 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
jakie opony |
Autor |
Wiadomość |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-12-2007, 07:29
|
|
|
Videlec, zapomnialem ty na 15" jezdzisz
[ Dodano: 18-12-2007, 07:30 ]
p.s. a co do ceny to sie ciesze, ze tak konkurencyjnie wypadaja |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
pati82
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 91/subaru legacy 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Gru 2008 Posty: 20 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 21-12-2008, 07:34
|
|
|
Ja mam założone
31x10,5
weszły bez problemu ale musiałam wszystkie amorki wymienić bo mało auko się nie rozleciało po dziurach . |
|
|
|
 |
mayer
Forumowicz heja banana
Auto: Galant 2,4 GDI, Y60, 806
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 39 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-12-2008, 09:39
|
|
|
Na zime masz załozone "prawie jak fedimy" ???? gratulacje. Hheheh ciekaw jestem tych tańców na śniegu:))))
[ Dodano: 21-12-2008, 09:46 ]
Stach napisał/a: | No nie, Panowie!
Spodziewałem się odpowiedzi w stylu BFG MT lub jej odpowiedniki (oczywiście w rozmiarach calowych, np 31x10,5) |
No to masz . MT BFG 33"x10,5 R15.
Przeczytałem posta. Ok i uważam ze jeżdzenie na MT w zimie to skrajna nieodpowiedzialność zawadzająca o głupotę. Owszem przemieszczam się jak musze , ale generalnie na zime jest drugi zestaw kół 31x10,5 R15 AT o czywiście BFG. Mtek na mokrym asfalcie to juz niezła łyzwa, na sniegu jest nieobliczalny. Napęd 4x4... No cóż nie polecam jazdy na zapiętych sprzęgiełkach po mieście. No chyba że ktoś lubi często w dyfrze grzebać..
A mój syf to Y60. |
Ostatnio zmieniony przez mayer 21-12-2008, 15:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-12-2008, 12:49
|
|
|
My w większości przypadków mamy Super Select - stały napęd na 4 kola |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 21-12-2008, 13:08
|
|
|
bartek2800 napisał/a: | My w większości przypadków mamy Super Select - stały napęd na 4 kola |
Wyjaśnij mi , proszę, w jaki sposób Super Select zwiększa tarcie
A elementem niezbędnym przy hamowaniu i utrzymaniu toru jazdy na zakrętach dwutnowego auta jest tarcie. Również pomiędzy oponą i podłożem. Dużo większe (waga) niż w plaskaczu.
Jedyna słuszna odpowiedź: zawsze jeżdżę pod górkę ze zjazdem czekam aż śnieg się roztopi a nawierzchnia wyschnie. |
|
|
|
 |
mayer
Forumowicz heja banana
Auto: Galant 2,4 GDI, Y60, 806
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 39 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-12-2008, 15:29
|
|
|
żaden super select nie poprawi ci własciwości opony MT na śniegu. Panowie i panie nie oszukujmy sie MT w zimie nie robi i robił nie bedzie |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-12-2008, 18:19
|
|
|
wiem o co wam panowie chodzi, miałem na myśli to ze możemy śmigać po czarnym na 4H.
Co prawda hamować nie pomaga, ale przy przyspieszaniu pomaga...
Zimówki zimą nic nie zastąpi, to jest niepodważalne.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Videlec [Usunięty]
|
Wysłany: 22-12-2008, 10:47
|
|
|
mayer napisał/a: | Panowie i panie nie oszukujmy sie MT w zimie nie robi i robił nie bedzie |
robi i to wyśmienicie, zimówka nie ma przy nim czego szukać...
...ale w kopnym śniegu poza drogami utwardzonymi |
|
|
|
 |
|
|