Przesunięty przez: akbi 11-12-2008, 09:24 |
1.8 DOHC zimny nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 22-12-2008, 12:22
|
|
|
Biały dym oznacza iż misio spala olej co oznacza że uszczelniacze powiedziały pa pa.
Nie ubywa Ci oleju? |
_________________
 |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 22-12-2008, 16:40
|
|
|
Artii napisał/a: | Biały dym oznacza iż misio spala olej co oznacza że uszczelniacze powiedziały pa pa.
Nie ubywa Ci oleju? |
dla mnie bardziej oznacza opary w zimne dni jakie teraz mamy, każdemu się z rury wydobywa |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 22-12-2008, 17:00
|
|
|
cy_cek napisał/a: |
dla mnie bardziej oznacza opary w zimne dni jakie teraz mamy, każdemu się z rury wydobywa |
Dla mnie para maja inny kolor kolor niż spalany olej |
_________________
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 22-12-2008, 17:29
|
|
|
Spalany olej raczej zaciąga trochę w stronę niebieskawego. Mój Colt ma zrobiony cały remont (pierścienie, uszczelniacze, itd) i też jak jest zimno to kopci na biało aż nie złapie odpowiedniej temperatury. Im cieplejszy tym dym rzadziej się pojawia.
Co do ECU to całkiem możliwe że padłu kondy. Jeśli po zmianie ECU trzęsie budą i musisz go trzymać na obrotach to wyczyść przepustnicę i wyreguluj wolne obroty wg opisu Krzyżaka.
Gratulacje za posiadanie tak rzadkiego okazu C68A GTi to perełka U mnie na osiedlu stoi 1.6 |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Jacek C
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 21 Skąd: Wiktorowo
|
Wysłany: 22-12-2008, 18:16
|
|
|
Mam go od sierpnia i same kłopoty z nim. Odrazu wystrzeliła mi świeca, żeby wkręcić helikolę trzeba było głowicę zdjąć, no i tak przy okazji wymieniłem pierścienie i uszczelniacze oczywiście robili to mechanicy. Od tamtej pory zrobiłem około 7 tyś km i wlałem już 2 litry oleju a on niewdzięczny dalej nie chce pracować jak powinien. Dziśiaj jak dzieci mi dadzą chwilę wolnego czasu, bo przez pracę żadko mnie widują, to wymienię kondensatory i jutro wytestuję wyniki napewno opiszę. Mam nadzieję tylko że starczy mi cierpliwości na tą perełkę |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 22-12-2008, 18:34
|
|
|
Jeśli wymieniałeś pierścienie i uszczelniacze to przez pierwsze kilka tysięcy może żreć olej. U mojego kumpla trwało to 15k km tyle że to Lanos Do tej twojej perełki nie trzeba tyle cierpliwości co dobrego mechanika który wie jak podejść do tematu Mitsubishi. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Jacek C
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 21 Skąd: Wiktorowo
|
Wysłany: 24-12-2008, 13:59
|
|
|
No i wczoraj wymieniłem ECU z nowymi kondensatorami, wyczuściłem przepustnice i regulowałem obroty. Dziś rano na benzynie nie zapalił czyli wszystko jest jak na początku postu no może trochę jakby ładniej chodził. Po świętach sprubuję odczytać błędy i jeszcze trochę powalczyć. A co do dobrego mechanika to już za mojej kadencji przy nim pracowało chyba z ośmiu, w servisie boscha to wpadli na pomysł że to może autoalarm jest wadliwy i go odłączyli [mimo że to nic nie zmieniło] i teraz drzwi jestem zmuszony otwierać kluczykiem bo za alarmem to nie tęsknię. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to bardzo proszę. A tak poza tym to wszystkiego najlepszego z okazji swiat dla wszystkich którzy wchodzą na ten post a szczególnie dla tych którzy próbują mi pomóc. |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 24-12-2008, 14:23
|
|
|
a czy pali Ci się nadal check engine? |
|
|
|
 |
Jacek C
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 21 Skąd: Wiktorowo
|
Wysłany: 24-12-2008, 14:33
|
|
|
Nigdy mi się nie zapalił nawet nie wiem czy działa |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 24-12-2008, 15:09
|
|
|
Jacek C napisał/a: | nie wiem czy działa | Jak wkładasz klucz do stacyjki i przekręcasz w pozycję ON (bez zapalania) to oświecają się kontrolki na desce m.in CHECK ENGINE. Może spaliła ci się żaróweczka bądź jej nie ma. Zobacz co się stało i jak zacznie się pojawiać CHECK to dowiesz się czy masz błędy. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Jacek C
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 21 Skąd: Wiktorowo
|
Wysłany: 24-12-2008, 15:28
|
|
|
Napewno taka kontrolka się nie zapala, myślalem że tylko się zapala w razie wystąpienia błędu, napewno to sprawdzę ale to już po świętach. Dzięki |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 25-12-2008, 10:41
|
|
|
Coś jest nie tak.
Może sie spaliła kontrolka CE jeśłi nie to ktoś ją odłączył specjalnie ze względu na świecące CE. |
_________________
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 27-12-2008, 13:39
|
|
|
Przy odpalaniu wszystkie kontrolki się świecą i później po kolei gasną a skoro CE ci się nie świeci przy odpalaniu to masz spaloną żarówkę. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 27-12-2008, 18:49
|
|
|
saphire napisał/a: | skoro CE ci się nie świeci przy odpalaniu to masz spaloną żarówkę. | Lub jej tam w ogóle nie ma bo świeciła się non stop z powodu error`a. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Jacek C
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 21 Skąd: Wiktorowo
|
Wysłany: 28-12-2008, 20:40
|
|
|
Sprawdziłem żarówkę CE jest wpożądku a mimo to nie świeci jutro spróbuję odczytać błędy |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
|