Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
CLIMATRONIC-ciepełko
Autor Wiadomość
fishman_c 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD,1997(Wagon)
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-01-2009, 10:47   CLIMATRONIC-ciepełko

Od dwóch dni brak ciepełka-mróz ok-17 stopni.Silnik łapie temperaturę a nadmuch zimny.Ciepełko pokazuje sie dopiero prawie po godzinie pracy silnika.Z płynem wszystko ok.Objaw jak by coś zamarzało i po takim długim czasie puszczało.Jeździć sie nie da bo szyby od środka zaraz białe.Może ktos miał podobny objaw.
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 07-01-2009, 17:33   

Na początek poczytaj TU KLIK . Jak nie znajdziesz odpowiedzi skorzystaj z tego > KLIK
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
fishman_c 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD,1997(Wagon)
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-01-2009, 20:56   

Dzięki "Marti" za podpowiedź.Trochę poczytałem na forum podpowiedzi,ale dotyczą one raczej trwałych uszkodzeń nawiewu.Termostat też puszcza.U mnie jest problem przy niskich temp.Poczytałem na necie wiecej i chyba zacznę od najprostszej sprawy-jednak wymiany płynu(w lecie wymieniany)Może kasi się płyn i nagrzewnica nie puszcza.Wcześnie się robi ciemno i nie ma czasu zajrzeć.
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 07-01-2009, 21:06   

fishman_c, jak ustawiasz climatronika żeby Ci grzał??Jakie włączasz ustawienia
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
marexi 
Mitsumaniak


Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 517
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 07-01-2009, 21:40   

ja przez pierwsze 15 min jazdy nigdy nie wlaczam cieplego nawiewiu dopero jak mi silnik naprawde zlapie temp wtedy wlacze na ciepelko
polecam Ci dobra skrobaczke z guma i od srodka skrobanie;) a i mozeszx jeszcze dac katron na chlodnice zeby Ci lepiej chlodzila :mrgreen: przy minus 17:)
_________________
92' Colt 1.6 GLXi - :)
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 07-01-2009, 21:56   

Jak masz na AUTO to klimatronic nie zacznie podawać ciepłego powietrza do kabiny do czasu aż silnik nie osiągnie odpowiedniej temp. (na wskaźniku zawsze tak samo jakieś 3-4 mm od dolnej kreski). W trybie manual jest tak jak ustawimy.
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10678
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 07-01-2009, 23:25   

marexi napisał/a:
ja przez pierwsze 15 min jazdy nigdy nie wlaczam cieplego nawiewiu dopero jak mi silnik naprawde zlapie temp wtedy wlacze na ciepelko
polecam Ci dobra skrobaczke z guma i od srodka skrobanie;) a i mozeszx jeszcze dac katron na chlodnice zeby Ci lepiej chlodzila :mrgreen: przy minus 17:)


nie wyobrazam soebie jazdy bez nadmuchu... to gorzej niż w maluchu gdzie nadmuch był z silnika z tyłu. nie w takim samochpodzie jak galant. to niedopuszczalne.

Cośnie tak, ja mam ciagle właczone ciepłko i nie wpływa to na temp silnika az tak znacząco. Ostanio jak skrobałem soebie szybki, nie takl długo to po chwili przy -9st C już miałem na lpg czyli 27stC. Twierdze ze galancik ma pięknie dobrany układ grzania.

CO do tego ze nie grzeje to moze w trybie auto... sie klimatronic kaszani. Ja jedze na manual w zimie i jest ok.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
win_p 
Forumowicz
PREZES


Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 158
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 08-01-2009, 01:08   

a slawna rurka z tylu klimatronika jak spadnie to tez tylko zimnym dmucha
sprawdz czy jest na swoim miejscu
_________________
Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę :-)
 
 
fishman_c 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD,1997(Wagon)
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-01-2009, 09:52   

Dzięki za podp. ale chyba bedę upierał sie przy mojej teorii.Jeżdżę na ustawieniach manualnych klimatronika.Miałem robioną głowicę głowice w lecie.Zalane było na krótko prawie samą wodą na wypłukanie syfu.Później płyn-ale jezeli nie został dokładnie opróżniony układ to ma chyba prawo kasić przy minus 20.Mam diesla i dłużej sie grzeje-dzisiaj przy min.10 ciepełko było.Dobrze że zimno puszcza-chyba spuszcze trochę i doleje koncentratu. :lol:
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 08-01-2009, 16:04   

fishman_c, ja mam 2.0 benzyne i tez latem troche na wodzie chodzil bo chlodnice mialem wyciagana i w ogole, ja kupilem plyn jakis orlena a pozniej jeszcze to wszystko zalalem litrem koncetratu tak na wszelki wypadek, nie chce mi sie wierzyc ze Ci nagrzewnica zamarza, przeciez to ma ciagle obieg wiec to wszystko jest wymieszane wiec w samej nagrzewnicy wody miec nie mozesz, jak by Ci plyn zamarzal to podejrzewam ze bloku na -20 juz bys nie mial.
ale lepiej najpierw spróbuj z tym plynem niz od razu wymiane nagrzewnicy.
a nie miales czasem dziurawej chlodnicy i nie sypales w chlodnice jakiegos zamulacza zeby nie ciekla? to tez zamula nagrzewnice i powoduje ze wolniej grzeje.
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
fishman_c 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD,1997(Wagon)
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-01-2009, 19:18   

Temp.niższa i grzeje.Stawiam dalej na płyn.Jeżeli go lekko skasiło to z blokiem nic-ale w nagrzewnicy go nie przepcha.Przecież nic więcej nie ma co mogło by zamarzać przy tak niskich temp.Jeżeli nie spadnie znowu do -20 to i tak się nie dowiem.
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2009, 02:52   

czy po spuszczeniu wody z chlodnicy etc trzeba potem uklad odpowietrza pozalaniu czy sam sie odpowietrzy ? :P
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 10-01-2009, 13:41   

miziek, sam sie odpowietrzy, tylko musisz czaic jak termostat otworzy zeby dolac do poziomu :P
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2009, 15:28   

ok xD dzieki :) bo nam tu lekko mrozno sie ostatnio w irl robilo i sie boje ze mi woda zamarznie w chlodnicy i silniku ;p
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 10-01-2009, 15:40   

haha wode masz??;p u nas -20 wiec niestety co niektorym i plyn przymarza :D
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.