sie świetnie. wszystko wymieniam na czas, robie regulacje zaworów itp. zamiast narzekać weź najpierw ogarnij temat z kimś kto się zna na 4g92 albo ma jakieś pojęcie o mechanice. zobacz te zawory bo to nie jest filozofia, poustawiaj wszystko jak ma być i wtedy zobaczysz czy ten silnik jest padaką czy przejeździ Twoją kadencję na tym aucie |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
|