 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
problem ze skrzynią i ... |
Autor |
Wiadomość |
Emil
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 29 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 03-12-2008, 17:50 problem ze skrzynią i ...
|
|
|
Witam. Mam na imie Emil i mam mały problem:)
W momencie uruchomienia samochodu(gdy silnik jest zimny), i włączeniu "D" mogę dodać dużo gazu a samochód delikatnie zacznie ruszać(albo i nie od razu).
Po uruchomieniu silnika(gdy jest zimny), słychać charakterystyczny stukot/perkot silnika, który zmienia się w normalną pracę silnika po około 15-40 sekundach(w zależności jak jest zimny), lecz z tego co wyczytałem na tym forum jest to rzecz normalna.
Zauważyłem także czasem w momencie po uruchomieniu nierówną pracę silnika(nie zdarza się to gdy jest nagrzany).
Gdy silnik jest ciepły przy jeździe do przodu brak przyśpieszenia, zwłaszcza przy ruszaniu(po dodaniu gazu silnik wyje, a samochód rusza wolno(zachowuje się tak jak gdyby w samochodzie ze skrzynią manualną ruszac na wciśniętym sprzęgle ), przy większej prędkości jest lepiej.
Przy ruszaniu do tyłu jest dobrze, bo czuć dynamikę.
W znanych mi automatach po przełączeniu biegu obroty spadają. U mnie rosną wraz ze zwiększaniem prędkości- analogicznie odwrotnie.
np. przy 80km/h - 3,5tys. obrotów(około),
przy 120km/h - 4,5tys. obrotów(około).
Nie czuć zmiany biegów ani ich nie słychać(jest głośny).
Podczas ruszania robi za sobą większą chmurę dymu niż inne samochody(zwłaszcza pod górkę).
Samochód ma przejechane ponad 200tys. km. Od roku go mam i od razu założyłem instalacje gazową, bo to "smok". Przy zakładaniu gazu(sekwencja) powiedzieli mi że coś jest nie tak i że to może być sonda lambda. Samochód ostatnio podłączyłem pod komputer i to błędy w silniku:
- sonda lambda
- czujnik spalania stukowego
- wtryskiwacz
Nie wykrywa skrzyni(nie można znaleźć sterownika)
Olej jest w skrzyni(był wymieniany przez poprzedniego właściciela), silnik bierze olej ale z umiarem(leje elf 10W/40).
Gdy przełączam z parkingu na inny bieg od razu w skakuje(bez naciskania pedału gazu - czuć szarpnięcie)
Ja robię w taki sposób, że odpalam samochód, czekam aż zacznie normalnie pracować i "ruszam". Mam nadzieję, że w wystarczającym stopniu opisałem jak samochód się zachowuje.
Jeżeli ktoś jest w stanie powiedziec czy skrzynia jest do wymiany, ile będą kosztowały mnie te części do silnika, oraz co mam zrobić będę wdzięczny.
Mieskam od niedawna w Lublinie ale pochodzę z Podlasia i często tam jeżdżę(to w razie gdyby ktoś mógł mi coś polecić)
W najbliższym czasie postaram umieścić zdięcia mojego Smoka.
Pozdrawiam. |
_________________ Emil |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 03-12-2008, 18:14
|
|
|
Podejżewam, że to już koniec Twojej skrzyni... Możesz ratować się wymianą oleju wraz z filtrem w skrzyni. Jeżeli to nic nie zmieni to albo regeneracja, albo wymiana na używkę i wrazie tej wymiany pamiętaj też o tym aby odrazu wymieniać olej i fitr nie patrząc na to co mówi sprzedający. Najlepiej jakbyś jeszcze postarał się o jakąś gwarancję rozruchową na papierku. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
tom11
Forumowicz
Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 163 Skąd: lubartów
|
Wysłany: 03-12-2008, 19:10
|
|
|
niewiem czy naprawa bedzie ci sie opłacało naprawiec (części drogie jeżeli bedziesz chciał wsadzić dobre) mitsu dobrze radzi szrot to najlepszy pomysł w radomiu jest tanio przynajmniej ja troche gratów brałem i jestem zadowolony jak chcesz dam ci namiar no i jeszcze mozesz w markuszowie zapytac
No i co to znaczy ze bierze olej z umiarem?
[ Dodano: 03-12-2008, 19:15 ]
u mnie umiar to jest dwie setki od wymiany do wymiany(10 000 km.) a mój ma przejechane 320 000 i niewiadomo czy niebył cofany |
|
|
|
 |
Emil
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 29 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 03-12-2008, 22:20
|
|
|
U mnie umiar to niestety 2 litry od wymiany do wymiany. Jeden kolega z forum odezwał sie na gadu i także radzi wymiane oleju, filtra i uszczelki. Mam zamiar to zrobic do świąt i napewno napisze jakie są efekty. Jeżeli skrzynia będzie ok to wymienie części w silniku a jeżeli nie to myśle że byłby to zbyt duży koszt i będe jeździł aż padnie, bo jazda takim samochodem to jest coś Pozdrawiam wszystkich. Hej.
[ Dodano: 03-12-2008, 22:26 ]
Kolego jak byś mógł podac ten namiar na szrot to byłbym wdzięczny. hej. |
_________________ Emil |
|
|
|
 |
tom11
Forumowicz
Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 163 Skąd: lubartów
|
Wysłany: 04-12-2008, 17:30
|
|
|
660415060 ten gościu z radomia a do markuszowa stacjonarny tylko mam0818818191 |
|
|
|
 |
|
|