Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Immobilizer
Autor Wiadomość
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 27-11-2008, 07:10   Immobilizer

Witam,

mam takie pytanie czy w galantach seryjnie montowano Immobilizer? Patrze wczoraj w papiery a tam jak byk pisze wegfahrsperre gem azt/tuev - czyli Immobilizer zgodny z AZT/TUEV - natomiast z tego co pamiętam autko odpala bez problemu ocb? Ktoś to odłączył?
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
michalina27 
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5'98 EA5A autom+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 23 Lis 2008
Posty: 115
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-11-2008, 08:38   

Z tego co wiem, to ma on Immobilizer w kluczyku. Nie jest to odrębne urządzenie.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 27-11-2008, 09:06   

michalina27 napisał/a:
Z tego co wiem, to ma on Immobilizer w kluczyku

Dokładnie!
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-11-2008, 09:53   

Nie na wszystkie rynki...... mam '99 bez immo
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
packman13 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 71
Skąd: Chynów
Wysłany: 28-06-2009, 15:55   

Witam. Odświeżam temat bo mam drobny problem z immobilizerem mianowicie często jak chcę odpalić auto nie ważne czy jest ciepły czy nie po prostu mi nie odpala przekręcam kluczyk w stacyjce i nic się nie dzieję rozrusznik nie kręci kontrolki nie przygasają. Dopiero jak parę razy pokręcę tym kluczykiem to dopiero odpala. A czasami odpala za pierwszym dotknięciem. Tak na chłopski rozum to stawiam na immobilizer który odcina zapłon. I teraz w związku z tym mam pytanie czy trzeba jakoś się specjalnie obchodzić z tym? Nie wiem odpowiednia prędkość przekręcania kluczyka? Trochę jest to wkurzające jak chcę odpalić samochód a on nic i muszę kombinować 5 minut. Może jest po prostu jakaś instrukcja immobilizera? Pozdrawiam i czekam na jakieś propozycję.
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 28-06-2009, 16:05   

packman13, sadze ze nie jest tu winne immo,immo przeważnie odcina tylko podawanie prądu na aparat zapłonowy,a rozrusznik powinien zwyczajnie kręcić,także sadze ze trzeba szukać gdzie indziej przyczyny ze tak się dzieje.
 
 
 
spown 
Mitsumaniak
^^^^^^^^^^^


Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 625
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-06-2009, 16:49   

Może coś Ci w stacyjce nie styka... Znajomy "walił" od spodu w tapicerkę kiedyś, żeby zaskoczyło ;)
_________________
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
 
 
 
packman13 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 71
Skąd: Chynów
Wysłany: 28-06-2009, 18:06   

To mnie zmartwiliście w tym momencie. Chyba zaraz pójdę wymontować stacyjkę:p :twisted:
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 29-06-2009, 01:44   

jak napisal Kmer to nie immo a predzej stacyjka/konektor
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 29-06-2009, 03:18   

Może też być automat lub szczotki. U mnie w lancerze to był pierwszy objaw kończących się szczotek. Na początku wystarczyło kilka razy włączyć rozruch, potem trzeba było stuknąc w rozrusznik :/
 
 
Nev-X 
Mitsumaniak
Przemek


Auto: Galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 230
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 01-07-2009, 13:15   

Owczar napisał/a:
Może też być automat lub szczotki. U mnie w lancerze to był pierwszy objaw kończących się szczotek.

Może się mylę ale nie powinno być wtedy słychać takiego charakterystycznego pyknięcia w rozruszniku po przekręceniu kluczykiem?
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-07-2009, 15:26   

Tak, rzeczywiście, gdy padną szczotki to pyka automat...
Jeśli automat się rozsypie to nic nie słychać. Najprościej sprawdzić czy na tym cienkim przewodzie do rozrusznika pojawia się napięcie w pozycji rozruch.
 
 
Y@nek 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 23
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 06-07-2009, 10:20   

Przyczyną jest kostka stacyjki, jeśli jest jakaś fachowa nazwa tego, to nie wiem jaka, ale jak powiesz elektrykowi w ten sposób to raczej będzie wiedział o co chodzi.
U mnie jest to samo, dowiadywałem się w Intercarsie, trzeba zamawiać i czekać, koszt rzędu 200-250 zł.
Nie wiem jak to jest rozwiązane w stacyjce w Galu, ale w Passacie mój znajomy elektryk potrafił o rok przedłużyć żywotność tej kostki :biggrin:
_________________
Only Mitsu :-)
Mitsubishi Galant
Mitsubishi Pajero
 
 
packman13 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 71
Skąd: Chynów
Wysłany: 06-07-2009, 22:32   

Wysłany: Dzisiaj 10:20
Przyczyną jest kostka stacyjki, jeśli jest jakaś fachowa nazwa tego, to nie wiem jaka, ale jak powiesz elektrykowi w ten sposób to raczej będzie wiedział o co chodzi.
U mnie jest to samo, dowiadywałem się w Intercarsie, trzeba zamawiać i czekać, koszt rzędu 200-250 zł.
Nie wiem jak to jest rozwiązane w stacyjce w Galu, ale w Passacie mój znajomy elektryk potrafił o rok przedłużyć żywotność tej kostki :biggrin:


To już bardziej prawdopodobne. A gdzie ta kostka dokładnie się znajduję? I czy laik bez doświadczenia jest w stanie ją wymienić? Jeśli masz jakieś wskazówki to będę wdzięczny.
 
 
 
pospa007 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 12
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-07-2009, 07:50   

packman13 napisał/a:
Wysłany: Dzisiaj 10:20
Przyczyną jest kostka stacyjki, jeśli jest jakaś fachowa nazwa tego, to nie wiem jaka, ale jak powiesz elektrykowi w ten sposób to raczej będzie wiedział o co chodzi.
U mnie jest to samo, dowiadywałem się w Intercarsie, trzeba zamawiać i czekać, koszt rzędu 200-250 zł.
Nie wiem jak to jest rozwiązane w stacyjce w Galu, ale w Passacie mój znajomy elektryk potrafił o rok przedłużyć żywotność tej kostki :biggrin:


To już bardziej prawdopodobne. A gdzie ta kostka dokładnie się znajduję? I czy laik bez doświadczenia jest w stanie ją wymienić? Jeśli masz jakieś wskazówki to będę wdzięczny.


Jesteś w stanie to sam wymienić tylko że to nie jest kostka od stacyjki tylko od pierścienia od immo. Będziesz miał trochę rozbierania.

Dzięki Owczar mi pomogło może i tobie packman13 pomoże ;)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37164
Na zdjęciu jest to zaznaczone jako 10
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.