 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kluczykowanie - sprawdzenie błędów w komputerze? |
Autor |
Wiadomość |
tomskiheidi
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 94 r. 3.5 V6
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 16 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 12-12-2008, 08:35 Kluczykowanie - sprawdzenie błędów w komputerze?
|
|
|
Witam szanownych kolegów i szanowne koleżanki.
Jako, że mam zamiar kupić dla żonki Pajero II z silnikiem benzynowym 3.0 lub 3.5 mam pytanko.
Czy w Pajero można zrobić sobie przegląd błędów w komputerze - kluczykownie itp?
Wyjaśniam o co mi chodzi. Jestem posiadaczem Jeepa Grand Cherokee 4.7
Poprzez tak zwane kluczykowanie (czyli kluczykiem robie on/off/on/off/on) komputer pokazuje mi czy występują jakieś błędy.
Czy w Miśku można coś takiego zrobić?
Widzę że Miśki chyba nie mają takiej możliwości sprawdzenia sobie samemu co boli dany egzemplarz auta.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
pki
Forumowicz Kuna
Auto: HDJ80
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 74 Skąd: kaszuby
|
Wysłany: 05-02-2009, 15:58
|
|
|
Witam.
Możliwość jest, poprzez zwarcie odpowiedniego PINu złącza diagnostycznego, kody wyświetlane są kodem mrugającym lampką check engine. Jeśli jeszcze tutaj nie ma tych informacji na forum to proszę o informację, poszukam i wystawie tutaj, bo gdzieś to kiedyś dawno temu na mailu miałem.....
[ Dodano: 07-02-2009, 10:48 ]
Prośby przyszły na PM więc odszukałem i wystawiam.
Diagnostyka V20 benzyna
Jest po niemiecku, ale najprawdopobniej jest to wydruk z autodaty, tak więc jak ktoś posiada aktualną wersję po naszemu albo po angielsku to niech druknie i wystawi.
Na skróty po naszemu:
odczyt:
- wyłączyć zapłon
- wyjście numer 1 złącza diagnostycznego zewrzeć do masy
- włączyć zapłon
- zliczyć i zanotować sygnały mrugające lampki check-engine, długie mrugnięcia to pierwsza cyfra, krótkie mrugnięcia druga cyra, n.p. trzy długie mrugnięcia i 5 krótkich to 35.
kasowanie błędów:
- wyłączyć zapłon
- odłączyć akumulator
- odczekać 15 sekund
- podłączyć akumulator
- przeprowadzić odczyt aby sprawdzić czy błędy się powtarzają. |
|
|
|
 |
|
|