[EAx 97-04] prosba o pomoc przy kupnie gala |
Autor |
Wiadomość |
pori55555
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008 Posty: 6 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 27-11-2008, 19:58 [EAx 97-04] prosba o pomoc przy kupnie gala
|
|
|
witam panowie jestem tu nowy i witam wszystkich obecnie jestem włascicielem golfa 3 no i niebawem mam zamiar kupic gala rocznik 99-00 i mam kilka pytań 1-- jaki silnik wybrac 2.0 ;2,4 gdi;czy 2,5 v6?? lubie czasem depnac ale wiekszosc jezdze po miescie no i nie chce pójsc z torbami dlatego tez interesuje mnie ile naprawde palą te silniki
2-- na co najbardziej zwrócic uwage tzn typowe usterki
3-- ostatnio z ciekawosci dzwoniłem do firmy z wrocławia z czesciami min. do gala i pytałem o kompletny rozrzad do silnika 2,0 i usłyszałem ze maja wszystko oprócz napinacza hydraulicznego i podobno 1dna firma w polsce ma tylko te napinacze ???czy to prawda???
no i ostatnie pytanko jak jest ewentualnie z czesciami gdyby cos sie popsuło czy jest dostepnosc oczywiscie nie aso no i jak z cenami tych czesci
z góry dziekuje za wyrozumiałosc i pozdrawiam |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-11-2008, 20:05
|
|
|
1- tylko 2,5 v6
2- przejedz sie powoli po dziurawej drodze i słuchaj czy nic nie puka, lepiej nie pchac sie w naprawe zawieszenia, zobacz tylne nadkola to chyba najczesciej spotykana wada rdza je bierze
3. nie jest źke z czesciami a co do tych anipinaczy to nie umiem odpowiedziec |
|
|
|
 |
pori55555
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008 Posty: 6 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 27-11-2008, 20:08
|
|
|
eremita napisał/a: | tylko 2,5 v6 |
a jak spalanie ??
po dziurach to raczej sie nie przejade bo przyciągne se z niemiec mam tam rodzine i poszukam az znajde
aaa i jeszcze jedno czy te autka sa w ocynku i widziałem w ogłoszeniach jakby rózne wersje ?? niektóre mają takie jakby dokładki do zderzaka z przodu wizualnie sa niższe od czego to zależy ?? |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 27-11-2008, 20:13
|
|
|
2,4 GDI jest na bezpośrednim wtrysku paliwa a t się wiąże z lepszym paliwem (odpadają małe stacje i pozostaja tylko renomowane firmy nafciarskie) inaczej naprawa dużo kosztuje. 2,0 4G63 jest to silnik sprawdzonej konstrukcji (od lat produkowany w parktycznie niezmienionej formie - oprócz detali). Najlepszym wyborem ( tak jak to napisał mój przedmówca) okazuje się 2,5 V6, może troche więcej pali, ale wbrew pozorom jest dośc tani w utrzymaniu. To tyle mojej skormnej wiedzy, prosze mnie poprawić jeżeli się myle |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-11-2008, 01:16
|
|
|
2,5 V6 mi pali w miescie 10-11L trasa 8,4 z predkosciami do 140 na manualnej skrzyni
te z dokładkami to wersja sport lub avance |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2008, 20:42
|
|
|
Podstawowe wersje Gala w tych rocznikach to Elegance, Sport Edition i Avance.
Tu masz różnicę między Elegance i Avance LINK .
A TU pomiędzy Sport Edition i Avance.
Przy kupnie zwróć jeszcze uwagę na kilichy z przodu, czy nie ma wybrzuszeń od rdzy. Tam jest kilka blach, rdzewieją od wewnątrz więc wybrzuszenia to już może być duży problem w środku.
Co do reszty to zgadzam się z poprzednikami, bierz 2,5, najwyżej zagazujesz. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 28-11-2008, 21:28
|
|
|
Napinacz hydrauliczny jest jak najbardziej dostepny w polsce i nie ma z tym problemy. Jak zaglebisz sie w forum to dowiesz sie ze mamy super dobrego dostawce klubowego gdzie kupisz najtaniej w polsce czesci dobrej jakosci. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2008, 09:09
|
|
|
eremita, razem z tylnymi nadkolami lubia sobie gnic tylne przewody hamulcowe tez warte sprawdzenia, bo operacja w miare droga. |
|
|
|
 |
gradio [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2008, 11:03
|
|
|
Witam
Jeśli chodzi o spalanie w mieście to mi jeżdżąc po 3m co prawda automatem pali ok 12l a jak mocniej przycisnę na obwodnicy to potrafi i 13 .
pozdrowienia |
|
|
|
 |
pori55555
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008 Posty: 6 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 29-11-2008, 19:05 DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA ZAINTERESOWANIE
|
|
|
Punkciki juz poszły dziekuje za pomoc i prosze o dalsze porady pozdrawiam |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 29-11-2008, 19:21
|
|
|
a Dziękować |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
pori55555
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008 Posty: 6 Skąd: GDAŃSK
|
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-11-2008, 19:39
|
|
|
wyglada ładnie na małych fotkach bo nie moge powiekszyc sobie tylko te dywaniki ale jeszcze mała rada lepej szukaj gala po lifcie
a ten srebny raz ze 2,4 a dwa moze mi sie wydaje może to tylko na fotkach tak wyglada ale jest po lifcie a maske ma od tego przed liftem. |
|
|
|
 |
pori55555
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008 Posty: 6 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 29-11-2008, 19:55 dzieki
|
|
|
rozumiem ze 2,4 nie polecacie hmmm jest az taka roznica miedzy 2,4 a 2,5 v6 ???
jak to poznac na przykładzie tej maski ze przed lub po lifcie ???
dziekować
no w sumie to sorki ale nie jestem jeszcze zbytnio oblatany i jak to poznac ze auto jest po lifcie {różnice} |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-11-2008, 20:18
|
|
|
http://www.fotosik.pl/sho...d962585c12e05d5
użyje fotke ze spotu mam nadzieje że wykonawca fotki sie nie obrazi po lewej maska przed liftem po prawej po lifcie jest bardziej wypukła
a pomijajac maske to najważniejsze hamulce sa mniejsze z wygladu jeszcze pomoaranczowe migacze gril nie chromowany inne swiatła w tyle w sedanie, inne znaczki i inne zderzaki przednie.
nie jechałem 2,4 ale przez ludzi z tego forum wybrałem 2,5 V6 i za nic bym go nie zamienił. słyszałem opinie ze na dobrej bezynie 2,4 idzie podobnie do 2,5 ale jak trafisz na gorszej jakosci benzyne to kiszka no i nie usłyszysz dziweku V-ki |
|
|
|
 |
|