| problem  po wymianie filtra paliwa | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Konop44   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant EA2A Avance 2003
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 05 Kwi 2008
 Posty: 102
 Skąd: Lublin/Naas
 
 | 
            
               |    Wysłany: 08-01-2009, 22:10   problem  po wymianie filtra paliwa |   
 |  
               | 
 |  
               | Wymieniłem ostatnio filtr paliwa(firmy japanparts c.ok 45pln,różnił się grubością od oryg.-nie mogłem założyc obejmy) i od tamtej pory znów borykam się z problemem szarpania przy stałej prędkości.kiedyś użyłem srodka STP do czyszczenia układu i było wszystko ok.Spróbowałem i tym razem,dwukrotnie i 0 rezultatu. Nie wiem dlaczego ale najbardziej odczuwalne jest to na 5tym biegu przy prędkości ok 110,120 przy zakresie obrotów 3-3.5tys. ale i nie tylko. Jest to tyle wqr... że czasami traci moc na ok 2 sekund ale bywa i 20!!! ps.1 przy jakich obrotach przestaje działać tryp eco?3 czy 3,5 tys? ps.2czy powinienem po wymianie resetowac kompa?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SHARK1979   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Colt CZT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 39 razy
 Dołączył: 08 Wrz 2008
 Posty: 3029
 Skąd: Łęczyca
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-01-2009, 11:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja wymieniłem filtr myśląc że to przytrykanie od tego że on stary i może trosze zapchany ale mam nowy od 2mc i też nadal mnie przytyka tak właśnie spokojna jazda 5 bieg 2,500obr ale na momenciki na szczęście  ale jak mu dam w dupe tak  " to tylko przykład  " 160km/h na 3 biegu jak by się odtyka i na spory czas mam spokój, naprawde   |  
				| _________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
   
 Najładniejsza Cari zlotu 2011
   Najładniejsza Cari zlotu 2012
   Najładniejsza Cari zlotu 2013
   Najładniejszy Colt zlotu 2014
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Konop44   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant EA2A Avance 2003
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 05 Kwi 2008
 Posty: 102
 Skąd: Lublin/Naas
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-01-2009, 11:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Oj,próbowałem i tego. I to nie raz   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piwor   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 730d
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 43 razy
 Dołączył: 12 Paź 2008
 Posty: 3445
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-01-2009, 11:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli się nie mylę, to załącza się try ECO. 	  | SHARK1979 napisał/a: |  	  | spokojna jazda 5 bieg 2,500obr | 
 |  
				| _________________ 01270/KMM
 
 ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
 Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
 730d 2018 -
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SHARK1979   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Colt CZT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 39 razy
 Dołączył: 08 Wrz 2008
 Posty: 3029
 Skąd: Łęczyca
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-01-2009, 11:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie pomaga  i wydaje mi się właśnie że każdy bieg w przedziale 2500-3000 tak mu coś było ale jak deczko dostał tak trosze to tak milej jakoś   |  
				| _________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
   
 Najładniejsza Cari zlotu 2011
   Najładniejsza Cari zlotu 2012
   Najładniejsza Cari zlotu 2013
   Najładniejszy Colt zlotu 2014
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | agent_olo [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-01-2009, 21:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie mów że tyle na trójce dałeś? 	  | SHARK1979 napisał/a: |  	  | ale jak mu dam w dupe tak " to tylko przykład  " 160km/h | 
   Nie wierze!
 To ile miałeś obrotów?
 Czy to jest zdrowe dla autka?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SHARK1979   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Colt CZT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 39 razy
 Dołączył: 08 Wrz 2008
 Posty: 3029
 Skąd: Łęczyca
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-01-2009, 22:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | witam  agent_olo  mam świadka jak coś  tak pod 160 było obr nie dałem rady ale dałem rade jeszcze luknąć na km/h przed wysepką jak wyprzedzałem, dlatego tyle bo bym się nie zmieścił i też się ździwiłem wtedy ,a na 4 pod 195  wleć gdzie na autostrade i się przekonaj  a co do zdrowia żyje jeszcze autko oczywiście |  
				| _________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
   
 Najładniejsza Cari zlotu 2011
   Najładniejsza Cari zlotu 2012
   Najładniejsza Cari zlotu 2013
   Najładniejszy Colt zlotu 2014
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Manysh [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-01-2009, 00:47   Re: problem  po wymianie filtra paliwa |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Konop44 napisał/a: |  	  | Wymieniłem ostatnio filtr paliwa(firmy japanparts c.ok 45pln,różnił się grubością od oryg.-nie mogłem założyc obejmy) i od tamtej pory znów borykam się z problemem szarpania przy stałej prędkości.kiedyś użyłem srodka STP do czyszczenia układu i było wszystko ok.Spróbowałem i tym razem,dwukrotnie i 0 rezultatu. Nie wiem dlaczego ale najbardziej odczuwalne jest to na 5tym biegu przy prędkości ok 110,120 przy zakresie obrotów 3-3.5tys. ale i nie tylko. Jest to tyle wqr... że czasami traci moc na ok 2 sekund ale bywa i 20!!! ps.1 przy jakich obrotach przestaje działać tryp eco?3 czy 3,5 tys? ps.2czy powinienem po wymianie resetowac kompa?
 | 
 
 tez wymieniłem filtr na ten co ty i tez mam szarpanie ale miałem tez przed wymiana wiec to na pewno nie od filtra problem tkwi w gdzies indziej ,ale nie wiem gdzie, to napewno nie tryb ECO choc znajda sie tacy co twierdza ze mozna w trybie eco jechac nawet 160km/h
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |