Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Słabe Autko - Brak Mocy
Autor Wiadomość
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-01-2009, 23:52   

Nie mam pojęcia jak wygląda kierownica turbiny potrafił byś mi to jakoś opisać morze jakieś foto był bym wdzięczny

[ Dodano: 09-01-2009, 23:57 ]
Nie mam pojęcia jak wygląda kierownica turbiny potrafił byś mi to jakoś opisać morze jakieś foto był bym wdzięczny :(

[ Dodano: 10-01-2009, 00:16 ]
czy w pajero jest turbina o zmiennej geometri łopatek
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-01-2009, 08:13   

[quote="dami"
[ Dodano: 10-01-2009, 00:16 ]
czy w pajero jest turbina o zmiennej geometri łopatek[/quote]
Tak, w 3,2 did po 2006 roku.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-01-2009, 15:08   

Moja turbina nie daję mi spać wczoraj w nocy poszedłem do piwnicy i rozebrałem ją w drobny mak wszystko przejrzałem ,niema żadnych pęknięć ,luzów wszystko wygląda ok nie mam pojęcia co jest nie tak ,sprawdziłem szczelność wszystkich przewodów od turbiny do inter collera i dalej ,wymieniłem uszczelki pod kolektorem ssącym ,kolektor też nie jest w żaden sposób uszkodzony ma ktoś jakieś pomysły ?
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 10-01-2009, 15:51   

Może to i głupie :? ale czy sprawdzałeś filtr paliwa. Znajomy w Nissanie Patrolu miał podobne objawy zmienił na ORGINALNY filtr i jest OK.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-01-2009, 16:02   

jawaldek napisał/a:
Może to i głupie :? ale czy sprawdzałeś filtr paliwa. Znajomy w Nissanie Patrolu miał podobne objawy zmienił na ORGINALNY filtr i jest OK.
To nie jest głupie ale ja wszystkie filtry oleje i płyny wymieniłem . Myślę ze mój problem to tylko za małe sprężanie turbiny albo coś takiego
 
 
mcorp 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II 2.8 GLX '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Warszawa, Hajnówka
Wysłany: 12-01-2009, 10:18   

Bez paniki, wymieniłeś sprężarkę i jaki jest wydatek turbiny przy 2krpm, 3krpm? Czujesz w ogóle jakąś różnicę w mocy auta w porównaniu do sytuacji sprzed wymiany?

Pamiętaj, że opisane 0,95b to maksymalne sprężanie...

pozdrawiam
M
 
 
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-01-2009, 13:25   

mcorp napisał/a:
Bez paniki, wymieniłeś sprężarkę i jaki jest wydatek turbiny przy 2krpm, 3krpm? Czujesz w ogóle jakąś różnicę w mocy auta w porównaniu do sytuacji sprzed wymiany?

Pamiętaj, że opisane 0,95b to maksymalne sprężanie...

pozdrawiam
M
Różnicę czuję dopiero przy 4000 rpm ,dopiero przy tych obrotach manometr wskazuję mi doładowanie ok06 -08 bara poniżej autko jest troszkę mułowate i trudno je rozbujać. Myślę że gdyby przy 2500 rpm turbina doładowała by 06-08 to było by całkiem ok,
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 12-01-2009, 13:38   

dami napisał/a:
czy morze być za to odpowiedzialny zepsuty zawór EGR czy wina leży raczej po stronie samej turbiny
W dieslach często się zdarza że jak EGR "się zatnie" to więcej palą i mają mniejszą moc. Może sprawdź czy wszystko chodzi skoro masz EGR (złośliwe ustrojstwo).
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-01-2009, 16:54   

cns80 napisał/a:
dami napisał/a:
czy morze być za to odpowiedzialny zepsuty zawór EGR czy wina leży raczej po stronie samej turbiny
W dieslach często się zdarza że jak EGR "się zatnie" to więcej palą i mają mniejszą moc. Może sprawdź czy wszystko chodzi skoro masz EGR (złośliwe ustrojstwo).
Zawór EGR to jest ten który odpowiada za recykling spalin ? jak tak to sprawdzałem go na tyle ile jest to możliwe do mnie czyli dmuchałem w wężyk i zdaje się być ok ,przy ok 2000 rpm otwiera się nie jestem pewien czy nie za wcześnie
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-01-2009, 18:04   

zaślep przejście do kolektora ssącego i będziesz miał pewność, dmuchają w wężyk nic nie sprawdzisz.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
mcorp 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II 2.8 GLX '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Warszawa, Hajnówka
Wysłany: 12-01-2009, 19:40   

No to faktycznie może być EGR - jeśli jest cały czas otwarty, to spaliny, zamiast napędzać turbinę idą do cylindrów. Dopiero jak jest dużo obrotów, to spalin zaczyna wystarczać dla turbawki... Może trochę się pospieszyłeś z zakupem sprężarki...? :D

M
 
 
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-01-2009, 12:18   

mcorp napisał/a:
No to faktycznie może być EGR - jeśli jest cały czas otwarty, to spaliny, zamiast napędzać turbinę idą do cylindrów. Dopiero jak jest dużo obrotów, to spalin zaczyna wystarczać dla turbawki... Może trochę się pospieszyłeś z zakupem sprężarki...? :D

M
No fakt nie sprawdziłem poprawnie tego ustrojstwa EGR ,ale wymiana turbinki i tak była potrzebna teraz przy 4000 rpm mam ok 08-09 bara a przed wymianą było max 06 ,turbinka kosztowała mnie jakieś 500 zł :lol: i spalanie spadło mi o 05 l na 100Km w trasie .Ale w ciąż jest za duże i brakuję mi troszkę mocy na niskich obrotach . Więc zaślepię ten zawór i będę obserwował :shock:

[ Dodano: 14-01-2009, 15:03 ]
Dzisiaj zaślepiłem zawór EGR autko zrobiło się troszkę bardziej żwawe , szybćiej przyśpiesza .Mam pytanko czy można jeżdzić z zaślepionym zaworem ,czy morze to wpłynąć negatywnie na działanie silnika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.