Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxA] Wysokość tylnego zawieszenia
Autor Wiadomość
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 05-01-2009, 22:46   

Ale zmienia się wysokość od opony do błotnika chyba :)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2009, 23:46   

Juiceman napisał/a:
zmienia się wysokość od opony do błotnika chyba

prawda moze sie zmienic

przy rozmiarze np 195
na profilu 50 wysokosc opony wynosi 97,5mm
na profilu 60 wysokosc opony wynosi 117mm
na profilu 65 wysokosc opony wynosi 126,75mm
na profilu 70 wysokosc opony wynosi 136,5mm

roznica robi sie widoczna w wypelnieniu nadkola
-jeszcze dokladajac ze np ktos sciaga miare z nowych opon a ktos ze 'slikow' moze zrobic sie dodatkowo z 7mm roznicy a to juz troche widac
 
 
cerber
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2009, 22:49   

wawer82 napisał/a:
Kurcze to mój stoi najniżej. Mam 34cm po dwóch stronach na kołach 195/60/15 :(

Ja też mam 34 mm
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 13-01-2009, 22:02   

chyba zdecyduje sie na wymiane sprezyn z tylu, czy mozecie cos dobrego powiedziec o produktach tej firmy?
http://www.allegro.pl/ite..._galant_vi.html

pozdrawiam
 
 
 
cerber
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2009, 22:37   

Ale kolego ty masz silnik 2,5 l a to jest do 2,ol
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 13-01-2009, 22:49   

bardziej chodzilo mi o ocene marki, aukcja tylko przykladowa jest... a swoja droga to chyba i tak bez roznicy bo nie slyszalem zeby 2.0 od 2.5 roznily sie zawieszeniem
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 14-01-2009, 09:01   

Zhan napisał/a:
a swoja droga to chyba i tak bez roznicy bo nie slyszalem zeby 2.0 od 2.5 roznily sie zawieszeniem
dokładnie jest tak jak myślisz - nie ma żadnej różnicy ;)

ps. Nie mylić z obniżonym zawieszeniem w postaci sprężyn w niektórych galach SE :P

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
costa brawa 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 `00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 563
Skąd: mielec
Wysłany: 08-02-2009, 12:29   

Jest ktos jeszcze chetny na sprzedaż swoich sprezyn Eibacha ? chetnie kupie :)
Pytam bo kilka osob pisalo ze do serii by wrocilo a ja potrzebuje wrecz odwrotnie
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 16-02-2009, 22:21   

ja kupiłem sprężyny eibacha -3cm (chyba takie, na jakich Gal wyjeżdżał z fabryki) bo miałem jakieś czerwone sztywne... po zmianie zaobserwowałem, że przód poszedł do góry dość wyrażnie a tył jest podobnie jak był... co za tym idzie przód mam lekko wyżej niż tył... co mnie trochę dziwi bo teoretycznie powinno być odwrotnie... teraz tak, dwie sprężyny są jakby cieńsze w obwodzie i bardziej miękkie, a dwie grubsze i sztywniejsze... na logikę rzecz biorąc bardziej miękkie powinny iść na tył a sztywniejsze na przód... dobrze kombinuję??? dodam, że tak właśnie zostały założone... P.S. mam do sprzedania te zdjęte czerwone sprężyny... dużo nie wezmę...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
costa brawa 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 `00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 563
Skąd: mielec
Wysłany: 19-03-2009, 21:38   

Koledzy mam takie szybkie pytanie.
Czy do Galanta V6 pasuja sprzezyny od 2.0/2.0td??
Mam do kupienia Eibachy .. tylko wg. katalogu IC do 2.4 i 2.5 sa e 6028 a do 2.0/2.0td sa e 6026 ( wiem ze przedewszystkim chodzi o wytrzymalosc- ta podawana w kg bo sa rozne minimalnie.)
czy roznia sie osadzeniem (srednica mocowania) ??
czy spasuja czy nie ??
Bardzo bylbym wdzieczny jesli ktos by mi potwierdzil :)
oto jakie zalaczniki mi wyslal sprzedajacy do tych sprezyn

EDIT
Juz wszystko wiem .. znalazlem informacje tutaj : http://www.tecnauto.com/i...hprecos2005.pdf
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 22-11-2009, 20:34   

witam wszystkich mam pytanie odnośnie spręzyn do galanta. jako że mam 97 rok sedana z gazem tył siedzi mi strasznie. czas na wymianę sprężyn i jak to się ma do tych z passata b4??? czy to podejdzie czy duzo przeróbek itp
 
 
 
Kopruch 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 '99 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 08-03-2015, 20:37   

Witam.

Chciałbym podnieść swojego gala całego. Przerobiłem juz tematy gum usztywniających sprężyny, zmiane sprężyn na twardsze itp. Żadna z tych opcji mnie nie przekonuje szczególnie że wszystko jest w dobrym stanie. Wpadłem wiec na pomysł wytoczenia podkładek między amortyzator a kielich. Nie trzeba będzie rozkręcać amortyzatora itp. Jedynym problemem będzie przedłużenie śrub z amortyzatora bo nie sięgną do kielicha po dodaniu podkładek. Myślę że z tym sobie poradzę. Mam pytanie do Was czy są jakieś przeciwskazania do takiej modyfikacji ? I czy się ktoś orientuje czy jak dam podkładę np. 2cm to samochód stanie o 2cm wyżej czy trochę mniej. Co ze zbieżnościami ?
_________________
Zawsze chciałem mieć takie coś :)
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-03-2015, 22:10   

Kopruch, jeśli zrobisz tak jak piszesz to KPK pójdzie trochę w pozytyw. Zbieżność zostanie bez zmian. Tylko, że nie wiem jak chcesz przedłużyć szpilki bez ich wyjmowania :) Czyli i tak rozkręcania całej kolumny.
A poza tym to jak zmieniałem sprężyny w kombi na nowe to stał tak http://imageshack.us/down...30408184441.jpg
To za nisko? :)
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-03-2015, 22:15   

komarsnk napisał/a:
Kopruch, jeśli zrobisz tak jak piszesz to KPK pójdzie trochę w pozytyw. Zbieżność zostanie bez zmian.
Skoro kpk się zmieni to i zbieznośc się zmieni, pomyśl, podnosisz bude względem zawieszenia, czyli zmieniasz zakres pracy drązków, wszystko sie zmieni
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Kopruch 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 '99 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 08-03-2015, 22:28   

No wygląda dobrze :) . Tyle że u mnie w kole jest 59L zbiornik LPG a samochód będzie woził sprzęt serwisowy którego nie jest mało nieraz po nieutwardzonych drogach budowy. A jeśli chodzi o przód to ryje nosem przynajmniej raz dziennie. Śląskie drogi i podwórka familoków to dramat. Szukałem już napisów na sprężynach ale to raczej nie modyfikowane zawieszenie. Liczę się jednak z tym że może zajść potrzeba wymiany sprężyn niezależnie od zastosowania podkładek. Szkoda że nie ma utwardzanych sprężyn nieobniżających. Ogólnie poza walorami użytkowymi to podoba mi się jak stoi dużo wyżej. Jak go dźwigałem na lewarku to nie mogłem oka nacieszyć :) . Trochę w stronę Srałdi Allroad.

ps. Sorry ale co to KPK ? ... Szpilki przedłużę albo mufkami, albo jeśli dystans będzie w kształcie ][ to amor oryginalnymi szpilkami do dystansu a dystans będzie miał swoje.
_________________
Zawsze chciałem mieć takie coś :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.