Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik 2,8
Autor Wiadomość
cacek 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero - niebawem .
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 10
Skąd: krakow
  Wysłany: 25-12-2008, 21:07   silnik 2,8

witam mam małe pytanko do mitsu -znawcuw mianowicie czy w pajorkach 2,8 są skrzynie ES czy tylko SS ?dzięki
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 25-12-2008, 21:49   Re: silnik 2,8

cacek napisał/a:
witam mam małe pytanko do mitsu -znawcuw mianowicie czy w pajorkach 2,8 są skrzynie ES czy tylko SS ?dzięki


Witam Nowego MitsuManiaka. O który rocznik pytasz?? Pozdrówka :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-2008, 22:23   

Występowały ES i SS.Mnie wydaje się, że w 2.8TD w większości przypadków znajdziesz SS.

Więcej na pewno podpowie Gene

P.S Witam na forum i życzę Wesołych Świąt, a raczej ich końcówki :(
 
 
cacek 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero - niebawem .
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 10
Skąd: krakow
  Wysłany: 26-12-2008, 10:08   

chodzi mi o rocznik 96-97 w wersji3d .oglądałem 3 sztuki 2,5 i wszystkie były ES a jeśli coś kupować tolepiej SS.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 26-12-2008, 11:13   

cacek napisał/a:
a jeśli coś kupować tolepiej SS.


Zdecydowanie :!: Gdzieś na forum było opisane od którego roku były skrzynki SS i tak mi się wydaje że rocznik 96-97 były SS ale może mi się wydawać. Pewny jestem żebyś wybrał SS.Pozdrówka :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Amcio
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2008, 13:54   

jak ja kupowalem swoje 2.8 krotkie to ogladalem kolo 5 aut i wszystkie mialy SS od 96 do 98 roczniki
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2008, 15:40   

Jeśli chcesz kupić to kupuj tylko z SS.
Super Select nie ubiera nic z dzielności terenowej, a do tego można śmigać z napędem na 4 kółeczka po czystym, suchym asfalcie.
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 26-12-2008, 15:53   

cacek, poczytaj te dane zamieszczone przez Gene a wiele się wyjaśni ;)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=17970
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2008, 16:00   

Dzięki Hiszpan,

też miałem to zamieścić ale zapomniałem :oops:
...to wszystko z przejedzenia potrawami świątecznymi...
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-12-2008, 16:50   

cacek napisał/a:
chodzi mi o rocznik 96-97 w wersji3d .oglądałem 3 sztuki 2,5 i wszystkie były ES a jeśli coś kupować tolepiej SS.

Lepiej kup SS, więcej części jest do reduktora, rzadziej występują ES. SS możesz jeździć 4x4 po czarnym, a ES nie możesz.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
cacek 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero - niebawem .
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 10
Skąd: krakow
Wysłany: 26-12-2008, 20:11   

więc dostępność SS w wersji 2,8 mamy durzą a jak jest w 2,5 bo oglądałem kilka sztuk i wszystkie miały ES , a czy ktoś zna z autopsji jak się jezidzi w terenie ES vs SS rozumiem rze SS jest dzielniejsze w terenie jak się myle to sprostujcie.
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2008, 22:15   

W terenie różnicy raczej nie ma, ale niech wypowiedzą się znawcy tematu.
Za to na asfalcie np. ośnieżonym, oblodzonym, mokrym gdy w ES będziesz latał po zakrętach bokiem* w SS pojedziesz prosto jak po sznurku. Oczywiście gdy będziesz się poruszał z prędkością dostosowaną do warunków panujących na drodze, bo nawet tak doskonały układ napędowy nie pomoże jeśli kierowca nie pomyśli. :wink:

* - większość posiadaczy aut z ES powie że trzeba tylko dostosować prędkość i uważnie prowadzić, ale mimo wszystko SS na czarnym pomaga w znacznym stopniu :D
 
 
cacek 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero - niebawem .
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 10
Skąd: krakow
Wysłany: 26-12-2008, 22:32   

wielkie dziękiza informacje rady i sugestie...więc będe szukał 2,8 SS w dobrym stanie pewnie to potrwa , bo te co oglądałem to były parchy (syfy) dla mnie, dla właścicili perełki w kturych trzeba wymienić .............i tu cała lista . Czy w tych autach zawsze w środku coś skrzypi i tszeszczy .???

[ Dodano: 26-12-2008, 23:02 ]
A jak ocenicie teorie rze silnik 2,8 gorzej się sprawdza w terenie od 2,5 z powodu nadwagi ? pozdrawiam.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 26-12-2008, 23:32   

zbyszekm2 napisał/a:
SS możesz jeździć 4x4 po czarnym, a ES nie możesz.


Witam.Czy możesz rozwinąć ten temat lub podpowiedz gdzie szukać? Pozdrówka :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 26-12-2008, 23:35   

cacek napisał/a:
A jak ocenicie teorie rze silnik 2,8 gorzej się sprawdza w terenie od 2,5 z powodu nadwagi ? pozdrawiam
Każdy z nich ma swoje plusy i minusy, ale 2.5 jest po prostu dużo częściej spotykany niż 2.8
2.5 - słabszy, waga pewno niewiele mniejsza, ale jest mniej skomplikowany, łatwiejszy w naprawach i pewno dlatego częściej używany w terenie
2.8 - mocniejszy, w terenie bardziej awaryjny niż 2.5, mniejsza dostępność części używanych.

Za 2.5 przemawia również to, że braki mocy właściciele musieli nadrabiać techniką, więc nauka lepsza ;)

Dodam tylko, że są to zebrane opinie użytkowników w pigułce. Sam nie mam jeszcze pojarki. Może o szczegółach napiszą już sami właściciele :mrgreen:

[ Dodano: 26-12-2008, 23:44 ]
jawaldek napisał/a:
Witam.Czy możesz rozwinąć ten temat lub podpowiedz gdzie szukać? Pozdrówka :)
Waldku, przeczytaj dwa posty Eugeniusza, do których link wkleiłem trochę wyżej. Wszystko tam fajnie opisał i dodatkowo wrzucił fotki z oryginalnych ulotek Mitsubishi ;)
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.