Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A 2.5] SAMOREGULATORY
Autor Wiadomość
GRZEGORZ K 
Forumowicz
MITSUB

Auto: MITSUBISHI GALANT 97 EA5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 33
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 17-12-2008, 15:06   [EA5A 2.5] SAMOREGULATORY

Witam,czy ktoś z Was przerabiał już temat wymiany samo regulatorów w Galancie 2,5V6 z podróbki,bo mechanik strasznie odradza nie oryginały!?Jeśli ktoś jeździ na takich,to proszę o komentarz,bo jak wiadomo cena oryginałów wyrywa z butów!! :doubt: Pozro
 
 
 
Ajsi
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2008, 21:44   

A po ile masz te podróby? Ktoś kupował u Japaneze i płacił po 20pln za sztukę. Nie wiem czy oryginały ale napewno dobre. Szukajka działą to powinieneś znaleźć.
Pozdrawiam!
 
 
GRZEGORZ K 
Forumowicz
MITSUB

Auto: MITSUBISHI GALANT 97 EA5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 33
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 20-12-2008, 16:19   

Jeszcze nie kupiłem,własn ie zastanawiam się czy warto kupować zamienniki :(
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 20-12-2008, 17:59   

A co sie dzieje z nimi dzieje ze chcesz wymieniac ?
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
GRZEGORZ K 
Forumowicz
MITSUB

Auto: MITSUBISHI GALANT 97 EA5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 33
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 21-12-2008, 18:01   

Tradycyjnie klekotanie,jak u wszystkich Galów niestety!Jakiś czas temu mój mechanik zmieniał mi po kilka sztuk,dwa razy z osobna,dał oryginały,ale znów się oddźywają,więc teraz nie będę się już bawił,w pojedyncze,tylko zmienię wszystkie! :)
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 21-12-2008, 18:41   

Zalej ceramizer.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
GRZEGORZ K 
Forumowicz
MITSUB

Auto: MITSUBISHI GALANT 97 EA5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 33
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 21-12-2008, 22:33   

To chyba morderstwo dla silnika!No nie? :cry:
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 22-12-2008, 06:50   

Nie. Akurat na popychacze swietnie sie sprawdza. Przetestowane :)
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Ajsi
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2008, 08:12   

Popieram Samplera, u mnie ceramizer też uciszył terkotanie.
 
 
GRZEGORZ K 
Forumowicz
MITSUB

Auto: MITSUBISHI GALANT 97 EA5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 33
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 22-12-2008, 21:00   

Zaufam Wam panowie,koszt jest mniejszy,więc spróbuję!!Pozdrawiam,dzięki i spokojnych świąt życzę!! :wink:
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 22-12-2008, 21:24   

Proponuje to polaczyc z wymiana oleju i plukaniem silnika.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 22-12-2008, 23:33   

sampler napisał/a:
Proponuje to polaczyc z wymiana oleju i plukaniem silnika.


Dokłanie. Cykanie jest następstwem zabrudzonych kanałów olejowych. Ceramizer wpływa na popychacze (ich powierzchnie styku z pracującymi elementami metalowymi) ale nie likwidują problemu. Jężeli kanały są czyste i olej jest dobrej jakości problem nie powinien wystąpić. Pozdro
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 23-12-2008, 00:16   

Zastanawia mnie problem stukających zaworów w galantach. Nie stoi za tym jakaś "głupota"???

Teraz pytanie do mądrzejszych ode mnie. Czy konstrukcja pompy olejowej nie może być przyczyną?
W maździe 626 brata też stukały (czasem nawet waliły). Okazało się, że w pomie olejowej zacierał się jakiś mały zaworek i to była przyczyna. Olej nie był podawany na górę silnika i stąd stuki.
Zaden mądry mechanik nie potrafił sobie dać z tym rady, stwierdzali, że tak musi być bo ma swój przebieg.
Sami zdjęliśmy michę olejową i po 2 godzinach auto chodziło jak nowe. Zero pukania.

Może tu być podobna historia?? Może już ktoś to sprawdzał?

Sam sie nie zabieram za swojego galanta bo odpukać narazie nie mam tego problemu, a po co ruszać coś co działa........
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 23-12-2008, 07:09   

Problem jest rozpracowany. Powodem sa waskie kanaliki na zaworach wydechowych. Po pewnym czasie kanal sie zweza od syfu i popychacz dostaje mniej oleju przez co nie robi sie poduszka olejowa a dodatkowo zaczyna sie on szybciej zuzywac. Najlepiej jest przeczyscic recznie magistrale a doraznie mozna uzyc plynow do plukania ja stosuje Motula. Ceramizer natomiast "regeneruje" zyzyte popychacze. Oczywiscie do jakiejs granicy rozsadku :)
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10682
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-12-2008, 03:06   

Ja wymieniłem dwa wydechowe, kupiłem po 30zł szt w japparts w Gdansku, do tego czysczenie jak pisał Sampler i jest git. Mam przejechene prawie 2kkm i jeszcze zadnego nie usłyszałem.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.