Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
08-02-2009, 03:48
[E38A 2.0 4WD] wibracje w 2.0 8V
Autor Wiadomość
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
  Wysłany: 13-12-2008, 17:05   [E38A 2.0 4WD] wibracje w 2.0 8V

Więc tak, czytałem już tematy odnośnie złego ustawiania balansu i mam podobne objawy jak przy złym jego ustawieniu, ale! W swoim galu ostatnio robiłem mały remont (kiedyś zanurkjowałem i nabrałem wody w silnik okazało sie że skrzywiłem korbowód) wyminiłem skrzywiny korbowód oraz pierścienie i dałem nowe panewki. Głowice zrobiłem na glanc, wyminiłem uszczelniacze trzonków, dotarłem zawory, uszczelniacze na wałku i zplanowałem ją. Po złożeniu też użerałem się troche z rozrządem, ale jakoś poszło, tyle, że po przekroczeniu 3 i pół tys. obrotów silnik wpada w wibracje i przenosi na reszte budy (tak jak przy złych balansach - jednak nie mogą być źle ustawione, bo sprawdzałem 3 razy za kązdym razem kręcąc silnikiem dotąt aż wszystko ustawi się na znaki!) Zauważyłem jednak, że przy dodawaniu gazu ( powyżej wymienionych obrotów) pompa od wspomagania wpada mi w wibracje takie że wydaje się iż kółko zaraz ma odpaść. Pasek napięty prawidłowo, wszytsko kilkakrotnie sprawdzane przy składaniu... Nie mam pojęcia co może powodować te wibracje, czy ta pompa ?
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-12-2008, 20:46   

mitsu_pl napisał/a:
Nie mam pojęcia co może powodować te wibracje, czy ta pompa ?

Balans. Nawet jest tu na Forum taki temat założony przez kamils - takie same objawy.

A service manual jasno pokazuje co i jak :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 15-12-2008, 09:20   

No tak, ale znaki się zgadzały... Zdejmę paski i zobacze co wtedy będzie, przynajmniej na 100% będe pewny...

[ Dodano: 19-12-2008, 14:51 ]
tak jak myślałem... rorząd jest wzorowo złożony, pasuje na wszystkie znaczki... Czego dalej mam szukać... ?
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2008, 22:10   

sprawdz kompresje na cylindrach
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11103
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-12-2008, 02:20   

Cytat:
tak jak myślałem... rorząd jest wzorowo złożony, pasuje na wszystkie znaczki... Czego dalej mam szukać... ?


Czy wyważałeś wał korbowy :?:
Może tam leży przyczyna.
_________________

 
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2008, 20:10   

mitsu_pl napisał/a:
...
tak jak myślałem... rorząd jest wzorowo złożony, pasuje na wszystkie znaczki... Czego dalej mam szukać... ?


To że znaki pasują nie musi oznaczać prawidłowo ustawionych wałków balansowych. Było już o tym na forum X razy.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 02-01-2009, 14:00   

gondoljerzy napisał/a:
To że znaki pasują nie musi oznaczać prawidłowo ustawionych wałków balansowych. Było już o tym na forum X razy.


Tak, ale nikt się do nich nie odzywał, a po drugie przed robotą było wsio ok.

kamils napisał/a:
sprawdz kompresje na cylindrach


silnik jest po mini remocie, wymieniane były panewki na korbowodach, pierścienie i jeden tłok z korbowodem (stary był skrzywiony, po tym jak utopiłem się pod wiaduktem w pewien "piękny" deszczowy dzień...), palnaowana głowice, docvierane zawory, wymieniane wszystkie uszczelki i uszczelniacze... Wszytko było robione z zegarmistrzowską dokładnością (w końcu robiłem dla siebie)

jacek11 napisał/a:
Czy wyważałeś wał korbowy
Może tam leży przyczyna.


Do wału się nie odzywałem, nie było sensu...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11103
Skąd: Radomsko
Wysłany: 02-01-2009, 15:29   

Zdejmij pasek od wspomagania,jeśli to możliwe.
Może to koło pasowe od pompy :roll:

Wibracji dostaje nawet na postoju,czy w trakcie jazdy :?:
_________________

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 03-01-2009, 12:03   

robiłem tak, aby się upewnic na 100% i dalej bez zmian... Podczas jazdy i na postoju jest to samo... Jeszcze zobacze jedną żecz... Oddałem go do blacharza, bo mi ruda zerzarła całą podłoge od strony pasażera od podłużnicy do progu i trochę progu też. Wycinałem pare kawałków podłogi i ponieważ nie mam już żadnych pomysłów na to zobacze jak będzie wtedy kiedy wsio będzie na tip top zrobione... Czyli i buda złożona i reszta silnika (osłonki i duperelki) A jak dalej to samo będzie to będe jeździł aż się rozpadnie...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.