| Szum podczas hamowania | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | h4 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2009, 18:27   Szum podczas hamowania |   
 |  
               | 
 |  
               | Od kilku tygodni w tylnym kole podczas hamowania slychac szum. jest to tylko w trakcie hamowania, nie podczas jazdy na zakretach ani po prostej.
 
 problem w tym ze nie wiem jak sie zabrac za sciagniecie bebna bo po odkreceniu kola - on nie chce zejsc , nawet za pomoca mlotka. na srodku jest jakis gwint podobno tam sie wkreca srube i schodzi beben ale nie jestem pewny.
 
 jakby juz ktos wiedzial jak sciagnac beben to na co zwrocic uwage ? dlaczego szumi? czy jest to objaw konca okladzin? nie wiem na co sie przygotowac i czy wogole zabierac sie za sciaganie bez kupna nowych bebnow? bo moze sie okazac ze cos mi sie rozsypie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rosomak1983   Mitsumaniak
 werbalny terrorysta
 
  
 Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 40 razy
 Dołączył: 06 Lut 2008
 Posty: 7852
 Skąd: Łańcut
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2009, 19:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | h4, mam to samo a dzis pojawily sie szumy podczas jazdy moze to jakies łożysko????? nie wiem sam |  
				| _________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
 -Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
 -Nie synku.... to Diesel.....
   Life is 2 short to drive boring cars
   6 bolt only...
 Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | akbi   I Love SPEEDway
 
  
 Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
 Zaproszone osoby: 65
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 74 razy
 Dołączył: 03 Mar 2006
 Posty: 12275
 Skąd: Gdańsk
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grabarz85   Forumowicz
 
 Auto: Lancer 1.6 16v CB0
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 28 Sie 2008
 Posty: 76
 Skąd: Grabowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2009, 11:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kiedyś w Nexii miałem tak samo... okazało sie ze poszedł regulator luzu na szczekach tylnych,,,, |  
				| _________________ Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | h4 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2009, 13:53 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | rosomak1983 napisał/a: |  	  | h4, mam to samo a dzis pojawily sie szumy podczas jazdy moze to jakies łożysko????? nie wiem sam | 
 
 u Ciebie to z pewnoscia bedzie lozysko wiec nie zwlekaj z naprawa bo jeszcze kolo zablokuje w trakcie jazdy.
 
 Ja wlasnie nie sadze zeby u mnie bylo lozysko. Jak sie tam do tego zabrac?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rosomak1983   Mitsumaniak
 werbalny terrorysta
 
  
 Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 40 razy
 Dołączył: 06 Lut 2008
 Posty: 7852
 Skąd: Łańcut
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2009, 14:34 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Grabarz85 napisał/a: |  	  | poszedł regulator luzu na szczekach tylnych,,,, | 
 moze to to bo mnie jakos dziwne hamuje jak jade.... Reczny jest bardzo mocny hamuje z piskiem i bez prpblemu zarzymuje auto.. Jak myslicie? Zanotowałem tez ostatnio wieksze spalanie co moze byc zwiazane ze cos obciera.... Czy to jednak łozyska jak to sprawdzic?
 |  
				| _________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
 -Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
 -Nie synku.... to Diesel.....
   Life is 2 short to drive boring cars
   6 bolt only...
 Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | miziek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2009, 14:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | sprawdz czy po jezdzie masz bardzo gorace felgi/stalowki i cyz beben jest bardzo goracy ;> |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rosomak1983   Mitsumaniak
 werbalny terrorysta
 
  
 Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 40 razy
 Dołączył: 06 Lut 2008
 Posty: 7852
 Skąd: Łańcut
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2009, 14:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Grabarz85, ile Cie wyniosla naprawa w Nexii???? POZDRO 
 [ Dodano: 16-01-2009, 14:59 ]
 miziek, tak zrobie dzieks
 |  
				| _________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
 -Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
 -Nie synku.... to Diesel.....
   Life is 2 short to drive boring cars
   6 bolt only...
 Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ictus   Forumowicz
 fotopstryk
 
  
 Auto: CA0 GTI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 5 razy
 Dołączył: 28 Cze 2008
 Posty: 379
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2009, 16:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | po pierwsze to trzeba sprawdzic czy nie sciaga na ktoras strone przy jezdzie na luzie i podczas hamowania |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | miki4x4   Mitsumaniak
 Miki
 
 Auto: to co w podpisie
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 26 Cze 2007
 Posty: 467
 Skąd: KMY
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-01-2009, 09:29 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | h4 napisał/a: |  	  | jakby juz ktos wiedzial jak sciagnac beben to na co zwrocic uwage ? | 
 
 Wkręcasz długą śrubę w ten gwintowany otwór - bodajże M6 albo M8 - nie pamiętam, i bęben schodzi bez problemu, nawet jak masz krawędź ( a jeśli tak, to proponuję dać do przetoczenia). Oczywiście nie może być zaciągnięty ręczny
  Najpierw włóż tam jakiegoś gwoździa np i wybadaj w której pozycji, śruba oprze się o piastę 
 Jeśli łożysko to czeka Cie wymiana razem z piastą - około 200 zł w JC podróbka, jednak proponowałbym KOYO, ok 350 zł - u mnie nowe łożysko z JC rozwaliło się po 2000 km...
 |  
				| _________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
 Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rosomak1983   Mitsumaniak
 werbalny terrorysta
 
  
 Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 40 razy
 Dołączył: 06 Lut 2008
 Posty: 7852
 Skąd: Łańcut
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-01-2009, 12:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | miki4x4, niby po co razem z piasta???? |  
				| _________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
 -Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
 -Nie synku.... to Diesel.....
   Life is 2 short to drive boring cars
   6 bolt only...
 Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-01-2009, 15:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niby po to, że to jeden element (łożysko i piasta). 	  | rosomak1983 napisał/a: |  	  | niby po co razem z piasta???? | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rosomak1983   Mitsumaniak
 werbalny terrorysta
 
  
 Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 40 razy
 Dołączył: 06 Lut 2008
 Posty: 7852
 Skąd: Łańcut
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-01-2009, 18:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bebny sie nie nagrzewaja, na zaktetach raczej nie jest głosniej ale wraz z predkoscia troche głosniej... Łożyska??? Powiedzcie jak spradzic to. Jesli to łozysko to mozna wymienic samo bez paisty? oraza czy mozna wyminic tylko z jednej strony???? |  
				| _________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
 -Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
 -Nie synku.... to Diesel.....
   Life is 2 short to drive boring cars
   6 bolt only...
 Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-01-2009, 20:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Post wyżej napisałem, że się nie da. To jeden nierozbieralny element. 	  | rosomak1983 napisał/a: |  	  | Jesli to łozysko to mozna wymienic samo bez paisty? | 
 Tak. 	  | rosomak1983 napisał/a: |  	  | czy mozna wyminic tylko z jednej strony???? | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grabarz85   Forumowicz
 
 Auto: Lancer 1.6 16v CB0
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 28 Sie 2008
 Posty: 76
 Skąd: Grabowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-01-2009, 09:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | rosomak1983 napisał/a: |  	  | Grabarz85, ile Cie wyniosla naprawa w Nexii???? POZDRO 
 [ Dodano: 16-01-2009, 14:59 ]
 miziek, tak zrobie dzieks
 | 
 
 W Nexii wystarczyło podgiąć blaszkę i wszystko było ok... a ten regulator luzu kosztuje ok 20 zł... Nie wiem czy wiesz, jak skończyła moja Nexia...
 
 Cała Historia dostępna jest Tutaj http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=7643
 Mam nadzieję ze Misio nie będzie taki pechowy...
 |  
				| _________________ Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |