[CA1A 1.3] dziwne objawy miśka |
Autor |
Wiadomość |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-01-2009, 20:31
|
|
|
pszwar12 napisał/a: | czy opłaca mi się zrobić swap na 1,6 dodam że posiadam pełny kompletny silnik ze skrzynią |
Jeszcze trochę części trzeba:
-komputer silnika (ECU)
-wiązka
-przepływomierz
-silnik musi mieć cały osprzęt
-skrzynia w 1,6 ma wysprzęglik (hydraulikę) nie linkę -> wysprzęglik, rurki, pompka sprzęgła nie wiem jak przy pedale sprzęgła
-no i hamulce itp... |
|
|
|
 |
pszwar12
Mitsumaniak Czerwona Krwinka

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 45 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-01-2009, 21:26
|
|
|
josie napisał/a: | Jeszcze trochę części trzeba:
-komputer silnika (ECU)
-wiązka
-przepływomierz
-silnik musi mieć cały osprzęt
-skrzynia w 1,6 ma wysprzęglik (hydraulikę) nie linkę -> wysprzęglik, rurki, pompka sprzęgła nie wiem jak przy pedale sprzęgła
-no i hamulce itp... |
wszystko mam hamulce szczeki tarcze klocki itd mam zalożony brembo zakladalem w piatek ech troche po kieszeni mnie pociągnęło no ale coż nieplanowany wydatek
jak robic to zrobię wszystko
co myślicie o przegubach nkn czy są dobre ? |
_________________ Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!

 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-01-2009, 00:29
|
|
|
pszwar12 napisał/a: | co myślicie o przegubach nkn czy są dobre ? | Bardzo dobre.
[ Dodano: 21-01-2009, 00:30 ]
pszwar12 napisał/a: | czeka mnie Obróbka głowicy, nowa uszczelka, zawory, prowadnice zaworowe, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, cena wraz z robocizną 1200 zł | Na jakich częściach? Chyba na szmelcu z JC, więc nie ma sensu w ogóle rozbierać silnika. |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2009, 00:34
|
|
|
Przeciez silnik ten mial robiona kapitalke i co juz znowu trzeba robic??? |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 21-01-2009, 06:13
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Skrzynia nie jest konieczna | A kto ci to powiedział? Rozważałem swapa 4G13 -> 4G92 parę razy i skrzynie nie pasują (3/5 śrub jest w dobrych miejscach). |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-01-2009, 12:42
|
|
|
Górę silnika zostawiłbym w spokoju - dla pewności można gumki na zaworach zmienić - mogły się przysmarzyć, jeżeli się przegrzał.....
Bardziej martwią mnie stuki na jałowym wzmagające się wraz ze wzrostem obrotów - mogą walić panewki korbowe, a wtedy masakra...
1000 zł za chińskie części można liczyć - w historii Żaby Grześ podawał ceny dobrych gratów wiele się nie zmieniło
Ciśnienie na 3 garze ucieka w dół, czy w górę? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
pszwar12
Mitsumaniak Czerwona Krwinka

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 45 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-01-2009, 15:33
|
|
|
idas napisał/a: | http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7578233 ?? | to bylo w nerwach i normalnie sie zalamalem ale po dluższym zastanowieniu jednak nie
sprzedaje
Bartek napisał/a: | Ciśnienie na 3 garze ucieka w dół, czy w górę? |
w gorę zobaczymy jak to dalej będzie mam nadzieje ze bedzie wszystko ok
londolut napisał/a: | A kto ci to powiedział? Rozważałem swapa 4G13 -> 4G92 parę razy i skrzynie nie pasują (3/5 śrub jest w dobrych miejscach). | dzwonilem do serwisu i mitsubishi do lodzi i tak tam mi powiedzieli
od poniedzialku mam urlop i wstawiam do mechanika oprocz tego teraz zaczyna mi piszczec pasek ech mam nadzieje ze bedzie dobrze a jesli nie to zrobie swapa |
_________________ Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!

 |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 21-01-2009, 20:41
|
|
|
ja za remont samej głowicy w 1.8 zapłaciłem 1200 zł |
_________________
 |
|
|
|
 |
pszwar12
Mitsumaniak Czerwona Krwinka

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 45 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-01-2009, 21:26
|
|
|
kartomaniak gti napisał/a: | ja za remont samej głowicy w 1.8 zapłaciłem 1200 zł | nie daleko mnie jest facet ktory sie zajmuje głowicami itp i jest nie zly swiadczy otym miedzy innymi fakt ze przyjezdzaja do niego ludzie i firmy w zasadzie z calej polski mi powiedzial maxmalnie 500 zł za robote |
_________________ Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!

 |
|
|
|
 |
stasiak86 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 09:04
|
|
|
PSZWAR powiem Ci, że tak czytam te posty Twoje i niedowierzam, bo cena za taką robotę, tzn. 1200 pln. to nie wiele... Ja bym się nie zastanawiał nad remontem w sumie za ten pieniądz. Ja miałem podobną akcję, tylko że ja mam 4G92, i wciągał mi olej i płyn chłodniczy. Za planowanie głowicy, wymianę uszczelki, wymianę uszczelniaczy zaworów, rozrządu, i regenerację zaworów zapłaciłem jakieś 1600 pln. Zadowolony jestem nie powiem, że nie... ale Ty mówisz, że za 1200 to samo ( prócz rozrządu ), i do tego pierścienie i nowe zawory... cena piękna, oby robota też piękna była A co do ubywania oleju, to mam ostatnio tak, że od remontu nie wciągał ani grama, a ostatnio patrzę a tam ledwo na bagnecie widać, i też zero wycieków, silnik niby czysty... Też nie mam już pomysłów co to może być... |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 10:21
|
|
|
stasiak86, zalezy ile przejejchales od tego remontu bez dolewania. Nie zapominajmy ze nawet zdrowy silnik spali niewielka ilosc oleju |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 22-01-2009, 11:17
|
|
|
w niektórych markach jest w instrukcji wyraźnie napisane że silnik " bierze" litr oleju od zmiany do zmiany |
_________________
 |
|
|
|
 |
stasiak86 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 13:30
|
|
|
Wiem panowie, wiem... przerabiałem już ten temat Już przerabiałem też "branie litra"... oleju oczywiście , ale to i tak dla mnie jest lekka przesada... litra na tysiąc to sporo, nawet na firmowe "rady" .... Teraz może u mnie trochę wyciekać, tak jak ktoś z Was napisał: dopiero jak się uruchomi silnik to wycieka, bo olej leci pod ciśnieniem... Trzeba to sprawdzić w sumie, bo może to jest przyczyna... zerkne jakoś w weekend |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 22-01-2009, 13:33
|
|
|
stasiak86 napisał/a: | Wiem panowie, wiem... przerabiałem już ten temat Już przerabiałem też "branie litra"... oleju oczywiście , ale to i tak dla mnie jest lekka przesada... litra na tysiąc to sporo, nawet na firmowe "rady" .... Teraz może u mnie trochę wyciekać, tak jak ktoś z Was napisał: dopiero jak się uruchomi silnik to wycieka, bo olej leci pod ciśnieniem... Trzeba to sprawdzić w sumie, bo może to jest przyczyna... zerkne jakoś w weekend |
przyczyn może byc mnóstwo... uszczelniacze, filtr oleju, miska olejowa itp |
|
|
|
 |
|