Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kluczykowanie - sprawdzenie błędów w komputerze?
Autor Wiadomość
tomskiheidi 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 94 r. 3.5 V6
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 16
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 12-12-2008, 08:35   Kluczykowanie - sprawdzenie błędów w komputerze?

Witam szanownych kolegów i szanowne koleżanki.
Jako, że mam zamiar kupić dla żonki Pajero II z silnikiem benzynowym 3.0 lub 3.5 mam pytanko.
Czy w Pajero można zrobić sobie przegląd błędów w komputerze - kluczykownie itp?
Wyjaśniam o co mi chodzi. Jestem posiadaczem Jeepa Grand Cherokee 4.7
Poprzez tak zwane kluczykowanie (czyli kluczykiem robie on/off/on/off/on) komputer pokazuje mi czy występują jakieś błędy.
Czy w Miśku można coś takiego zrobić?

Widzę że Miśki chyba nie mają takiej możliwości sprawdzenia sobie samemu co boli dany egzemplarz auta.
Pozdrawiam.
 
 
pki 
Forumowicz
Kuna

Auto: HDJ80
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 74
Skąd: kaszuby
Wysłany: 05-02-2009, 15:58   

Witam.

Możliwość jest, poprzez zwarcie odpowiedniego PINu złącza diagnostycznego, kody wyświetlane są kodem mrugającym lampką check engine. Jeśli jeszcze tutaj nie ma tych informacji na forum to proszę o informację, poszukam i wystawie tutaj, bo gdzieś to kiedyś dawno temu na mailu miałem.....

[ Dodano: 07-02-2009, 10:48 ]
Prośby przyszły na PM więc odszukałem i wystawiam.

Diagnostyka V20 benzyna

Jest po niemiecku, ale najprawdopobniej jest to wydruk z autodaty, tak więc jak ktoś posiada aktualną wersję po naszemu albo po angielsku to niech druknie i wystawi.

Na skróty po naszemu:
odczyt:
- wyłączyć zapłon
- wyjście numer 1 złącza diagnostycznego zewrzeć do masy
- włączyć zapłon
- zliczyć i zanotować sygnały mrugające lampki check-engine, długie mrugnięcia to pierwsza cyfra, krótkie mrugnięcia druga cyra, n.p. trzy długie mrugnięcia i 5 krótkich to 35.

kasowanie błędów:
- wyłączyć zapłon
- odłączyć akumulator
- odczekać 15 sekund
- podłączyć akumulator
- przeprowadzić odczyt aby sprawdzić czy błędy się powtarzają.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.