Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] poradzcie mechanika do galanta 90r gaźnik
Autor Wiadomość
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2009, 21:35   

mam podobne problemy z mazdą. Jak wieczorem zgasze na gazie, rano nie moge zapalic na benzynie, po chwili kręcenia świece zalane i szansa na zapalenie równa prawie zeru. Jak przelacze przed zgaszeniem na bezyne rano pali bez problemu. Teraz wnioski gasic na bezynie, rano starac sie palic na gazie wtedy nie zaleje ale gaz musi byc dobrze wyregulowany i ostatnie jak nie zapali odrazu na benzynie nie krec w nieskończonośc tylko wciskaj gaz do konca i wtedy kręc, raz zwiekszasz kompresje dwa wietrzysz i zapobiegasz zalewaniu świec. Nieraz nawet mając zalane świece mozna w ten sposób zapalic samochód, bedzie łapał powoli cylinder po cylindrze, ale powinien zapalic.

ps: kompresja, a zdolność zasysania paliwa mają sie do siebie tak jak pióro do poduszki:)
nie molestuj akumulatorów kup samostart w spreju
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2009, 21:48   

popytaj w regionalnym :arrow: PODKARPACKIM kolego ...w temacie sa wymienione miejsca gdzie naprawiaja nowsze autka ale zadaj pytanko i moze cos doradza odpowiedniego do sytucji Miska
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-01-2009, 23:33   

Wook@sH napisał/a:
Skoro świece masz mokre,tzn ze kompresję tez będziesz miał dobra,a w każdym razie wystarczającą do odpalenia


Niekoniecznie.

filipczos napisał/a:
Czy jest możliwe ze wina bedzie lezec w CPU ktory podaje sygnal do cewki?


Bez ECU też odpala i jeździ. Sprawdzone.

P.S. Sprawdź przewód wysokiego napięcia dochodzący z kopułki do cewki. U mnie wszystkie 4 były git a ten jeden 5-ty nie. Walniety czy cuś :D Wymieniłem na nowy i pali jak złoto.
Co do cewki, to akurat serwer nie działa to nie wrzucę fotki, ale:
1. cewka ma wejście na kabel WN z kopułki
2. z drugiej strony jest wtyk na kostkę, w której masz + i -
3. jest jeszcze uziemienie cewki jako jeden pin
_________________

 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 15-01-2009, 07:24   

Więc co w silniku gaźnikowym jest odpowiedzialne za podanie mieszanki do cylindra?(pytam czysto z ciekawości :) )
_________________

 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-01-2009, 09:38   

Tak, jak w przypadku mechanicznych gaźników podciśnienie i nadciśnienie.
_________________

 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 15-01-2009, 18:08   

Vlad napisał/a:
kompresja, a zdolność zasysania paliwa mają sie do siebie tak jak pióro do poduszki:)


Wiec to zdanie jest bez sensu ;)
_________________

 
 
filipczos 
Mitsumaniak

Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 15-01-2009, 18:43   

Czy przy tym typie zapłonu jest tranzystor sterujący cewką ? Jeżeli tak to gdzie? Prosiłbym jeszcze o sprawdzenie wartości napięć na rezystorze przy cewce i jak idą kable z rezystora do cewki. I jeszcze jedna sprawa czy w aparacie zapłonowym jest przerywacz to na jaką wartość ustawić przerwę ( czy 0,40 ) ?
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-01-2009, 20:12   

No tutaj to już nie pomogę. Posiadałem pdf z lancera z gażnikiem i wywaliłem. Tam było coś na ten temat. Silnik mniejszy ale opis identyczny.
_________________

 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 15-01-2009, 21:43   

filipczos, jutro sprawdzę, gdzieś mam to wszystko wpisane jakie wartości powinny być.
Tranzystora z tego co wiem nie ma żadnego, przerywacza też nie ma ;)
Przynajmniej z tego co wiem.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2009, 09:22   

Wook@sH napisał/a:
Wiec to zdanie jest bez sensu


jak bys wiedział cokolwiek o pracy silnika to bys wiedzial czy ma sens czy nie. Zasysa na podcisnieniu i przy otwartym zaworze ssącym i wartosc podcisnienia w różnych warunkaj jest różna, ale nigny nie osiagnie wartosci cisnienia przy spręzaniu, gdzie wszystkie zawory sa zamkniete i mieszanka paliwowa zwieksza swoją temperature do kilkuset stopni. Cisnienie powinno byc 1,350 kPa czyli 13,5 kg/cm2, wart min 10kg przy różnicy miedzy cylindrami nie wiekszą niz 1kg.

wiec by mieszanka wybuchła misi osiagnąć odpowiednia temperature, jak kompresja jest nie wystarczająca do tego to trzeba albo podgrzac powietrze albo zwiekszyc predkość obrotowa silnika poptrzez hol, ew uzyc w speju mieszanki znacznie bardziej palnej niz benzynowa. PO za nielicznymi wyjatkami sprawa jest dosc prosta jezeli pali kiedy jest w miare cieplo i pali na cieplym silniku a nie pali przy -10 czy -20 to niestety kłania sie kompresja.
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 16-01-2009, 18:55   

Ok, to już coś więcej wiem.
_________________

 
 
filipczos 
Mitsumaniak

Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 25-01-2009, 18:12   

jak przypuszczal Vlad, przyczyna byla uszczelka.
Co prawda koszt naprawy prawie mnie powalil z nog ale najwazniejsze ze autko znow dziala.
Dzieki za pomoc! :lol: :lol: :lol:
 
 
 
Makos 
Mitsumaniak
Panzermeister


Auto: Renault Megane Classic '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 189
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 25-01-2009, 20:46   

filipczos, puść na PW ile kosztuje taka impreza? Bo mi się chyba też szykuje... :D Chyba, że napisz tutaj jeśli nie będzie to problemem :)
_________________

Mitsubishi Galant E32A - sprzedany
Nissan 100NX B13 - sprzedany
Renault Megane Classic - obecnie
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-01-2009, 21:44   

To zależy co jeszcze po drodze zrobisz ;)
Same uszczelki to około 100-150 zł, do tego koszt planowania głowicy, no i koszt nowego oleju :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
filipczos 
Mitsumaniak

Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 25-01-2009, 23:38   

250- robocizna + 320 czesc (uszczelki, płyn, olej)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.