Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem ze skrzynią i ...
Autor Wiadomość
Emil 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 29
Skąd: podlaskie
  Wysłany: 03-12-2008, 17:50   problem ze skrzynią i ...

Witam. Mam na imie Emil i mam mały problem:)
W momencie uruchomienia samochodu(gdy silnik jest zimny), i włączeniu "D" mogę dodać dużo gazu a samochód delikatnie zacznie ruszać(albo i nie od razu).
Po uruchomieniu silnika(gdy jest zimny), słychać charakterystyczny stukot/perkot silnika, który zmienia się w normalną pracę silnika po około 15-40 sekundach(w zależności jak jest zimny), lecz z tego co wyczytałem na tym forum jest to rzecz normalna.
Zauważyłem także czasem w momencie po uruchomieniu nierówną pracę silnika(nie zdarza się to gdy jest nagrzany).
Gdy silnik jest ciepły przy jeździe do przodu brak przyśpieszenia, zwłaszcza przy ruszaniu(po dodaniu gazu silnik wyje, a samochód rusza wolno(zachowuje się tak jak gdyby w samochodzie ze skrzynią manualną ruszac na wciśniętym sprzęgle ), przy większej prędkości jest lepiej.
Przy ruszaniu do tyłu jest dobrze, bo czuć dynamikę.
W znanych mi automatach po przełączeniu biegu obroty spadają. U mnie rosną wraz ze zwiększaniem prędkości- analogicznie odwrotnie.
np. przy 80km/h - 3,5tys. obrotów(około),
przy 120km/h - 4,5tys. obrotów(około).
Nie czuć zmiany biegów ani ich nie słychać(jest głośny).
Podczas ruszania robi za sobą większą chmurę dymu niż inne samochody(zwłaszcza pod górkę).
Samochód ma przejechane ponad 200tys. km. Od roku go mam i od razu założyłem instalacje gazową, bo to "smok". Przy zakładaniu gazu(sekwencja) powiedzieli mi że coś jest nie tak i że to może być sonda lambda. Samochód ostatnio podłączyłem pod komputer i to błędy w silniku:
- sonda lambda
- czujnik spalania stukowego
- wtryskiwacz
Nie wykrywa skrzyni(nie można znaleźć sterownika)
Olej jest w skrzyni(był wymieniany przez poprzedniego właściciela), silnik bierze olej ale z umiarem(leje elf 10W/40).
Gdy przełączam z parkingu na inny bieg od razu w skakuje(bez naciskania pedału gazu - czuć szarpnięcie)
Ja robię w taki sposób, że odpalam samochód, czekam aż zacznie normalnie pracować i "ruszam". Mam nadzieję, że w wystarczającym stopniu opisałem jak samochód się zachowuje.
Jeżeli ktoś jest w stanie powiedziec czy skrzynia jest do wymiany, ile będą kosztowały mnie te części do silnika, oraz co mam zrobić będę wdzięczny.
Mieskam od niedawna w Lublinie ale pochodzę z Podlasia i często tam jeżdżę(to w razie gdyby ktoś mógł mi coś polecić)
W najbliższym czasie postaram umieścić zdięcia mojego Smoka.
Pozdrawiam.
_________________
Emil
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 03-12-2008, 18:14   

Podejżewam, że to już koniec Twojej skrzyni... Możesz ratować się wymianą oleju wraz z filtrem w skrzyni. Jeżeli to nic nie zmieni to albo regeneracja, albo wymiana na używkę i wrazie tej wymiany pamiętaj też o tym aby odrazu wymieniać olej i fitr nie patrząc na to co mówi sprzedający. Najlepiej jakbyś jeszcze postarał się o jakąś gwarancję rozruchową na papierku.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 03-12-2008, 19:10   

niewiem czy naprawa bedzie ci sie opłacało naprawiec (części drogie jeżeli bedziesz chciał wsadzić dobre) mitsu dobrze radzi szrot to najlepszy pomysł w radomiu jest tanio przynajmniej ja troche gratów brałem i jestem zadowolony jak chcesz dam ci namiar no i jeszcze mozesz w markuszowie zapytac
No i co to znaczy ze bierze olej z umiarem?

[ Dodano: 03-12-2008, 19:15 ]
u mnie umiar to jest dwie setki od wymiany do wymiany(10 000 km.) a mój ma przejechane 320 000 i niewiadomo czy niebył cofany
 
 
Emil 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 29
Skąd: podlaskie
Wysłany: 03-12-2008, 22:20   

U mnie umiar to niestety 2 litry od wymiany do wymiany. Jeden kolega z forum odezwał sie na gadu i także radzi wymiane oleju, filtra i uszczelki. Mam zamiar to zrobic do świąt i napewno napisze jakie są efekty. Jeżeli skrzynia będzie ok to wymienie części w silniku a jeżeli nie to myśle że byłby to zbyt duży koszt i będe jeździł aż padnie, bo jazda takim samochodem to jest coś :!: Pozdrawiam wszystkich. Hej.

[ Dodano: 03-12-2008, 22:26 ]
Kolego jak byś mógł podac ten namiar na szrot to byłbym wdzięczny. hej.
_________________
Emil
 
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 04-12-2008, 17:30   

660415060 ten gościu z radomia a do markuszowa stacjonarny tylko mam0818818191
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.