[EA5A 2.5] Pulsowanie kierownicy na łukach |
Autor |
Wiadomość |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 03-12-2008, 17:59 [EA5A 2.5] Pulsowanie kierownicy na łukach
|
|
|
witam,
jakis czas temu zauwazylem, ze kiedy powoli skrecam kierownica np. na luku to nie kreci sie ona plynnie tylko jakby pulsacyjnie, tak samo kiedy po manewrze powraca do polozenia centralnego, rowniez czuc pulsacje... tak jakby przednie kola byly owalne a nie okragle... ale kola byly sprawdzane i sa ok.
macie jakies sugestie?
pozdrawiam
Artur |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-12-2008, 18:59
|
|
|
pompa wspomagania sie kończy , lub do wymiany płyn w układzie wspomagania |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 03-12-2008, 19:54
|
|
|
A ja tak mialem do czasu az wymienilem wahacze proste. Ustalo skrzypienie i taka nieliniowosc tudziez pulsacje w kreceniu kierownica. Ale plyn tez sobie sprawdze bo moze to tez przyczyna... |
_________________ Gaz jest... tani
Mój Galant |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-12-2008, 19:57
|
|
|
brodzky, dobrze gada.... na pierwszy ogień sprawdź luzy na wahaczach prostych.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-12-2008, 19:59
|
|
|
Tez tak może byc , po prostu przytarty sworzeń wahacza najpierw sprawdz zawieszenie dokładnie |
|
|
|
 |
yaro1976
Mitsumaniak Bądź człowiekiem!

Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 1021 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-12-2008, 08:26
|
|
|
mam podobnie jak jeżdżę na letnich 17-tkach, na węższych zimówkach nie czuć tego tak bardzo, i faktycznie też się skłaniałbym do diagnozy brodzkiego - wahacze proste |
_________________ Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!" |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 04-12-2008, 15:07
|
|
|
Tutaj masz jak u mnie skrzypialo przd wymiana. Tak raz na tydzien przy postoju sie zdarzalo.
AV 1
AV 2
Dodatkowo byla wlasnie nieliniowosc i pulsowanie kierownicy przy odkrecaniu do prostego, ktore tylko ja czulem i nikt komu dalem sie przejechac...
[ Dodano: 04-12-2008, 15:09 ]
Aj chyba pomonylilem watki bo gdzie indziej bylo o skrzypieniu |
_________________ Gaz jest... tani
Mój Galant |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 04-12-2008, 16:31
|
|
|
to ja sie podepne do tematu. ja mam takie drgania ale tylko jak kręcę w lewo kierownica.
co to może być? i czy to moze byc od tarczy hamulcowych bo one sa do wymiany (wykrzywione) |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-12-2008, 09:03
|
|
|
A moze tez sie koncówki drążków kierowniczych przycieraja? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
dominikg
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 82 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 05-12-2008, 11:27
|
|
|
a ja tak miałem kiedy popuściły mi się dwie śruby w przednim kole. |
_________________ astro, foto, komp i moto |
|
|
|
 |
|