Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Słabe Autko - Brak Mocy
Autor Wiadomość
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-12-2008, 21:11   Słabe Autko - Brak Mocy

Witam wszystkich MitsuManiaków . Od trzech miesięcy mam Pajero 2800 TDI z 1998r automat . autko jest jakieś słabe nie na mocy . Moje podejrzenie padło na turbo sprężarkę ( mała wydajność ) . Więc zamontowałem czujnik ciśnienia doładowania , czujnik przy 2500rpm pokazuje 05 bara ,przy 3500rpm pokazuje max 06 bara . Czy to jest normalne ciśnienie tak ma być , czy morze jest za słabe jak tak to jakie powinno być ?. Dodam ze jest to wersja loong ,a spalanie to koszmar trasa to ok 13-14,5 litra a miasto to ok 17-18 ,to więcej niż wersje benzynowe Pajero 3l i3,5l .A morze to norma ? . Z góry dziękuje za pomoc :lol:
Ostatnio zmieniony przez Gene 05-02-2009, 07:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 29-12-2008, 21:23   Re: Słabe autko , brak mocy

dami napisał/a:
Witam wszystkich MitsuManiaków . Od trzech miesięcy mam Pajero 2800 TDI z 1998r automat . autko jest jakieś słabe nie na mocy . Moje podejrzenie padło na turbo sprężarkę ( mała wydajność ) . Więc zamontowałem czujnik ciśnienia doładowania , czujnik przy 2500rpm pokazuje 05 bara ,przy 3500rpm pokazuje max 06 bara . Czy to jest normalne ciśnienie tak ma być , czy morze jest za słabe jak tak to jakie powinno być ?. Dodam ze jest to wersja loong ,a spalanie to koszmar trasa to ok 13-14,5 litra a miasto to ok 17-18 ,to więcej niż wersje benzynowe Pajero 3l i3,5l .A morze to norma ? . Z góry dziękuje za pomoc :lol:


Witam w gronie MitsuManiaków. Też mam 2,8 TDI i też w automacie.Odnośnie mocy nie pomogę Ci ale spalanie to masz dość duże :roll: Jeżdżąc teraz-zima-na cztery buty Misiek spala mi około 14,5-15 ale to są góry. W moim Miśku automat nie reaguje zbyt szybko ale nie jest źle. Czy tak samo zachowuje się gdy włączysz nadbieg?? Pozdrówka :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-12-2008, 21:53   

Włączenie nad biegu nie wiele daje ,ja też na ogół poruszam się po terenie górskim ,ale z napędem na tylną oś
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 29-12-2008, 22:58   

jawaldek napisał/a:
ale spalanie to masz dość duże :roll:
Waldku, nie wiem czy słusznie podejrzewam, ale kolega dami jeździ na 32 calowych gumach, a to już by trochę wyjaśniało.

Nie wiem jak z tym ciśnieniem, ale pewno ktoś mądrzejszy Ci podpowie ;)
A tak z ciekawości - nie masz żadnych wątpliwości, że to silnik, a nie np. skrzynia :?:
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2008, 23:15   

Na turbinach się nie znam, ale polecam to:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29002
(dokładnie to tyczy się to silnika 2.5TD)

Troszeczke tam na temat ciśnienia jest napisane

Pozdrawiam
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 29-12-2008, 23:20   

Hiszpan napisał/a:
nie wiem czy słusznie podejrzewam, ale kolega dami jeździ na 32 calowych gumach, a to już by trochę wyjaśniało.


Nooo wyjaśnia :wink: :) Pozdrówka :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-12-2008, 23:42   

Macie racje mam koła w rozmiarze 32 cale ,ale wydaje mi się ze na mniejszych kołach będzie wyglądał komicznie , :mrgreen: .Mam paru kolegów z autkami które maję koła 35 cali i spalanie jest takie samo , a przecież kółka mają o wiele większe

[ Dodano: 29-12-2008, 23:54 ]
Miałem problem z skrzynią automatyczną w moim poprzednim Pajero ( 3l benzyna ale to miało petardę a spalanie takie samo) .Więc wykluczam skrzynie biegów w tym nowym

[ Dodano: 29-12-2008, 23:59 ]
Bartek2800- potrzebuje konkretnie info do modelu 2800 tdi ,znalazłem informacje ze ciśnienie powinno być 1 bar ale nie jestem pewien
 
 
mcorp 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II 2.8 GLX '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Warszawa, Hajnówka
Wysłany: 30-12-2008, 08:50   

Ja jeżdżę na 32" i brak mocy nie spędza mi snu z powiek.

Stawiałbym raczej na turbinę, bo 2.8TDi powinien mieć max sprężania 0.95 bara, ale sprawdź jeszcze raz, bo podejrzanie małe...

M
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-12-2008, 10:09   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=9978
2 post, 2 link, pierwsza sekcja manuala "specyfikacja" - jak dobrze pamietam tam wszystko jest :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-12-2008, 12:52   

Czyli moja turbinka w autku jest prawie o połowę za słaba , czy morze być za to odpowiedzialny zepsuty zawór EGR czy wina leży raczej po stronie samej turbiny jak tak to co robić idzie ją naprawić jak tak to jak? :roll:
 
 
wajc83 
Forumowicz

Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 60
Skąd: łódź
Wysłany: 30-12-2008, 16:02   

Ja miałem uszkodzone turbo i ledwo jechał mam 33" i palił mi na trasie 13litrów. Po wymianie turbo i zmianie zaworu który daje wieksze cisnienie tzn 1.2 bara auto zasuwa jak wściekle i pali 10 litrów w mieście. turbine robiłem w Wrocławiu firma " Julita"
 
 
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-12-2008, 16:27   

a morze wiesz gdzie jest ten zawór regulujący ciśnienie ,czy to jest ten zawór pod ciśnieniowy pod turbiną
 
 
wajc83 
Forumowicz

Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 60
Skąd: łódź
Wysłany: 30-12-2008, 22:11   

gruszka przykrecona do klektora ssacego
 
 
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-01-2009, 23:04   

Dzisiaj wymieniłem turbinkę w moim pajero i zrobiłem jazdę próbną i nie jestem pewien czy wszystko jest jak się należy , ciśnienie 0,95 bara uzyskuję tylko przy dużych obrotach ok 4000 , czy to jest normalne ? . Morze zawór na kolektorze ssącym należy wymienić ? nie wiem co mam robić pomocy :(
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-01-2009, 23:46   

dami napisał/a:
Dzisiaj wymieniłem turbinkę w moim pajero i zrobiłem jazdę próbną i nie jestem pewien czy wszystko jest jak się należy , ciśnienie 0,95 bara uzyskuję tylko przy dużych obrotach ok 4000 , czy to jest normalne ? . Morze zawór na kolektorze ssącym należy wymienić ? nie wiem co mam robić pomocy :(

Nie jest to normalne, sprawdza czy nie jest pęknięta kierownica turbiny, albo czy pod blaszką w kierownicy nie ma pęknięci?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.