Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A 2.5] Pulsowanie kierownicy na łukach
Autor Wiadomość
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 03-12-2008, 17:59   [EA5A 2.5] Pulsowanie kierownicy na łukach

witam,
jakis czas temu zauwazylem, ze kiedy powoli skrecam kierownica np. na luku to nie kreci sie ona plynnie tylko jakby pulsacyjnie, tak samo kiedy po manewrze powraca do polozenia centralnego, rowniez czuc pulsacje... tak jakby przednie kola byly owalne a nie okragle... ale kola byly sprawdzane i sa ok.
macie jakies sugestie?

pozdrawiam
Artur
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-12-2008, 18:59   

pompa wspomagania sie kończy , lub do wymiany płyn w układzie wspomagania :wink:
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 03-12-2008, 19:54   

A ja tak mialem do czasu az wymienilem wahacze proste. Ustalo skrzypienie i taka nieliniowosc tudziez pulsacje w kreceniu kierownica. Ale plyn tez sobie sprawdze bo moze to tez przyczyna...
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-12-2008, 19:57   

brodzky, dobrze gada.... na pierwszy ogień sprawdź luzy na wahaczach prostych....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-12-2008, 19:59   

Tez tak może byc , po prostu przytarty sworzeń wahacza najpierw sprawdz zawieszenie dokładnie :wink:
 
 
yaro1976 
Mitsumaniak
Bądź człowiekiem!


Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 1021
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-12-2008, 08:26   

mam podobnie jak jeżdżę na letnich 17-tkach, na węższych zimówkach nie czuć tego tak bardzo, i faktycznie też się skłaniałbym do diagnozy brodzkiego - wahacze proste
_________________
Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!"
 
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 04-12-2008, 15:07   

Tutaj masz jak u mnie skrzypialo przd wymiana. Tak raz na tydzien przy postoju sie zdarzalo.
AV 1
AV 2

Dodatkowo byla wlasnie nieliniowosc i pulsowanie kierownicy przy odkrecaniu do prostego, ktore tylko ja czulem i nikt komu dalem sie przejechac...

[ Dodano: 04-12-2008, 15:09 ]
Aj chyba pomonylilem watki bo gdzie indziej bylo o skrzypieniu :P
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-12-2008, 16:31   

to ja sie podepne do tematu. ja mam takie drgania ale tylko jak kręcę w lewo kierownica.
co to może być? i czy to moze byc od tarczy hamulcowych bo one sa do wymiany (wykrzywione)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-12-2008, 09:03   

A moze tez sie koncówki drążków kierowniczych przycieraja?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
dominikg 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 82
Skąd: Skawina
Wysłany: 05-12-2008, 11:27   

a ja tak miałem kiedy popuściły mi się dwie śruby w przednim kole.
_________________
astro, foto, komp i moto
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.