Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
11-12-2008, 09:24
1.8 DOHC zimny nie odpala
Autor Wiadomość
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 22-12-2008, 12:22   

Biały dym oznacza iż misio spala olej co oznacza że uszczelniacze powiedziały pa pa.
Nie ubywa Ci oleju?
_________________

 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2008, 16:40   

Artii napisał/a:
Biały dym oznacza iż misio spala olej co oznacza że uszczelniacze powiedziały pa pa.
Nie ubywa Ci oleju?


dla mnie bardziej oznacza opary w zimne dni jakie teraz mamy, każdemu się z rury wydobywa :)
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 22-12-2008, 17:00   

cy_cek napisał/a:

dla mnie bardziej oznacza opary w zimne dni jakie teraz mamy, każdemu się z rury wydobywa :)


Dla mnie para maja inny kolor kolor niż spalany olej :mrgreen:
_________________

 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 22-12-2008, 17:29   

Spalany olej raczej zaciąga trochę w stronę niebieskawego. Mój Colt ma zrobiony cały remont (pierścienie, uszczelniacze, itd) i też jak jest zimno to kopci na biało aż nie złapie odpowiedniej temperatury. Im cieplejszy tym dym rzadziej się pojawia.

Co do ECU to całkiem możliwe że padłu kondy. Jeśli po zmianie ECU trzęsie budą i musisz go trzymać na obrotach to wyczyść przepustnicę i wyreguluj wolne obroty wg opisu Krzyżaka.

Gratulacje za posiadanie tak rzadkiego okazu :) C68A GTi to perełka :) U mnie na osiedlu stoi 1.6 ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Jacek C 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Wiktorowo
Wysłany: 22-12-2008, 18:16   

Mam go od sierpnia i same kłopoty z nim. Odrazu wystrzeliła mi świeca, żeby wkręcić helikolę trzeba było głowicę zdjąć, no i tak przy okazji wymieniłem pierścienie i uszczelniacze oczywiście robili to mechanicy. Od tamtej pory zrobiłem około 7 tyś km i wlałem już 2 litry oleju a on niewdzięczny dalej nie chce pracować jak powinien. Dziśiaj jak dzieci mi dadzą chwilę wolnego czasu, bo przez pracę żadko mnie widują, to wymienię kondensatory i jutro wytestuję wyniki napewno opiszę. Mam nadzieję tylko że starczy mi cierpliwości na tą perełkę
_________________
Jacek
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 22-12-2008, 18:34   

Jeśli wymieniałeś pierścienie i uszczelniacze to przez pierwsze kilka tysięcy może żreć olej. U mojego kumpla trwało to 15k km tyle że to Lanos ;) Do tej twojej perełki nie trzeba tyle cierpliwości co dobrego mechanika który wie jak podejść do tematu Mitsubishi.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Jacek C 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Wiktorowo
Wysłany: 24-12-2008, 13:59   

No i wczoraj wymieniłem ECU z nowymi kondensatorami, wyczuściłem przepustnice i regulowałem obroty. Dziś rano na benzynie nie zapalił czyli wszystko jest jak na początku postu no może trochę jakby ładniej chodził. Po świętach sprubuję odczytać błędy i jeszcze trochę powalczyć. A co do dobrego mechanika to już za mojej kadencji przy nim pracowało chyba z ośmiu, w servisie boscha to wpadli na pomysł że to może autoalarm jest wadliwy i go odłączyli [mimo że to nic nie zmieniło] i teraz drzwi jestem zmuszony otwierać kluczykiem bo za alarmem to nie tęsknię. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to bardzo proszę. A tak poza tym to wszystkiego najlepszego z okazji swiat dla wszystkich którzy wchodzą na ten post a szczególnie dla tych którzy próbują mi pomóc.
_________________
Jacek
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 24-12-2008, 14:23   

a czy pali Ci się nadal check engine? :)
 
 
Jacek C 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Wiktorowo
Wysłany: 24-12-2008, 14:33   

Nigdy mi się nie zapalił nawet nie wiem czy działa
_________________
Jacek
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 24-12-2008, 15:09   

Jacek C napisał/a:
nie wiem czy działa
Jak wkładasz klucz do stacyjki i przekręcasz w pozycję ON (bez zapalania) to oświecają się kontrolki na desce m.in CHECK ENGINE. Może spaliła ci się żaróweczka bądź jej nie ma. Zobacz co się stało i jak zacznie się pojawiać CHECK to dowiesz się czy masz błędy.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Jacek C 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Wiktorowo
Wysłany: 24-12-2008, 15:28   

Napewno taka kontrolka się nie zapala, myślalem że tylko się zapala w razie wystąpienia błędu, napewno to sprawdzę ale to już po świętach. Dzięki
_________________
Jacek
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 25-12-2008, 10:41   

Coś jest nie tak.

Może sie spaliła kontrolka CE jeśłi nie to ktoś ją odłączył specjalnie ze względu na świecące CE.
_________________

 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 27-12-2008, 13:39   

Przy odpalaniu wszystkie kontrolki się świecą i później po kolei gasną a skoro CE ci się nie świeci przy odpalaniu to masz spaloną żarówkę.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 27-12-2008, 18:49   

saphire napisał/a:
skoro CE ci się nie świeci przy odpalaniu to masz spaloną żarówkę.
Lub jej tam w ogóle nie ma bo świeciła się non stop z powodu error`a.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Jacek C 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Wiktorowo
Wysłany: 28-12-2008, 20:40   

Sprawdziłem żarówkę CE jest wpożądku a mimo to nie świeci jutro spróbuję odczytać błędy
_________________
Jacek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.