Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2W]Brak mocy powyżej 3500obr.
Autor Wiadomość
q67 
Mitsumaniak


Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 106
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 04-12-2008, 15:54   [EA2W]Brak mocy powyżej 3500obr.

Jak w temacie , powyżej 3500obr. brak mocy a nawet zauwazalne Jakby dławienie, poprostu niechce isc. Na trasie niemoglem rozpedzic wiecej jak 120km/h . Do 3500obr idzie w miare chociaz tez jest niezbyt dobrze . Wszystko zaczelo sie po zamontowaniu sekwencji lpg brc. Na benzynie i na gazie to samo . Macie jakies pomysly ?
 
 
Michal4133 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: UK
Wysłany: 04-12-2008, 17:54   

swieczki? przewody ? wymieniane?
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-12-2008, 17:58   

Wiele przyczyn może byc : przepływomierz , pompa paliwa , złej jakości paliwo :wink: , zapchany filtr paliwa , sonda lambda może wariowac itp.
 
 
q67 
Mitsumaniak


Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 106
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 04-12-2008, 19:22   

Michal4133 napisał/a:
swieczki? przewody ? wymieniane?

gazownik uznal ze są jeszcze w dość dobrym stanie ... wiec nieruszalem .Paliwo złej jakosci raczej odpada , bo male prawdopodobienstwo zeby na kilku stacjach tak sie dzialo noi na raz lpg i benzyna . Pompa paliwa tez odpada bo na lpg ten sam objaw . myslalem o przeplywomierzu , jak go mozna sprawdzic ??? myslalem tez o filtrze powietrza .wymieniony jakis miesiac temu (na JC Premium) tylko jakos niufam tej firmie, moze ktos juz mial jakies przygody z filtrem JC ?? Jutro chyba spróbuje wybłyskac ewentualne błędy ...
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 04-12-2008, 21:34   

q67 napisał/a:
myslalem o przeplywomierzu , jak go mozna sprawdzic ???


Jak go odepniesz podczas pracy samochodu to piwienieś zauważyć pływanie obrotów, nierówną pracę na biegu jałowym aż do zgaśnięcia. Są 2 rodzaje uszkodzeń przepływomierzy tj: 1. uszkodzenie elektryczne - często świeci się w tedy "check engine" 2. mechaniczne - uszkodzony "plaster miodu" (objawy jak wyżej, często bez pomarańczowej kontrolki)
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 04-12-2008, 22:23   

ale przepływka nie wpływała by na gaz. Ja bym stawiał na rozpięcie jakiegoś podciśnienia przy montażu brc. Ew koleś się podpiął pod jakieś dziwne napięcie, np od czujnika, i tak sie dzieje. Jeżeli stało się tak od momentu montażu instalacji - jechać na gwarancji, niech sprawdzają.
Jeżeli na gazie bylo by ok, a na benzynie, tak jak opisujesz to ba 80% byłby to przepływomierz, a tak to raczej nie, ale sprawdzić warto - odłącz go, i zobacz czy sie wyżej kręci - będzie sie paliło CE, ale to norma.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 04-12-2008, 23:06   

Sprawdź szczelność montażu "wtryzkiwaczy" gazu czy kolektor ssący nie łapie lewego powietrza. Najłatwiej to zrobić samostartem do diesli podczas pracy samochodu. To co piszę to dywagacje ale bez oceny organoleptycznej nie ma szans na znalezienie usterki.
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
q67 
Mitsumaniak


Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 106
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 04-12-2008, 23:16   

Marti napisał/a:
Sprawdź szczelność montażu "wtryzkiwaczy" gazu czy kolektor ssący nie łapie lewego powietrza. Najłatwiej to zrobić samostartem do diesli podczas pracy samochodu. To co piszę to dywagacje ale bez oceny organoleptycznej nie ma szans na znalezienie usterki.

Właśnie o tym myslalem , bo przy pewnym obciazeniu silnika np.3500obr moze sie ujawniac w taki sposob jakas nieszczelnosc . Jutro postaram sie sprawdzic :)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10682
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-12-2008, 08:41   

Tak jak pisał JaGrab.. niech mechanicy od LPG poprawia co trzeba skoro wczesniej było dobrze.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
dominikg 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 82
Skąd: Skawina
Wysłany: 05-12-2008, 11:32   

Cytat:
ale przepływka nie wpływała by na gaz


ale oczywiście, że wpływa. W sekwencji ECU gazu słucha czasu otwarcia wtryskiwaczy benzynowych i po swojemu otwiera wtryskiwacze gazowe. Tak więc podstawa pracy gazu jest ściśle zależna od pracy ECU silnika, czyli zebranych przez niego sygnałów, a w szczególności tak newralgicznego sygnału jak przepływomierz.

Pozdrawiam Gab. (dominikg)
_________________
astro, foto, komp i moto
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 05-12-2008, 11:41   

no widzisz, jeżeli tak jest (a nie wiedzialem) to jeszcze jedna wskazówka na przepływke...
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
q67 
Mitsumaniak


Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 106
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-12-2008, 17:06   

Przepływke dzis wykluczylem raczej bo po odpięciu to dopiero szopka sie robi :) Jałowy skaczze jak chce ale silnik ogolnie chodzi. Wybłyskałem dzis sobie troszke błedów i we wtorek podjade na komputer podpiąć . Chyba ze ktos mialby program do skopiowania do diagnozy uzyczyc panowie ??? Bo kabelek mam tylko niemam softu :( ((
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 07-12-2008, 18:41   

Jak kody wyblyskales to po co juz podpinać do kompa... odczytaj co oznaczają i tyle.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
q67 
Mitsumaniak


Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 106
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 09-12-2008, 12:16   

Byłem dzis u gazownika i potwierdzil moje objawy, problem w tym ze jednak niemoze sie podpiac swoim kompem do mnie :( musze szukac innego specjalisty coby ogl sie podpiac i dokladnie sprawdzic :( Jesli chodzi o bledy ktore mi wyblyskalo to ABS 21,23,24 CE 2,12,13,25 .
ABS
21, 22, 23, 24 -czujniki prędkości kół-zwarcie
CE
2 - ?????????????????????????
12-przepływomierz Przy uszkodzeniu przepływomierza niemożliwe jest prawidłowe odmierzenie ilości zasysanego powietrza. Ceny nie znam, ale raczej to droga sprawa. Znajduje się w puszcze filtra powietrza.

13- miernik temperatury powietrza Uszkodzenie tego czujnika nie pozwala na ustalenie temperatury powietrza zasysanego przez silnik. Nie jest to droga rzecz (z zewnątrz wygląda jak zwykła dioda prostownicza) tym niemniej nie znam parametrów pracy, więc nie wiadomo ile można za to cudo skasować.
25- czujnik ciśnienia powietrza Najczęściej przyczyną jest uszkodzenie tego czujnika. Chociaż może być spowodowe uszkodzeniem całego ustrojstwa w filtrze powietrza (jest tam też przepływomierz i czujnik temperatury powietrza).


macie jakies pomysly ???
Ostatnio zmieniony przez q67 09-12-2008, 13:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2008, 12:44   

CLICK
CLICK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.