Przesunięty przez: akbi 24-11-2008, 09:43 |
Mam problem - głowica Lancer GTi |
Autor |
Wiadomość |
KucharMSN
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer GTi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-11-2008, 15:55 Mam problem - głowica Lancer GTi
|
|
|
witam wszystkich Mitsumaniakow:)
mam problem zwiazany z moim samochodzikiem! strzelila mi glowica i nigdzie nie moge takiej dostac! autko juz ponad 2 miesiace stoi w warsztacie i niestety nic sie z nim nie dzieje! slyszalem ze glowica od eclipse'a 2.0 16V prawdopodobnie pasuje do mojego silnika, ale niestety to tylko przypuszczenia! czy jest ktos kto moze mi pomoc z tym fantem! z gory wielkie dzieki i czekam na jakies info![/b] |
_________________ Kuchar |
Ostatnio zmieniony przez tomusn 26-11-2008, 00:53, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 20-11-2008, 23:16
|
|
|
Co to za Lancer? Model, rocznik, silnik? Niestety wróżek u nas nie ma... |
|
|
|
 |
KucharMSN
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer GTi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-11-2008, 23:19
|
|
|
Lancer Gti 1.8 16V DOHC rocznik 90!! jesli wiesz cos na ten temat, to prosilbym i pomoc, bo juz nie moge patrzec jak on stoi a ja nic nie moge zrobic!! bo nawet nie wiem co mam robic. glowicy nigdzie nie moge znalesc, a z tym "swap'em" od eclipse to tez ciezki temat... |
_________________ Kuchar |
|
|
|
 |
dyzio007 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 25-11-2008, 22:53
|
|
|
Od siebie mogę zaproponować kontakt z Trawor76 - może znajdzie coś dla Ciebie w swoim garażu. Ostatnio rozbierał Colta C50 ale niestety nie wiem, z jakim silnikiem. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-11-2008, 02:02
|
|
|
KucharMSN napisał/a: | Lancer Gti 1.8 16V DOHC rocznik 90!! jesli wiesz cos na ten temat, to prosilbym i pomoc, bo juz nie moge patrzec jak on stoi a ja nic nie moge zrobic!! bo nawet nie wiem co mam robic. glowicy nigdzie nie moge znalesc, a z tym "swap'em" od eclipse to tez ciezki temat... | TO zależy jaki model tego 4G62 DOHC z Eclipse bo były dwa. Ty masz silnik 6 bolt (tzn koło zamachowe montowane jest na 6 śrub do wału. W Eclipse były 6 i 7 bolt. Są pewne różnice w głowicy. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
KucharMSN
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer GTi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-11-2008, 08:06
|
|
|
oznaczenie silnika w moim lancerze to 4g67, a chcialem sprobowac z ta z eclipse'a 4g63, bo ta podobno pasuje, ale dziki wszystkim za pomoc! jakby ktos cos jeszcze wiedzial to tez bym sie nie obrazil gdybym dostal jakas wiadomosc |
_________________ Kuchar |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-11-2008, 11:16
|
|
|
KucharMSN, my wiemy, że silnik 1.8 DOHC w Lancerze to 4G67. Mi chodzi o to czy Ty wiesz z jakiego silnika możesz mieć tą głowicę? Podaj rok produkcji, cokolwiek.
Głowica z 4G63 6bolt pasuje do Twojego silnika.
Pytania które mam do Ciebie - co się stało z silnikiem? Pasek? Czy sprawdziłeś tłoki? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
KucharMSN
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer GTi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-11-2008, 19:36
|
|
|
n wlasnie nie wiem i to jest najgorsze!!! a Ty jestes pewny ze ta 4g63 6bolt pasuje?!
a odnosnie pytan, to oddalem go do warsztatu! i tam zdjeli glowice, okazalo sie ze zawory sa wyzej niz szlif na glowicy:( wiec co za tym idzie nie ma jej juz z czego planowac! jesli chodzi o pasek to go wymieniam, bo wymieniam kompletny rozrzad, a jakby z tlokami bylo cos nie tak to by mi na pewno powiedzial mechanik ze cos z nimi nie tak! a oddalem go do naprawde dobrego warsztatu, przynajmniej tak mi sie wydaje! JAPAN AUTO! ja ogolnie sam to sie nie znam za bardzo na tym wszystkim! dlatego tez prosze Was Mitsumaniakow o pomoc |
_________________ Kuchar |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-11-2008, 20:11
|
|
|
KucharMSN napisał/a: | a Ty jestes pewny ze ta 4g63 6bolt pasuje?! | Tak na 99% |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 26-11-2008, 20:18
|
|
|
KucharMSN napisał/a: | JAPAN AUTO! | Japan Auto - dobry warsztat? To był dobry warsztat. Skocz raczej do Auto TW czy nawet Evolution Service albo na Parowcową. Rzeczy spartaczone przez Japan Auto w naszych 2 autach:
- brak ustawienia zbieżności po wymianie końcówki drążka w Lancerze CB4A
- błędna diagnoza wymiany rury środkowej między katalizatorem a tłumikiem w Lancerze, a "padł" łącznik elastyczny
- niezamontowanie gum stabilizatorów w Colcie CA1A
- nieustawienie zbieżności po wymianie maglownicy w Colcie
- montaż maglownicy z dotychczasowymi drążkami kierowniczymi w Colcie - mimo luzów na tych drążkach
Oczywiście za wszystkie powyższe, a niewykonane czynności skasowali zapłatę
O takich drobiazgach jak zakręcenie nakrętek kół pistoletem pneumatycznym z momentem tak dużym, że ich odkręcenie było możliwe jedynie za pomocą 2-metrowej przedłużki (pistolet pneumatyczny nie dał rady) nie będę nawet wspominał.
Przepraszam za Off Topic - chciałbym tylko wskazać, że zasadne byłoby skonfrontowanie opinii Japan Auto i innym mechanikiem. |
Ostatnio zmieniony przez gregorbu 26-11-2008, 22:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 26-11-2008, 21:18
|
|
|
KucharMSN napisał/a: | JAPAN AUTO! |
na Marynarskiej??????
Nie słyszałem o gorszym warsztacie w naszym mieście.....
Przypadek Eclipsa:
objawy - totalny brak wolnych obrotów (gasł bez nogi na gazie), baaaaardzo słaby do 3000 rpm - powyżej rakieta, 0 błędów kompa....
diagnoza - silniczek krokowy ("wymieniony") - sprawny po "wymianie" 600 zł, przepustnica - regeneracja - 1000 zł - oczywiście niezbędna, bo nadawała się tylko na śmietnik.....
auto nie wyjechało od nich o własnych siłach - zniszczyli sprzęgło przy "próbach" drogowych - oczywiście z objawami takimi jak auto dostali
"mechanicy" przy okazji wmawiali koledze, że ma auto tylnonapędowe (1g )
prawdziwa usterka - źle dobrana uszczelka kolektora ssącego przez kowala wymieniającego uszczelkę pod głowicą (była uszczelka do 4g93 w 4g63 - o dziwo śruby pasują, tylko kanały nie bardzo.....) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
KucharMSN
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer GTi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-11-2008, 23:24
|
|
|
kurde ludziska wielkie dzieki:) to teraz siedze i szukam glowicy 4g63 6bolt:) ale sie juz ciesze:) nie myslalem ze ktos mi pomoze, a tu takie zdziwienie!!! naprawde dziekowa. |
_________________ Kuchar |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 27-11-2008, 07:36
|
|
|
KucharMSN, ale moze jeszcze skonfrontuj to z innym mechanikiem.
Bo widze ze powyzej ten warsztat, w ktorym oddales auto, nie ma najlepszej opinii.
A nie sztuka wymieniac cos, gdzie moze nie trzeba, albo trzeba jeszcze cos przy okazji wymienic a oni tego nie zrobia. |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 09:27
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | KucharMSN napisał/a: | a Ty jestes pewny ze ta 4g63 6bolt pasuje?! | Tak na 99% |
Wydaje mi się, iż głowica pasuje na 100% od 4G63 DOHC 6 bolt. Jak się mylę niech Bartek mnie poprawi
Jedyne różnice jakie pamiętam między silnikiem 4G67 a 4G63 to inna średnica tłoków i lekko wyższy blok chyba o 2-3 mm.
Głowicę do 4G67 posiadam, ale nadaje się tylko na złom. Poprzedniemu właścicielowi pękł pasek rozrządu i urwało kilka zaworów.
KucharMSN piszesz że strzeliła Ci głowica. Jakie problemy miałeś z autkiem? Zamontowanie kompletnego 4G63 do Twojego auta to dość proste zadanie. (spójrz w podpis, chociaż ja już miałem założony w momencie zakupu) |
|
|
|
 |
|