Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] dziwne objawy miśka
Autor Wiadomość
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-01-2009, 20:31   

pszwar12 napisał/a:
czy opłaca mi się zrobić swap na 1,6 dodam że posiadam pełny kompletny silnik ze skrzynią


Jeszcze trochę części trzeba:
-komputer silnika (ECU)
-wiązka
-przepływomierz
-silnik musi mieć cały osprzęt
-skrzynia w 1,6 ma wysprzęglik (hydraulikę) nie linkę -> wysprzęglik, rurki, pompka sprzęgła nie wiem jak przy pedale sprzęgła
-no i hamulce itp...
 
 
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2009, 21:26   

josie napisał/a:
Jeszcze trochę części trzeba:
-komputer silnika (ECU)
-wiązka
-przepływomierz
-silnik musi mieć cały osprzęt
-skrzynia w 1,6 ma wysprzęglik (hydraulikę) nie linkę -> wysprzęglik, rurki, pompka sprzęgła nie wiem jak przy pedale sprzęgła
-no i hamulce itp...

wszystko mam hamulce szczeki tarcze klocki itd mam zalożony brembo zakladalem w piatek ech troche po kieszeni mnie pociągnęło no ale coż nieplanowany wydatek

jak robic to zrobię wszystko
co myślicie o przegubach nkn czy są dobre ?
_________________
Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!



 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-01-2009, 00:29   

pszwar12 napisał/a:
co myślicie o przegubach nkn czy są dobre ?
Bardzo dobre.

[ Dodano: 21-01-2009, 00:30 ]
pszwar12 napisał/a:
czeka mnie Obróbka głowicy, nowa uszczelka, zawory, prowadnice zaworowe, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, cena wraz z robocizną 1200 zł
Na jakich częściach? Chyba na szmelcu z JC, więc nie ma sensu w ogóle rozbierać silnika.
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2009, 00:34   

Przeciez silnik ten mial robiona kapitalke i co juz znowu trzeba robic??? :?
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 21-01-2009, 02:25   

Czyli nie będzie swapa? http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7578233 ??
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 21-01-2009, 06:13   

rosomak1983 napisał/a:
Skrzynia nie jest konieczna
A kto ci to powiedział? Rozważałem swapa 4G13 -> 4G92 parę razy i skrzynie nie pasują (3/5 śrub jest w dobrych miejscach).
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-01-2009, 12:42   

Górę silnika zostawiłbym w spokoju ;) - dla pewności można gumki na zaworach zmienić - mogły się przysmarzyć, jeżeli się przegrzał.....

Bardziej martwią mnie stuki na jałowym wzmagające się wraz ze wzrostem obrotów - mogą walić panewki korbowe, a wtedy masakra...

1000 zł za chińskie części można liczyć - w historii Żaby Grześ podawał ceny dobrych gratów wiele się nie zmieniło ;)

Ciśnienie na 3 garze ucieka w dół, czy w górę?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-01-2009, 15:33   

idas napisał/a:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7578233 ??
to bylo w nerwach i normalnie sie zalamalem ale po dluższym zastanowieniu jednak nie
sprzedaje
Bartek napisał/a:
Ciśnienie na 3 garze ucieka w dół, czy w górę?

w gorę zobaczymy jak to dalej będzie mam nadzieje ze bedzie wszystko ok

londolut napisał/a:
A kto ci to powiedział? Rozważałem swapa 4G13 -> 4G92 parę razy i skrzynie nie pasują (3/5 śrub jest w dobrych miejscach).
dzwonilem do serwisu i mitsubishi do lodzi i tak tam mi powiedzieli

od poniedzialku mam urlop i wstawiam do mechanika oprocz tego teraz zaczyna mi piszczec pasek ech mam nadzieje ze bedzie dobrze a jesli nie to zrobie swapa
_________________
Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!



 
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 21-01-2009, 20:41   

ja za remont samej głowicy w 1.8 zapłaciłem 1200 zł :)
_________________

 
 
 
pszwar12 
Mitsumaniak
Czerwona Krwinka


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-01-2009, 21:26   

kartomaniak gti napisał/a:
ja za remont samej głowicy w 1.8 zapłaciłem 1200 zł
nie daleko mnie jest facet ktory sie zajmuje głowicami itp i jest nie zly swiadczy otym miedzy innymi fakt ze przyjezdzaja do niego ludzie i firmy w zasadzie z calej polski mi powiedzial maxmalnie 500 zł za robote
_________________
Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!



 
 
 
stasiak86
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2009, 09:04   

PSZWAR powiem Ci, że tak czytam te posty Twoje i niedowierzam, bo cena za taką robotę, tzn. 1200 pln. to nie wiele... Ja bym się nie zastanawiał nad remontem w sumie za ten pieniądz. Ja miałem podobną akcję, tylko że ja mam 4G92, i wciągał mi olej i płyn chłodniczy. Za planowanie głowicy, wymianę uszczelki, wymianę uszczelniaczy zaworów, rozrządu, i regenerację zaworów zapłaciłem jakieś 1600 pln. Zadowolony jestem nie powiem, że nie... ale Ty mówisz, że za 1200 to samo ( prócz rozrządu ), i do tego pierścienie i nowe zawory... cena piękna, oby robota też piękna była :) A co do ubywania oleju, to mam ostatnio tak, że od remontu nie wciągał ani grama, a ostatnio patrzę a tam ledwo na bagnecie widać, i też zero wycieków, silnik niby czysty... Też nie mam już pomysłów co to może być... :?
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2009, 10:21   

stasiak86, zalezy ile przejejchales od tego remontu bez dolewania. Nie zapominajmy ze nawet zdrowy silnik spali niewielka ilosc oleju :P
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 22-01-2009, 11:17   

w niektórych markach jest w instrukcji wyraźnie napisane że silnik " bierze" litr oleju od zmiany do zmiany
_________________

 
 
 
stasiak86
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2009, 13:30   

Wiem panowie, wiem... przerabiałem już ten temat :P Już przerabiałem też "branie litra"... oleju oczywiście :wink: , ale to i tak dla mnie jest lekka przesada... litra na tysiąc to sporo, nawet na firmowe "rady" .... Teraz może u mnie trochę wyciekać, tak jak ktoś z Was napisał: dopiero jak się uruchomi silnik to wycieka, bo olej leci pod ciśnieniem... Trzeba to sprawdzić w sumie, bo może to jest przyczyna... zerkne jakoś w weekend :mrgreen:
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 22-01-2009, 13:33   

stasiak86 napisał/a:
Wiem panowie, wiem... przerabiałem już ten temat :P Już przerabiałem też "branie litra"... oleju oczywiście :wink: , ale to i tak dla mnie jest lekka przesada... litra na tysiąc to sporo, nawet na firmowe "rady" .... Teraz może u mnie trochę wyciekać, tak jak ktoś z Was napisał: dopiero jak się uruchomi silnik to wycieka, bo olej leci pod ciśnieniem... Trzeba to sprawdzić w sumie, bo może to jest przyczyna... zerkne jakoś w weekend :mrgreen:


przyczyn może byc mnóstwo... uszczelniacze, filtr oleju, miska olejowa itp
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.