Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E5xx] Koło pasowe
Autor Wiadomość
jeepo 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 16V GLSi 4G63, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 22
Skąd: legnica
Wysłany: 26-11-2008, 10:40   [E5xx] Koło pasowe

Witam. Czy ktoś ma może lub wie gdzie mógłbym zakupić koło pasowe wału korbowego do 4G63?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Owczar 27-07-2010, 12:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2008, 12:24   

jeepo napisał/a:
gdzie mógłbym zakupić koło pasowe


powinni mieć tutaj 4-cars tel. 426403540 Łódź. Nie jest to jednak tania impreza z tego co wiem bo występują tylko w oryginale a jak wiemy Mitsu z częściami się mocno ceni

[ Dodano: 27-11-2008, 12:26 ]
jeszcze jedno pytanko ? Co Ci się stało z tym kołem ? Posypało się kompletnie ? Stanęło ? Czy go słychać zbyt głośno ?
 
 
jeepo 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 16V GLSi 4G63, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 22
Skąd: legnica
Wysłany: 27-11-2008, 13:13   

jeszcze jedno pytanko ? Co Ci się stało z tym kołem ? Posypało się kompletnie ? Stanęło ? Czy go słychać zbyt głośno ?


Zewnętrzny pierścień odkleił się od gumy
 
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2008, 13:43   

Cytat:
Zewnętrzny pierścień odkleił się od gumy


o kur.... !!! To niedobrze będzie spory wydatek do mojego E88A 2.0 tyś
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 27-11-2008, 16:33   

Podobną chisorię miałem, najpierw zespawałem stare koło na stałe, później dałem do ślusarza i wytoczył mi nowe za 400zł z aluminium... Efekt niesamowity i jakie leciutkie :mrgreen:
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
jeepo 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 16V GLSi 4G63, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 22
Skąd: legnica
Wysłany: 27-11-2008, 21:08   

no własnie swoje też zaspawałem w zeszłą sobote. wszystko swietnie, zero bicia, kręci sie fajnie ale nie wiem jak długo to wytrzyma...z tym toczeniem to niezły pomysł...spróbuje wytoczyć sam zewnętrzny pierścień i spasować ze starym rdzeniem na ciasno. wycięcie tej turbinki z tyłu to niezła rzeźba wiec chyba bedzie łatwiej zrobić tylko sam zewnętrzny. dzięki za podsunięcie dobrego pomysłu.
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 27-11-2008, 22:18   

Nie ma sprawy ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
jeepo 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 16V GLSi 4G63, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 22
Skąd: legnica
Wysłany: 11-12-2008, 17:02   

no i zrobiłem to koło. tokarz mi wytoczył zewnętrzny pierścień i zaprasowałem go na oryginalny rdzeń. efekt bardzo pozytywny. Koszt materiału 45 zł. robocizna 0,7 luksusowej. działa bez zarzutu.
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 11-12-2008, 18:16   

Oby Ci służyło jak najdłużej :biggrin:
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 11-12-2008, 23:39   

Kurde a juz chciałem sie zaoferować, że mam takie koło. Jakiś rok temu uśmierciłem jeden silnik i mam masę dobrych części. Ogólnie rzecz biorąc to mam cały, kompletny silnik tyle, że 14 zaworów jest bardzo delikatnie pouchylanych( ok 1mm). Olałem hydrauliczny napinacz paska rozrządu i sie zemściło.
Jak by ktoś był zainteresowany to zapraszam.

Pozdrawiam.

Ps. Przy silniku jest pogięta miska olejowa. Silnik który kupiłem miał ten defekt i musiałem ją podmienić.
 
 
 
19freeq94 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 27
Skąd: Lipno
Wysłany: 16-07-2010, 11:10   [E55A 2.0] koła pasowe

Witam. Chcę wymienić uszczelkę pod głowicą i nie wiem jak zdjąć te wszystkie koła pasowe aby zdjąć głowicę. Czekam na wasze odpowiedzi.
_________________
http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083
 
 
luki_84 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-07-2010, 11:16   

Kolego chodzi ci o koło pasowe na wale korbowym?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-07-2010, 16:00   

Żeby zdjąć głowicę,wystarczy zdjąć koło rozrządu.Blokujesz koło (kluczem,lub jakimś prętem)luzujesz śrubę.Potem zwalniasz napinacz paska rozrządu,odkręcasz śrubę mocującą koło,i powinno bez problemu zejść.Dobrze jest przed tą czynnością ustawić rozrząd na znakach :)
Pozdro. :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.