Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] prosba o pomoc przy kupnie gala
Autor Wiadomość
pori55555 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 6
Skąd: GDAŃSK
Wysłany: 27-11-2008, 19:58   [EAx 97-04] prosba o pomoc przy kupnie gala

witam panowie jestem tu nowy i witam wszystkich :) obecnie jestem włascicielem golfa 3 no i niebawem mam zamiar kupic gala rocznik 99-00 i mam kilka pytań 1-- jaki silnik wybrac 2.0 ;2,4 gdi;czy 2,5 v6?? lubie czasem depnac ale wiekszosc jezdze po miescie no i nie chce pójsc z torbami dlatego tez interesuje mnie ile naprawde palą te silniki
2-- na co najbardziej zwrócic uwage tzn typowe usterki
3-- ostatnio z ciekawosci dzwoniłem do firmy z wrocławia z czesciami min. do gala i pytałem o kompletny rozrzad do silnika 2,0 i usłyszałem ze maja wszystko oprócz napinacza hydraulicznego i podobno 1dna firma w polsce ma tylko te napinacze ???czy to prawda???
no i ostatnie pytanko jak jest ewentualnie z czesciami gdyby cos sie popsuło czy jest dostepnosc oczywiscie nie aso :mrgreen: no i jak z cenami tych czesci
z góry dziekuje za wyrozumiałosc i pozdrawiam :thumbleft:
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-11-2008, 20:05   

1- tylko 2,5 v6
2- przejedz sie powoli po dziurawej drodze i słuchaj czy nic nie puka, lepiej nie pchac sie w naprawe zawieszenia, zobacz tylne nadkola to chyba najczesciej spotykana wada rdza je bierze :roll:
3. nie jest źke z czesciami a co do tych anipinaczy to nie umiem odpowiedziec
 
 
pori55555 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 6
Skąd: GDAŃSK
Wysłany: 27-11-2008, 20:08   

eremita napisał/a:
tylko 2,5 v6

a jak spalanie ??
po dziurach to raczej sie nie przejade bo przyciągne se z niemiec mam tam rodzine i poszukam az znajde :)
aaa i jeszcze jedno czy te autka sa w ocynku i widziałem w ogłoszeniach jakby rózne wersje ?? niektóre mają takie jakby dokładki do zderzaka z przodu wizualnie sa niższe od czego to zależy ??
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 27-11-2008, 20:13   

2,4 GDI jest na bezpośrednim wtrysku paliwa a t się wiąże z lepszym paliwem (odpadają małe stacje i pozostaja tylko renomowane firmy nafciarskie) inaczej naprawa dużo kosztuje. 2,0 4G63 jest to silnik sprawdzonej konstrukcji (od lat produkowany w parktycznie niezmienionej formie - oprócz detali). Najlepszym wyborem ( tak jak to napisał mój przedmówca) okazuje się 2,5 V6, może troche więcej pali, ale wbrew pozorom jest dośc tani w utrzymaniu. To tyle mojej skormnej wiedzy, prosze mnie poprawić jeżeli się myle
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-11-2008, 01:16   

2,5 V6 mi pali w miescie 10-11L trasa 8,4 z predkosciami do 140 na manualnej skrzyni
te z dokładkami to wersja sport lub avance
 
 
Ajsi
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2008, 20:42   

Podstawowe wersje Gala w tych rocznikach to Elegance, Sport Edition i Avance.
Tu masz różnicę między Elegance i Avance LINK .

A TU pomiędzy Sport Edition i Avance.
Przy kupnie zwróć jeszcze uwagę na kilichy z przodu, czy nie ma wybrzuszeń od rdzy. Tam jest kilka blach, rdzewieją od wewnątrz więc wybrzuszenia to już może być duży problem w środku.
Co do reszty to zgadzam się z poprzednikami, bierz 2,5, najwyżej zagazujesz.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 28-11-2008, 21:28   

Napinacz hydrauliczny jest jak najbardziej dostepny w polsce i nie ma z tym problemy. Jak zaglebisz sie w forum to dowiesz sie ze mamy super dobrego dostawce klubowego gdzie kupisz najtaniej w polsce czesci dobrej jakosci.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2008, 09:09   

eremita, razem z tylnymi nadkolami lubia sobie gnic tylne przewody hamulcowe tez warte sprawdzenia, bo operacja w miare droga.
 
 
gradio
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2008, 11:03   

Witam
Jeśli chodzi o spalanie w mieście to mi jeżdżąc po 3m co prawda automatem pali ok 12l a jak mocniej przycisnę na obwodnicy to potrafi i 13 .
pozdrowienia
 
 
pori55555 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 6
Skąd: GDAŃSK
Wysłany: 29-11-2008, 19:05   DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA ZAINTERESOWANIE

Punkciki juz poszły dziekuje za pomoc i prosze o dalsze porady pozdrawiam :)
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 29-11-2008, 19:21   

a Dziękować :)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
pori55555 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 6
Skąd: GDAŃSK
Wysłany: 29-11-2008, 19:34   a co myslicie o tym galu ???

http://moto.allegro.pl/it...e_in_japan.html
albo o tym srebrnym
http://moto.allegro.pl/it...lima_1reka.html
a i ten srebrny to niby sport edition a gdzie sie lotka z tyłu podziała ???
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-11-2008, 19:39   

wyglada ładnie na małych fotkach bo nie moge powiekszyc sobie :? tylko te dywaniki :? ale jeszcze mała rada lepej szukaj gala po lifcie :)

a ten srebny raz ze 2,4 a dwa moze mi sie wydaje może to tylko na fotkach tak wyglada ale jest po lifcie a maske ma od tego przed liftem.
 
 
pori55555 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 6
Skąd: GDAŃSK
Wysłany: 29-11-2008, 19:55   dzieki

rozumiem ze 2,4 nie polecacie hmmm jest az taka roznica miedzy 2,4 a 2,5 v6 ???
jak to poznac na przykładzie tej maski ze przed lub po lifcie ???
dziekować :)
no w sumie to sorki ale nie jestem jeszcze zbytnio oblatany i jak to poznac ze auto jest po lifcie {różnice}
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-11-2008, 20:18   

http://www.fotosik.pl/sho...d962585c12e05d5

użyje fotke ze spotu mam nadzieje że wykonawca fotki sie nie obrazi :P po lewej maska przed liftem po prawej po lifcie jest bardziej wypukła

a pomijajac maske to najważniejsze hamulce sa mniejsze z wygladu jeszcze pomoaranczowe migacze gril nie chromowany inne swiatła w tyle w sedanie, inne znaczki i inne zderzaki przednie.
nie jechałem 2,4 ale przez ludzi z tego forum wybrałem 2,5 V6 i za nic bym go nie zamienił. słyszałem opinie ze na dobrej bezynie 2,4 idzie podobnie do 2,5 ale jak trafisz na gorszej jakosci benzyne to kiszka :? no i nie usłyszysz dziweku V-ki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.